Weekboodschappen doen kan ik niet, ik weet niet waar ik over 3 dagen trek in hebquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik doe weekboodschappen.. en eigelijk altijd bij jumbo. soms ff naar aldi er bij... maar dit keer had ik in de ah app nog wat gezien waar ik voor heen wilde
3 vd boom limonadesiroop voor 9.99
Het is de enige supermarkt op wandelafstand dus dan is de keuze snel gemaaktquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
I
[..]
Ik ben dit jaar nog helemaal niet bij de AH geweest
Wel in december 2x
En de keer daarvoor was in juli
mja dat kan wel eens lastig zijn... maar moet zeggen dat ik met weekend meal preppen het prima redt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weekboodschappen doen kan ik niet, ik weet niet waar ik over 3 dagen trek in heb
Dat heb ik ook hoor want ik kan echt niet nu al zeggen wat ik over 3 dagen wil eten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weekboodschappen doen kan ik niet, ik weet niet waar ik over 3 dagen trek in heb
[..]
Het is de enige supermarkt op wandelafstand dus dan is de keuze snel gemaakt
Meal preppen ben ik nog slechter in, ik kook eigenlijk alleen voor de dag zelf. Enige uitzondering is bij een verspakket, daar eet ik dan 2 dagen vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
mja dat kan wel eens lastig zijn... maar moet zeggen dat ik met weekend meal preppen het prima redt.
Ik at vanavond matig. Recept viel echt tegen. Dat komt echt bijna nooit voorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:31 schreef LTVDK het volgende:
Maar even zelf een snelle stamppot in elkaar geknutseld omdat die pakketten er de hele tijd niet liggen. Wel een beetje anders gemaakt; zoete aardappel, broccoli, prei, spekje, uienchutney, peper, knoflook en nog een lepeltje volle kwark. Was best prima gelukt
Wat was het?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik at vanavond matig. Recept viel echt tegen. Dat komt echt bijna nooit voor
Zo veel?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal meestal voor drie à vier dagen boodschappen.
Bij mij kan het ook gerust nog op de dag wijzigenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor want ik kan echt niet nu al zeggen wat ik over 3 dagen wil eten.
probeer ik ook, maar vaak vergeet ik nog wel ietsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik haal meestal voor drie à vier dagen boodschappen.
dat vind ik niet zo.n problem, ik maak soms ook wel menu's voor de hele weekquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor want ik kan echt niet nu al zeggen wat ik over 3 dagen wil eten.
Dat verspakketje?quote:
daar heb ik niet zoveel problemen mee, maar soms laat ik picnic komenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:39 schreef Ygritte het volgende:
Ik laat 1x in de week bezorgen. Echt geen zin om elke dag/om de dag in de winkel rond te stampen.
Die had ik een week of twee geleden ook, die was niet heel denderend ja, het lekkerste er uit was nog wel de sausquote:
Ik heb gewoon toegegeven aan de vergeetachtigheid en probeer het niet eens meer. Zijn maar een paar dingen die ik vooruit koop.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
probeer ik ook, maar vaak vergeet ik nog wel iets
Die konjo’s rijden op 100 meter na net niet langs mijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar heb ik niet zoveel problemen mee, maar soms laat ik picnic komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |