SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
daarom zeg ik ook.... bij de jumbo waar ik kom.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah soms wel en soms niet. Maar heb altijd wel idee dat ze bij Solo daar betere prijzen hebben in die bak. Maar dat mogen ze natuurlijk zelf bepalen per filiaal.
Die zakjes verschillen alleen altijd zo qua hoeveelheid. De ene keer is het een plantje basilicum en een citroen en de andere keer 34 bananen en 7 aardappelsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
AH had donderdag zakjes met groenten liggen voor een euro
5 preitjes, 5 bosuitjes 10 wortels en een venkel.
voor een euro
Maar het verschilt bij mijn eigen filiaal ook. Soms is het echt een koopje en andere momenten is er echt 50 cent af ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook.... bij de jumbo waar ik kom.
niet dat ik het van elk filiaal weet
ik kwam die zakjes donderdag voor het eerst tegen..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zakjes verschillen alleen altijd zo qua hoeveelheid. De ene keer is het een plantje basilicum en een citroen en de andere keer 34 bananen en 7 aardappels
Ik vrijwel dagelijks, soms wel 2x op een dag want ik moet nu nog avondeten gaan halen en ben vanmiddag al voor lunch langsgeweestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik kwam die zakjes donderdag voor het eerst tegen..
maar goed ik kom ook niet heel vaak bij AH
ik doe weekboodschappen.. en eigelijk altijd bij jumbo. soms ff naar aldi er bij... maar dit keer had ik in de ah app nog wat gezien waar ik voor heen wildequote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vrijwel dagelijks, soms wel 2x op een dag want ik moet nu nog avondeten gaan halen en ben vanmiddag al voor lunch langsgeweest
Ik ben dit jaar nog helemaal niet bij de AH geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vrijwel dagelijks, soms wel 2x op een dag want ik moet nu nog avondeten gaan halen en ben vanmiddag al voor lunch langsgeweest
december was idd ook de vorige keer. voor mn kerstgerechtenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ben dit jaar nog helemaal niet bij de AH geweest
Wel in december 2x
En de keer daarvoor was in juli
Ja ik ben denk ik toen ook geweest voor wat ingrediënten die de dekamarkt niet hadquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
december was idd ook de vorige keer. voor mn kerstgerechten
Franse schimmelkaas kun je prima een week over de datum nog eten hoor. Wat wil het doen? Schimmelen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hier bij de Hoogvliet hebben ze een 35% korting bak en daar ligt met regelmaat ook wel eens bijzondere kaas wat bij de over de datum zou moeten zijn, maar nog prima eetbaar is
ze hadden zalm dat je kon vlechten... die was lekker! Wel wat prijzig maar dat maakt niet want kerstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik ben denk ik toen ook geweest voor wat ingrediënten die de dekamarkt niet had
ik heb blijkbaar al 3quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb al 1 spaarkaart van de Efteling. Maar dat is tegenwoordig ook een brood en een appel.
Toch geen goorgonzola?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Vet lekkere gorgonzola met 35% korting
Nee wat lunch over voor morgen.quote:
ah, wat maakte het Mexicaans?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee wat lunch over voor morgen.
Hadden Mexicaanse Lasagne
ik gok.. tortilla wraps mais en kruidenquote:
Ipv lasagne bladen Mexicaanse wraps. En Mexicaanse groente en kruiden en gehaktquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik gok.. tortilla wraps mais en kruiden
mijn gokvermogen is intactquote:
als jij het maakt kun je dat er best in doenquote:
Miljard miljoenblikkiesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:23 schreef Ama het volgende:
Oh ze heeft ook echt maar twee katten. Mijn kat voelt zich enorm arm nu.
Nee iemand op tiktok met twee katten die gewoon enorme voorraad heeft van alles.quote:
Ik vouw al jaren mijn kledingkast a la marie kondo op en daar wordt ik stiekem ook gewoon een beetje gelukkig vanquote:
ik zou het eens met sonja proberenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vouw al karen mijn kledingkast a la marie kondo op en daar wordt ik stiekem ook gewoon een beetje gelukkig van
Ja ik ga wel heel goed op dat soort dingen maar het ging mij gewoon even om de hoeveelheid. Ik heb hier ook bijna alles in bakjes en mandjes en labeltjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vouw al karen mijn kledingkast a la marie kondo op en daar wordt ik stiekem ook gewoon een beetje gelukkig van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |