Ik heb tegenwoordig van die 0 graden lades in de koelkast. Daar kan je verassend lang groente/fruit/vlees in bewaren. Dat scheelt hier echt dagen in het kunnen bewaren van verse spullen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit dan een beetje met het verse voer, ook voor de caafs.
Ik heb ze echt al heel lang niet meer op.quote:
Ik weet niet of dat ook voor Hitler gold.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:27 schreef Karzai het volgende:
schijnt dat alles wat uit de alpen komt goed voor je is
Gvd stik hier bijna in mn snoepje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat ook voor Hitler gold.
RIIIIIICOLAAAAAAAAAquote:
zo te zien heeft Karzai nog wat overquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
zo te zien heeft Karzai nog wat over
Gimme Gimmequote:
Nattekat is nadoen Yoda hijquote:
yupquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Is Fok zo traag vandaag? En m'n quotes falen ook vaak
Niet alleen vandaagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:45 schreef Koen66 het volgende:
Is Fok zo traag vandaag? En m'n quotes falen ook vaak
je hebt het vast over een nummer waarvan je een link wilde plaatsenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:46 schreef Ama het volgende:
En dan ergens dit jaar zien we hem nog terug in het slotseizoen van Stranger Things.
De derde van de bovenste rij is wel mijn all time favorite van Ritter Sport.quote:
Jazekerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hebt het vast over een nummer waarvan je een link wilde plaatsen
Moet jij weten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
posts van joetjoeps zonder tekst sla ik altijd over
yeah. blij dat ik toestemming hebquote:
Niksquote:Op vrijdag 14 februari 2025 20:52 schreef DelanoMilano het volgende:
[..]
Het einde van fok! Is nabij
Welk ander forum is net zo goed als fok?
Ojee heeft ze een streepjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had weer een wijntje teveel op paar dagen terug.
je lijkt op nattekatquote:
uhuh geef dat maar de schuldquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt tijd dat ik een vriendin krijg. Kan ik deze poel des verderfs ook vaarwel zeggen.
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt tijd dat ik een vriendin krijg. Kan ik deze poel des verderfs ook vaarwel zeggen.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat niet werktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm nu ligt het aan ons?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat niet werkt![]()
.
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou nou.
In dat geval haar gewoon ook een account laten maken, wordt het misschien weer gezellig hier
Dat is niet waar. Ze verkiezen totaalidioten die het allemaal nog wat erger makenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
De hele wereld gaat naar de godverdomme en niemand doet er wat aan.
Wat onaardigquote:
*kijkt naar verhuizingsdatum naar Foqueville*quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vind het al een jaartje ofzo below parHeel af en toe is het nog eens ouderwets leuk.
Dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
we hebben gewoon allemaal een handicap
Gewoon lekker je eigen ding doen en je nergens wat van aantrekken totdat de wereld vergaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is wel een goede. Wij kunnen er toch niks aan veranderen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen ding doen en je nergens wat van aantrekken totdat de wereld vergaat
adopteer een pandaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ga je er als Foqueville bewoner aan doen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is idd mijn huidige instelling geworden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon lekker je eigen ding doen en je nergens wat van aantrekken totdat de wereld vergaat
Ja verdomme. Verkeerde Pandaquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is wel een goede. Wij kunnen er toch niks aan veranderen.
Preciesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is idd mijn huidige instelling geworden.
De wereld gaat toch wel naar de kloten. Kan ik beter het leuk houden voor mezelf tot die tijd
Verschansen in de bibliotheekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat ga je er als Foqueville bewoner aan doen?
Ditquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is idd mijn huidige instelling geworden.
De wereld gaat toch wel naar de kloten. Kan ik beter het leuk houden voor mezelf tot die tijd
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja het is niet alsof we van ouderdom doodgaan, mensen van onze leeftijdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
en eerlijk is eerlijk... het maakt het ook zo veel rustgevender in mn hoofd dat ik veel nieuwsberichten en blabla gewoon negeerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
PreciesZou niet weten waarom ik tijd en energie zou verspillen aan iets waar ik toch geen invloed op heb.
De brug op tijd ophalen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drink een cola rumquote:
het is een open forum flesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De brug op tijd ophalen bijvoorbeeld.
Eens. Heb geen social media (behalve fok), en volg vooral het lokale nieuws (waar een langere file vaak het grootste probleem van de dag isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
en eerlijk is eerlijk... het maakt het ook zo veel rustgevender in mn hoofd dat ik veel nieuwsberichten en blabla gewoon negeer
Oh je irriteert je aan bezoekers.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De brug op tijd ophalen bijvoorbeeld.
heerlijk jezelf wentelen in onwetendheidquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens. Heb geen social media (behalve fok), en volg vooral het lokale nieuws (waar een langere file vaak het grootste probleem van de dag is).
en die aanname doe je omdat bij een wedstrijd van PSV geen bier gebruikt kan worden?quote:
Ik denk dat Koen even niet weet of vergeten is dat ik geen seizoenskaart meer heb..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
en die aanname doe je omdat bij een wedstrijd van PSV geen bier gebruikt kan worden?
ah dat kan ook nog... ik dacht bij PSV valt niets te vieren dus trek je geen bier openquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen even niet weet of vergeten is dat ik geen seizoenskaart meer heb..
Owwwww dat had ik niet meegekregenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 21:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat Koen even niet weet of vergeten is dat ik geen seizoenskaart meer heb..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |