Nee verlangde juist naar dat warme weerquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Word je het niet zat dat warme weer? Dat je erg verlangt naar waterkoud kikkerland Nederland.
Ik vraag me af hoeveel Amerikanen inmiddels al spijt hebben van hun stem op deze bejaarde crimineel.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:08 schreef Karzai het volgende:
Ben een beetje Trump moe geworden en hij is nog 4 jaar aan de macht
Hoe warm?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Thailand will officially enter the summer season at the end of February, with high temperatures lasting until May, the Thailand Meteorological Department announced on Tuesday.
.
However, the department forecast that the North and Northeast will continue to experience cool mornings throughout March as a weak high-pressure system from China extends over upper Thailand.
.
Temperatures will rise between March and mid-April, with most of Thailand experiencing hot and humid weather as southerly winds bring moisture from the Gulf of Thailand.
[ afbeelding ]
Het is echt sinds 2 dagen dat je echt de hitte van de zon voelt overdag
lui volkquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
ja met 43 doen we hier idd ook niets meer behalve in de airco zitten
Dat punt heb ik doorgaans al bereikt als het hier 30 graden isquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
25 al, helaas moet ik dan nog doorquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat punt heb ik doorgaans al bereikt als het hier 30 graden is.
Ja, vanaf daar gaat het bergafwaarts, bij 30 is het klaarquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:03 schreef mschol het volgende:
[..]
25 al, helaas moet ik dan nog door
Dit heb ik dan nodig:quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Zo doen de thai het in warm weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:06 schreef bitterbal het volgende:
Zo doen de thai het in warm weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jaaquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit heb ik dan nodig:
[ afbeelding ]
Veegt de sneeuw naar jou toe.quote:
houdt juist de zon weg. Die stammen die in de sahara leven zijn ook altijd helemaal bedekt met kledingquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
goed idee wel, je nog dikker kleden in donkere kleding dat nog meer warmte vast houd
[..]
jaa
het houd de zon weg, maar de warmte vastquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
houdt juist de zon weg. Die stammen die in de sahara leven zijn ook altijd helemaal bedekt met kleding
Ja maar anders zie je eruit als een verschrompeld besje op je 30e als je elke dag in de volle zon gaat lopenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
het houd de zon weg, maar de warmte vast
Hier zou ik nooit vrijwillig in stappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 08:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit heb ik dan nodig:
[ afbeelding ]
Lekker in het water dobberenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
Als ik zo oud ben ga ik ook niet meer al teveel doen hoop ikquote:Op zaterdag 15 februari 2025 07:48 schreef bitterbal het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |