Alzheimer Lightquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
koen speel je dit nou is of jou hoofd echt een grote gatenkaas
Dit is al het tweede seizoen dat ik niet meer ga. Werd me te duur helaas.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Owwwww dat had ik niet meegekregen
TIKTOK, hier is de ouderdom.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
Wanneer je er kennelijk niet meer aan ontkomt dat je ‘gewoon’ een leesbril op moet doen![]()
![]()
IK WIL DIT NIET!
oma verteltquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
Wanneer je er kennelijk niet meer aan ontkomt dat je ‘gewoon’ een leesbril op moet doen![]()
![]()
IK WIL DIT NIET!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
![]()
IK WIL DIT NIET!
Daar komt het denk ik doorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
TIKTOK, hier is de ouderdom.
Slaapse Nizquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:03 schreef Nizno het volgende:
ik ga de laptop uit doen...
Gute Nacht Freunde
Ik lees ook perfect zonder bril. Krijg er alleen zere ogen, misselijk, duizeligheid en hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lees nog perfect zonder bril en ben denk ik ouder dan jou.
over een maand kan ik mijn leeftijd niet meer in mijn voordeel omdraaien...quote:
Ik heb al 5 jaar een ‘computerbril met een beetje plus’ die hihaho ergens in de la lag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik draag al een bril sinds mijn 4e![]()
Ik heb een - bril in de auto liggen, verzicht wordt wat minderquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb al 5 jaar een ‘computerbril met een beetje plus’ die hihaho ergens in de la lag.
Toch maar eens opgezocht, en uuuuhhhhwerd het wel een stuk beter van
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen weer normaal doen graag allen
Dat gaat hier kennelijk nogal lastig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga slapen. Morgen weer normaal doen graag allen
Bij mij dus andersom.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb een - bril in de auto liggen, verzicht wordt wat minder
Nu vraag je aan sommigen het onmogelijkequote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Denk dat een leesbril ook wel een keer handig gaat worden.quote:
Klinkt alsof een nieuwe camera ook een oplossing kan zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Denk dat een leesbril ook wel een keer handig gaat worden.
Focussen en zoomen gaat met ouder worden steeds lastiger
Oogjes laseren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:00 schreef Ygritte het volgende:
![]()
IK WIL DIT NIET!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt alsof een nieuwe camera ook een oplossing kan zijn.
stel je niet zo aan en doe zelf eens normaal, we passen ons niet aan jou aan, slaap lekkerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zijn die?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij val ik vooralsnog binnen de uitsluitingscriteria.
Succes met dweilenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een niesbui tijdens het toileteren is niet handig.
Ben geen 45 en kan ver wel gewoon goed zien. Je moet van dichtbij en van ver minder goed kunnen zien.quote:
Moet je maar gewoon gaan zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Een niesbui tijdens het toileteren is niet handig.
Aan deze kant van het land? Zou eens tijd worden na 4 jaar zonder echte sneeuwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ze voorspellen sneeuw voor morgenavond
Geen echte sneeuwquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan deze kant van het land? Zou eens tijd worden na 4 jaar zonder echte sneeuw.
Vast alleen bij @ESF1Gamerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Ze voorspellen sneeuw voor morgenavond
Zitten is juist beter voor de blaasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de blaas.
Dat is juist net andersomquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is niet goed voor de blaas.
Die is wel een beetje asoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vast alleen bij @:esf1gamer
Niet bij ons hoor.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is juist net andersom![]()
Deze is ook wel“Een staande plasser krijgt microdruppels urine op zich, van de buik tot de knieën, wat niet echt hygiënisch is.”
Knieën kan ik me nog iets bij voorstellen, maar buikquote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is juist net andersom![]()
Deze is ook wel“Een staande plasser krijgt microdruppels urine op zich, van de buik tot de knieën, wat niet echt hygiënisch is.”
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knieën kan ik me nog iets bij voorstellen, maar buik
levend geroosterd wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:00 schreef bitterbal het volgende:
Je voelt het flink warmer begint te worden in thailand
Thailand will officially enter the summer season at the end of February, with high temperatures lasting until May, the Thailand Meteorological Department announced on Tuesday.quote:
mja wie weet wat die nog gaat doen als die nu al zo raar doetquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
Ben een beetje Trump moe geworden en hij is nog 4 jaar aan de macht
mja, je zal zien dattie 104 wordt ofzoquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja wie weet wat die nog gaat doen als die nu al zo raar doet
nou ja hij is ook al oud toch? misschien redt die de 4 jaar niet eens
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja, je zal zien dattie 104 wordt ofzo
herkenbaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
het is nog niet boven de 30 maar gevoelstemp is 32 nu
dat is vaak zo toch, dat irritante mensen lang leven een goierikken aan het kortste eind trekkenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja, je zal zien dattie 104 wordt ofzo
ik lig al even wakker dus denk dat ik er zo maar uit ga, en dan optijd even naar de markt voor een vers broodjequote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja, ik ga nog maar even een uurtje liggen, hobbel ik daarna even naar de appie
Brrr wat warmquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef bitterbal het volgende:
het is nog niet boven de 30 maar gevoelstemp is 32 nu
Word je het niet zat dat warme weer? Dat je erg verlangt naar waterkoud kikkerland Nederland.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en het is nog niet de warmste periode
Nee verlangde juist naar dat warme weerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Word je het niet zat dat warme weer? Dat je erg verlangt naar waterkoud kikkerland Nederland.
Ik vraag me af hoeveel Amerikanen inmiddels al spijt hebben van hun stem op deze bejaarde crimineel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
Hoe warm?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand will officially enter the summer season at the end of February, with high temperatures lasting until May, the Thailand Meteorological Department announced on Tuesday.
.
However, the department forecast that the North and Northeast will continue to experience cool mornings throughout March as a weak high-pressure system from China extends over upper Thailand.
.
Temperatures will rise between March and mid-April, with most of Thailand experiencing hot and humid weather as southerly winds bring moisture from the Gulf of Thailand.
[ afbeelding ]
Het is echt sinds 2 dagen dat je echt de hitte van de zon voelt overdag
lui volkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
ja met 43 doen we hier idd ook niets meer behalve in de airco zitten
Dat punt heb ik doorgaans al bereikt als het hier 30 graden isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
25 al, helaas moet ik dan nog doorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat punt heb ik doorgaans al bereikt als het hier 30 graden is.
Ja, vanaf daar gaat het bergafwaarts, bij 30 is het klaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
25 al, helaas moet ik dan nog door
Dit heb ik dan nodig:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Zo doen de thai het in warm weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Zo doen de thai het in warm weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit heb ik dan nodig:
[ afbeelding ]
Veegt de sneeuw naar jou toe.quote:
houdt juist de zon weg. Die stammen die in de sahara leven zijn ook altijd helemaal bedekt met kledingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
goed idee wel, je nog dikker kleden in donkere kleding dat nog meer warmte vast houd
[..]
jaa
het houd de zon weg, maar de warmte vastquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
houdt juist de zon weg. Die stammen die in de sahara leven zijn ook altijd helemaal bedekt met kleding
Ja maar anders zie je eruit als een verschrompeld besje op je 30e als je elke dag in de volle zon gaat lopenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
het houd de zon weg, maar de warmte vast
Hier zou ik nooit vrijwillig in stappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit heb ik dan nodig:
[ afbeelding ]
Lekker in het water dobberenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
Als ik zo oud ben ga ik ook niet meer al teveel doen hoop ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |