Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat niet werktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt tijd dat ik een vriendin krijg. Kan ik deze poel des verderfs ook vaarwel zeggen.
hmm nu ligt het aan ons?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt tijd dat ik een vriendin krijg. Kan ik deze poel des verderfs ook vaarwel zeggen.
QFTquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat niet werkt![]()
.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou nou.
In dat geval haar gewoon ook een account laten maken, wordt het misschien weer gezellig hier
Dat is niet waar. Ze verkiezen totaalidioten die het allemaal nog wat erger makenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
De hele wereld gaat naar de godverdomme en niemand doet er wat aan.
Wat onaardigquote:
*kijkt naar verhuizingsdatum naar Foqueville*quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het al een jaartje ofzo below parHeel af en toe is het nog eens ouderwets leuk.
Dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
we hebben gewoon allemaal een handicap
Gewoon lekker je eigen ding doen en je nergens wat van aantrekken totdat de wereld vergaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is wel een goede. Wij kunnen er toch niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen ding doen en je nergens wat van aantrekken totdat de wereld vergaat
adopteer een pandaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ga je er als Foqueville bewoner aan doen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is idd mijn huidige instelling geworden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen ding doen en je nergens wat van aantrekken totdat de wereld vergaat
Ja verdomme. Verkeerde Pandaquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is wel een goede. Wij kunnen er toch niks aan veranderen.
Preciesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is idd mijn huidige instelling geworden.
De wereld gaat toch wel naar de kloten. Kan ik beter het leuk houden voor mezelf tot die tijd
Verschansen in de bibliotheekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat ga je er als Foqueville bewoner aan doen?
Ditquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is idd mijn huidige instelling geworden.
De wereld gaat toch wel naar de kloten. Kan ik beter het leuk houden voor mezelf tot die tijd
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof we van ouderdom doodgaan, mensen van onze leeftijdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en eerlijk is eerlijk... het maakt het ook zo veel rustgevender in mn hoofd dat ik veel nieuwsberichten en blabla gewoon negeerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
PreciesZou niet weten waarom ik tijd en energie zou verspillen aan iets waar ik toch geen invloed op heb.
De brug op tijd ophalen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |