Nu vraag je aan sommigen het onmogelijkequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga slapen. Morgen weer normaal doen graag allen
Denk dat een leesbril ook wel een keer handig gaat worden.quote:
Klinkt alsof een nieuwe camera ook een oplossing kan zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat een leesbril ook wel een keer handig gaat worden.
Focussen en zoomen gaat met ouder worden steeds lastiger
Oogjes laseren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
Wanneer je er kennelijk niet meer aan ontkomt dat je ‘gewoon’ een leesbril op moet doen![]()
![]()
IK WIL DIT NIET!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt alsof een nieuwe camera ook een oplossing kan zijn.
stel je niet zo aan en doe zelf eens normaal, we passen ons niet aan jou aan, slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga slapen. Morgen weer normaal doen graag allen
Wat zijn die?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij val ik vooralsnog binnen de uitsluitingscriteria.
Succes met dweilenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een niesbui tijdens het toileteren is niet handig.
Ben geen 45 en kan ver wel gewoon goed zien. Je moet van dichtbij en van ver minder goed kunnen zien.quote:
Moet je maar gewoon gaan zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een niesbui tijdens het toileteren is niet handig.
Aan deze kant van het land? Zou eens tijd worden na 4 jaar zonder echte sneeuwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ze voorspellen sneeuw voor morgenavond
Geen echte sneeuwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan deze kant van het land? Zou eens tijd worden na 4 jaar zonder echte sneeuw.
Vast alleen bij @ESF1Gamerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ze voorspellen sneeuw voor morgenavond
Zitten is juist beter voor de blaasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de blaas.
Dat is juist net andersomquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de blaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |