SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Begint dat nu al?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ze zei al dat het niks voor mij was!
Voor jou beslissen of je iets wel of niet leuk vindt?
Dat maak je toch zeker zelf wel uit![]()
![]()
![]()
Kattenbendequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
@:roos94 beveelt dit aan:
ONZ / De Kattenbende vlogs wat fantastisch!
"MAM TAALGEBRUIK"
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Bende ellendeDon't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Beetje doorheen gescrollt maar word er niet echt warm vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
@:roos94 beveelt dit aan:
ONZ / De Kattenbende vlogs wat fantastisch!
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wat een dag.Don't follow me. I am lost too
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Word er lichtelijk ongemakkelijk vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit vind ik dan wel weer aandoenlijkZe heeft een beperking dus kan er niet veel aan doen en het is d'r vergeven, maar toch...
Well, life can be a riot
![]()
Het is vandaag Valentijn
dus vergeet je niet vandaag nog aan te melden voor de Meet (die is al over 105 dagen)
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟨 @Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP** @Paul dit is hem voor vandaag hoor![]()
Proost Pik het is weekend
![]()
![]()
Het is niet altijd feest helaas.quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Nee ik kan er wel omquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Word er lichtelijk ongemakkelijk vanZe heeft een beperking dus kan er niet veel aan doen en het is d'r vergeven, maar toch...
'en.
Hopen dat ze ooit die foto met josje heeft gehad. Haar grote wens.:')![]()
![]()
Vind de reacties onder dat soort video's altijd sneu. Op YouTube valt het nog mee. Heb dit ook voorbij zien komen op TikTok een tijd terug, maar dat is écht een cesspool. Daar word gewoon doodleuk door 13-14 jarige kneusjes neergezet dat ze het jammer vinden dat ze niet door de vloer is gezakt, dat soort dingen..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is ook wel een sterke vlogWell, life can be a riot
Het is ook absoluut wel lief en koddigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik kan er wel om'en.
Hopen dat ze ooit die foto met josje heeft gehad. Haar grote wens.En zou fijn zijn als ze ooit op de foto is geweest met Josje
Maar vind het ergens ook wel wat ongemakkelijks.
Well, life can be a riot
Grote bek op het internetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind de reacties onder dat soort video's altijd sneu. Op YouTube valt het nog mee. Heb dit ook voorbij zien komen op TikTok een tijd terug, maar dat is écht een cesspool. Daar word gewoon doodleuk door 13-14 jarige kneusjes neergezet dat ze het jammer vinden dat ze niet door de vloer is gezakt, dat soort dingen..
Ja dat. En waarschijnlijk in het echt dan lollig doen en een foto vragen.quote:
Er word dan alsnog wel achteraf om gelachen. Maar ze durven dan niet te zeggen wat ze onder video's anoniem wel doen, hebben dan opeens niet meer zo'n grote muilWell, life can be a riot
![]()
Ben jij er ook bij?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
Een meetBen benieuwd of het ook echt gaat gebeuren
![]()
1 meter.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
Meetjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als swj ook komt
hoewel ik hem niet durf te mentionensinterklaaskapoentje
![]()
IeIemand met het niveau van een 4 jarige aanvallenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind de reacties onder dat soort video's altijd sneu. Op YouTube valt het nog mee. Heb dit ook voorbij zien komen op TikTok een tijd terug, maar dat is écht een cesspool. Daar word gewoon doodleuk door 13-14 jarige kneusjes neergezet dat ze het jammer vinden dat ze niet door de vloer is gezakt, dat soort dingen..
Doe je toch ook niet bij een kleuter:')sinterklaaskapoentje
![]()
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
:')![]()
Sommigen vallen Paul wel aan...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ie
[..]
Iemand met het niveau van een 4 jarige aanvallen
Doe je toch ook niet bij een kleuter![]()
Hoi dev kom je ook 31 meiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Oh geloof me.... Het is TikTok, omdat ze daar "anoniem" zijn worden de heftigste dingen gepost. Echt zonder schaamte.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ie
[..]
Iemand met het niveau van een 4 jarige aanvallen
Doe je toch ook niet bij een kleuterWell, life can be a riot
Op internet mag alles blijkbaar.Don't follow me. I am lost too
![]()
Tiktokquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh geloof me.... Het is TikTok, omdat ze daar "anoniem" zijn worden de heftigste dingen gepost. Echt zonder schaamte.
Zou er hooguit kijken naar the bradge:')![]()
Als ik er geweest zou zijn had ik hem nee kunnen nemen via een video callquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nog nooit bekeken..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tiktok
Zou er hooguit kijken naar the bradgeDon't follow me. I am lost too
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tiktok
Zou er hooguit kijken naar the bradge
Kijk al bijna een jaar niet meer op TikTok en ben blij toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijk al bijna een jaar niet meer op TikTok en ben blij toe
Bradge en dang doSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou alleen gaan als jij, swj, lovely en @roos94 zouden gaan. Maar daar lijkt het niet opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik er geweest zou zijn had ik hem nee kunnen nemen via een video call![]()
![]()
Zit Braddie op tiktok?Don't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:22 schreef Harrie het volgende:
Het is vandaag Valentijn
dus vergeet je niet vandaag nog aan te melden voor de Meet (die is al over 105 dagen)
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Paultjuhhh toch maar uit de lijst weg gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP** @:Paul dit is hem voor vandaag hoor![]()
Proost Pik het is weekend
Ow toch nog met de bier-mention!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Tiktok is echt voor mensen met nog minder geduld dan ik:')![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou alleen gaan als jij, swj, lovely en @:roos94 zouden gaan. Maar daar lijkt het niet op![]()
![]()
Nou wat een dream team zegquote:![]()
Dang DoDe kerel die geld vraagt voor een foto
Well, life can be a riot
Filmpjes moeten allemaal snel ge-edit zijn. Je krijgt er echt hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tiktok is echt voor mensen met nog minder geduld dan ikWell, life can be a riot
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja hoe zou het trouwens met hem gaan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tiktok
Zou er hooguit kijken naar the bradge![]()
![]()
Oh, als @maily niet naar die meet gaat, dan ga ik zeker niet. Met wie moet ik anders praten? @MizzezAmy![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tiktok
Zou er hooguit kijken naar the bradge![]()
![]()
Elke ademteug wordt er vakkundig uit verwijderd idd!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Filmpjes moeten allemaal snel ge-edit zijn. Je krijgt er echt hoofdpijn van.![]()
![]()
Ook in het namenlijstje hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Paultjuhhh toch maar uit de lijst weg gehaald?Ow toch nog met de bier-mention!
![]()
![]()
Vraag ik me nou ook afquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe zou het trouwens met hem gaan?Well, life can be a riot
Dat dusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Elke ademteug wordt er vakkundig uit verwijderd idd!Het is zo ontzettend onnatuurlijk en schokkerig
Well, life can be a riot
Kom gewoon lekker een limoncellotje mee drinken joh. En dan weer naar huis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef devzero het volgende:
Oh, als @:maily niet naar die meet gaat, dan ga ik zeker niet. Met wie moet ik anders praten? @:mizzezamy"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Ja sinds hij viral ging kreeg hij kapsones. Ik volgde hem al jaren daarvoor toen hij nog naar alto meets ging.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou wat een dream team zeg![]()
Dang DoDe kerel die geld vraagt voor een foto
Ik hoop goedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe zou het trouwens met hem gaan?
En je hebt er van die influencers op die met een open anus richting de opkomende zon zitten te mediteren om chi op te doen, waarna ze gezellig samen een glaasje van hun eigen pis drinken en met een potje Franklin biljetten op een altaar stilstaan bij het feit dat ze zo dankbaar zijn voor wat ze in het leven bereikt hebben, waarna ze weer verder gaan met hun handel in cryptocoins.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat dusHet is zo ontzettend onnatuurlijk en schokkerig
![]()
Ja zonde man dat je dat zo naar je hoofd laat stijgen. Je bent gewoon een random dude die filmpjes maakt op internet, niks meer en niks minder. Dat je word aangesproken door mensen die met je op de foto willen moet je juist accepteren en leuk mee omgaan, want zonder diezelfde mensen had je geen online "carričre" gehad. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja sinds hij viral ging kreeg hij kapsones. Ik volgde hem al jaren daarvoor toen hij nog naar alto meets ging.
[..]
Ik hoop goedWell, life can be a riot
Dat maakt het wel erg aanlokkelijk. Ik kan ook wat van mijn eigen limoncello meenemen die ik heb gemaakt van de citroenen van de boom in mijn tuinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom gewoon lekker een limoncellotje mee drinken joh. En dan weer naar huis.![]()
![]()
Wat deed hij?quote:
Hij zat ook op YT meen ik.Don't follow me. I am lost too
Vezels zijn belangrijk voor goede hopen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom gewoon lekker een limoncellotje mee drinken joh. En dan weer naar huis.![]()
![]()
Zijn dit Influencers op xCavia?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En je hebt er van die influencers op die met een open anus richting de opkomende zon zitten te mediteren om chi op te doen, waarna ze gezellig samen een glaasje van hun eigen pis drinken en met een potje Franklin biljetten op een altaar stilstaan bij het feit dat ze zo dankbaar zijn voor wat ze in het leven bereikt hebben, waarna ze weer verder gaan met hun handel in cryptocoins.
Maar dat is ook intens naar ja.
Van die mensen die zeggen "wil jij binnen 2 weken 100.000 volgers, volg dan deze formule" terwijl het vooral te maken heeft met hoe JIJ bent, hoe JIJ overkomt. Kan je nog zo'n formule volgen. Als je vet ongemakkelijk stotterend met je haar in de plooi een filmpje opneemt krijg je geen volgers
Well, life can be a riot
![]()
Ja idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja zonde man dat je dat zo naar je hoofd laat stijgen. Je bent gewoon een random dude die filmpjes maakt op internet, niks meer en niks minder. Dat je word aangesproken door mensen die met je op de foto willen moet je juist accepteren en leuk mee omgaan, want zonder diezelfde mensen had je geen online "carričre" gehad. Denk ik dan.:')![]()
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vezels zijn belangrijk voor goede hopen.Well, life can be a riot
Desnoods uit een fles met een lichtje erin jaquote:
Volle hoop vooruitDon't follow me. I am lost too
![]()
Succes op YouTube is ,90% algoritme geluk (denk ik)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zijn dit Influencers op xCavia?
Van die mensen die zeggen "wil jij binnen 2 weken 100.000 volgers, volg dan deze formule" terwijl het vooral te maken heeft met hoe JIJ bent, hoe JIJ overkomt. Kan je nog zo'n formule volgen. Als je vet ongemakkelijk stotterend met je haar in de plooi een filmpje opneemt krijg je geen volgers:')![]()
Eet filmpjes maken. Eerst op YouTube, toen op TikTok. Toen behoorlijk viraal gegaan, toen gecyberstalked. En nu overal weg.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat deed hij?
Hij zat ook op YT meen ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
![]()
Algoritme inderdaad. Maar als jij je niet een beetje leuk opstelt voor de camera en 't niet een beetje serieus werk steekt in je content dan denkt 't algoritme na een paar filmpjes ook "oh eh... doei"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Succes op YouTube is ,90% algoritme geluk (denk ik)Well, life can be a riot
Hey Klaasje, ben je niet bij Klodder?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Succes op YouTube is ,90% algoritme geluk (denk ik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja nee dat zonnen met open anus is iets van energie opdoen via je....perneum of zo? Weet ik veel, een plekje bij je bruine oog.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zijn dit Influencers op xCavia?
Van die mensen die zeggen "wil jij binnen 2 weken 100.000 volgers, volg dan deze formule" terwijl het vooral te maken heeft met hoe JIJ bent, hoe JIJ overkomt. Kan je nog zo'n formule volgen. Als je vet ongemakkelijk stotterend met je haar in de plooi een filmpje opneemt krijg je geen volgerssinterklaaskapoentje
![]()
Morgenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Klaasje, ben je niet bij Klodder?
Een plekje bij je bruine oogquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee dat zonnen met open anus is iets van energie opdoen via je....perneum of zo? Weet ik veel, een plekje bij je bruine oog.
Echt geen idee van. Vind energie op doen hier op 't balkon af en toe al veel moeite.Well, life can be a riot
O klodder zei omdat het fysiek niet goed met haar ging je vandaag al zou komen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
daar tussen de geslachtsdelen en anus zit in elk geval een van de chakrasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee dat zonnen met open anus is iets van energie opdoen via je....perneum of zo? Weet ik veel, een plekje bij je bruine oog.:')![]()
Echt het meest domme wat je kan doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee dat zonnen met open anus is iets van energie opdoen via je....perneum of zo? Weet ik veel, een plekje bij je bruine oog.![]()
![]()
Plannen zijn gewijzigd ..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O klodder zei omdat het fysiek niet goed met haar ging je vandaag al zou komen?:')![]()
Bij de anus zitten de kakrasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar tussen de geslachtsdelen en anus zit in elk geval een van de chakras
De basischakra idd. Die moet je dichtknijpen om bepaalde energiestromingen op gang te krijgen, zoals de kundalini enzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
daar tussen de geslachtsdelen en anus zit in elk geval een van de chakras![]()
Ja men krijgt geregeld ernstige zonnebrandwonden daar. Ze noemen het niet voor niets "where the sun don't shine"!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Echt het meest domme wat je kan doen![]()
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb me ooit wel met die chakra meditaties bezig gehouden maar heb niet het idee dat ik ze kon 'activeren' wat de bedoeling wasquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
De basischakra idd. Die moet je dichtknijpen om bepaalde energiestromingen op gang te krijgen, zoals de kundalini enzo.
Slim, al die mensen die die onzin op YT etc geloven
Ja dat kan, jammer voor julliequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Plannen zijn gewijzigd ..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En huidkanker. Dat wil je niet hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja men krijgt geregeld ernstige zonnebrandwonden daar. Ze noemen het niet voor niets "where the sun don't shine"!Don't follow me. I am lost too
doesn'tquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja men krijgt geregeld ernstige zonnebrandwonden daar. Ze noemen het niet voor niets "where the sun don't shine"!![]()
![]()
Ook een goede middag heer Grrrrrrrrquote:
Hier een lieve valentijns groet vooren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde iedereen kusjes geven maar het gaat hier over mannenzaken.
![]()
![]()
![]()
Is weer eens wat anders dan het hebben over manenzakken toch.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
![]()
SInds kort geeft mijn schoondochter dit soort avonden en behandelingenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:49 schreef ToT het volgende:
[..]
De basischakra idd. Die moet je dichtknijpen om bepaalde energiestromingen op gang te krijgen, zoals de kundalini enzo.
Ik vind het maar helemaal nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een goede middag heer Grrrrrrrr
Hier een lieve valentijns groet vooren
:"Owwww! Jottem! TJILP!"
:"Ik heb hartvormig gevlaaid vandaag! MOOOOOO!"
Het is een grote toxische gifzooi man.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef RedShoe het volgende:
Slim, al die mensen die die onzin op YT etc gelovenWell, life can be a riot
Dit moet nep zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SInds kort geeft mijn schoondochter dit soort avonden en behandelingen
Ik vind het maar helemaal niets![]()
![]()
Mooi gedaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]:"Owwww! Jottem! TJILP!"
:"Ik heb hartvormig gevlaaid vandaag! MOOOOOO!"
heb je zeker voor je baasje Grrrrrrrr gedaan
![]()
Mag ik er eentjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Zo eens gaan kijken wat mutti gemacht heeft voor diner
Ik heb geen flauw idee waar het overgaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
sinterklaaskapoentje
![]()
Als mensen niet schaadt een men haalt er iets goeds uit zie ik alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het maar helemaal niets:')![]()
Bolke (quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi gedaanheb je zeker voor je baasje Grrrrrrrr gedaan
) sluit de hele wereld in zijn hart. En Bolke (
) ook trouwens
Nee echt, ze heeft er een cursus voor gevolgd en geeft nu zelf dit soort avonden.quote:
Het schijnt nog goed bezocht te worden ook.
Ik weet niet wat ik er allemaal van moet vinden eerlijk gezegd.
Voel je je al wat beter dan vanmorgen?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Nederlandse Vloggersquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het overgaat.:')![]()
Ik ben uhm....BEHOORLIJK bezig geweest op dat gebied!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb me ooit wel met die chakra meditaties bezig gehouden maar heb niet het idee dat ik ze kon 'activeren' wat de bedoeling was
Heb ook meditaties geschreven ervoor enzo.
Ik ben tegenwoordig een enorme scepticus op gebied van religie en het paranormale, ondanks dat ik zeer veel heb meegemaakt op het gebied.
Maar veel dingen die op het paranormale afgeschoven worden, zijn enorm goed te verklaren.
Tijdens mijn opleiding op dat gebied heb ik van alles gelezen waarbij ik serieus zat te facepalmen, en toen ik zelf les er in gaf zei ik ook van: "Officieel moet ik jullie dit leren, maar ik zal jullie ook een alternatieve kijk er op geven en dan mogen jullie zelf kiezen wat jullie geloven, maar besef wel dat het eerste wat ik ga uitleggen is wat jullie zouden moeten geloven volgens deze opleiding."![]()
Ik heb gelezen dat het wel kan schadenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als mensen niet schaadt een men haalt er iets goeds uit zie ik alleen maar voordelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent er weer. Je bent gemist man.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het overgaat.![]()
Meestal gaat het thuis over. Maar als je het heel erg hebt kan het zijn dat je een tijdje in het ziekenhuis moet liggen zodat het daar over gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het overgaat."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Prima hoor. Het zal mij mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als mensen niet schaadt een men haalt er iets goeds uit zie ik alleen maar voordelen
wat voor chakra's daar ook zitten![]()
Je hebt nog nooit naar Amerikaanse films enzo gekeken?quote:
Daar doen ze neit aan correcte grammatica, het is altijd "where the sun don't shine".![]()
Ruimhartige lieve dierenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () sluit de hele wereld in zijn hart. En Bolke (
) ook trouwens
ZIjn ze het @JustinK gedichten nog niet zat
Sprakeloos. Ook voor het eerst.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het wel kan schaden![]()
Het kan echt wel heel erg bijzonder zijn hoor!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het maar helemaal nietsZolang je er maar niet te erg in meegaat en sowieso op de wetenschap en reguliere medische behandelingen blijft vertrouwen.
![]()
Ze vinden het wel steeds moeilijker om nog iets te bedenken voor 'mquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ruimhartige lieve dieren
ZIjn ze het @:JustinK gedichten nog niet zat![]()
Maar ze zijn absoluut onder de indruk van zijn vasthoudendheid
I doesn't carequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit naar Amerikaanse films enzo gekeken?
Daar doen ze neit aan correcte grammatica, het is altijd "where the sun don't shine".![]()
![]()
Jij hoeft er niet heen he.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het maar helemaal niets![]()
Ja er wordt geschiedenis geschreven in de geschiedenis van dtsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb het volste vertrouwen in zequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze vinden het wel steeds moeilijker om nog iets te bedenken voor 'm![]()
Maar ze zijn absoluut onder de indruk van zijn vasthoudendheid![]()
![]()
Zij verdient ermeequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als mensen niet schaadt een men haalt er iets goeds uit zie ik alleen maar voordelen![]()
![]()
Sylvia Millecam....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het wel kan schaden![]()
Blijf het raar vinden haar aan het werk te zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan echt wel heel erg bijzonder zijn hoor!Zolang je er maar niet te erg in meegaat en sowieso op de wetenschap en reguliere medische behandelingen blijft vertrouwen.
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
Ik heb haar via reclame filmpjes aan het werk gezienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
En vooral geen flat earther wordtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan echt wel heel erg bijzonder zijn hoor!Zolang je er maar niet te erg in meegaat en sowieso op de wetenschap en reguliere medische behandelingen blijft vertrouwen.
Kan je Maandag kan je Dinsdag kan je Woensdag kan je Donderdag kan je Vrijdag
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voor jou kan ik alle dagenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
Kan je Maandag kan je Dinsdag kan je Woensdag kan je Donderdag kan je Vrijdag![]()
![]()
Ik snap idd wel dat het raar over komt, maar ik weet wel dat zulke dingen serieus echt wel kunnen werken, ook al is er absoluut geen wetenschappelijke basis voor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden haar aan het werk te zien.
Ik heb haar via reclame filmpjes aan het werk gezien
Maar toen ik in mijn burn-out terecht kwam, kon ik gewoonweg echt niks meer met de onzekerheden rondom de spirituele wereld. Ik wist niet meer wat te geloven en wat niet. Wat placebo was en wat echt, en hoe dat echte te rijmen viel met de nuchtere wetenschappelijke kijk op zaken.
Te veel gedoe, dus exit!![]()
Heb even gegoogled.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden haar aan het werk te zien.
Ik heb haar via reclame filmpjes aan het werk gezien
Het is niet voor iedereen geschikt![]()
![]()
Zegt mij zo even niksquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]Klassiekertje!
Meer catchy dan Faya siton no bron mi so.
Ja zijn er al flink wat vanaf gewaaidquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me best eng om daar aan de rand te wonen![]()
![]()
Geen zorgen, volgens de Bijbel staan daar al engelen, dus als je Ron Brandsteder niet op zijn woord wil geloven, zit je veilig: zolang je nog geen gevleugelde idioten met een aureooltje ziet, flikker je er nog niet van af!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me best eng om daar aan de rand te wonen![]()
![]()
Daar ligt Australiëquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me best eng om daar aan de rand te wonenWell, life can be a riot
Schatje tochquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap idd wel dat het raar over komt, maar ik weet wel dat zulke dingen serieus echt wel kunnen werken, ook al is er absoluut geen wetenschappelijke basis voor.
Maar toen ik in mijn burn-out terecht kwam, kon ik gewoonweg echt niks meer met de onzekerheden rondom de spirituele wereld. Ik wist niet meer wat te geloven en wat niet. Wat placebo was en wat echt, en hoe dat echte te rijmen viel met de nuchtere wetenschappelijke kijk op zaken.
Te veel gedoe, dus exit!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Reiki ben je wel blijven doen tochquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap idd wel dat het raar over komt, maar ik weet wel dat zulke dingen serieus echt wel kunnen werken, ook al is er absoluut geen wetenschappelijke basis voor.
Te veel gedoe, dus exit!:')![]()
Whehe!quote:
Ja er kwam echt heel, HEEL erg veel tegelijkertijd op mijn pad toen.
Dat spirituele gedoe.
Mijn vader die op sterven lag.
Mijn moeder die me emotioneel volledig zat te claimen.
Mijn broer die enorm hard tegen me in ging toen ik met hem zat te praten over de situatie.
Vreselijk veel stress en treiterpraktijken op het werk.
Mijn toenmalige vriendin die deels oppervlakkig wat steun gaf maar waarbij het duidelijk was dat het haar absoluut niet interesseerde.
Verhuisd naar een klein dorp waar ik niemand kende, in een huis met vochtproblemen en waar ik vreselijk eenzaam was.
Gelazer hier op FOK! waar ik toen moderator was en enorm veel gezeik over me heen kreeg.
enz enz enz enz.
Was niet 1 van de gelukkigste periodes in mijn leven!![]()
![]()
Nope, ben ik met mijn burn-out ook mee gestopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Reiki ben je wel blijven doen toch
In de jaren sindsdien heb ik nog wel een paar afstandsbehandelingen gedaan, maar niet veel, nee.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Dat spirituele gedoe.
Mijn broer die enorm hard tegen me in ging toen ik met hem zat te praten over de situatie.
Mijn toenmalige vriendin die deels oppervlakkig wat steun gaf maar waarbij het duidelijk was dat het haar absoluut niet interesseerde.
Verhuisd naar een klein dorp waar ik niemand kende, in een huis met vochtproblemen en waar ik vreselijk eenzaam was.
Gelazer hier op FOK! waar ik toen moderator was en enorm veel gezeik over me heen kreeg.
enz enz enz enz.
Was niet 1 van de gelukkigste periodes in mijn leven!
Och lieverd toch. Zou willen dat ik destijds iets voor je had kunnen betekenen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Dat spirituele gedoe.
enz enz enz enz.
Was niet 1 van de gelukkigste periodes in mijn leven!![]()
Hihiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als die uit je kont een floepie doet![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als die uit je kont een floepie doet![]()
Uw ADH vitamine Worst
Hehe lief!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Och lieverd toch. Zou willen dat ik destijds iets voor je had kunnen betekenen.Dank je!
Ja, dit resulteerde allemaal in mijn burn-out waarna de hel pas ÉCHT begon voor me!
Die keuringsartsen enzo hebben echt geen spoortje van iets wat ook maar op een ziel zou kunnen lijken!![]()
![]()
Ja, maar ben nu al weer aan het plannen voor de volgende trip. 2.5 week in Australië, maar dat is pas eind juniquote:![]()
![]()
Lekker lange vluchtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar ben nu al weer aan het plannen voor de volgende trip. 2.5 week in Australië, maar dat is pas eind juniUw ADH vitamine Worst
Oh je was op vakantie naar de Bahama's ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar ben nu al weer aan het plannen voor de volgende trip. 2.5 week in Australië, maar dat is pas eind juni
Dat duurt nog wel even
Je gooit je beddengoed gewoon met matras en al over het balkon na de daad?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik poep nooit op de wc. Scheelt een hoop tijd met schoonmaken![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Fucking burnout.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe lief!Dank je!
Ja, dit resulteerde allemaal in mijn burn-out waarna de hel pas ÉCHT begon voor me!
Die keuringsartsen enzo hebben echt geen spoortje van iets wat ook maar op een ziel zou kunnen lijken!
Dat viel wel mee ten opzichte van depressie. Kon het maar eens over zijn.:')![]()
Ow wacht, je schijt rechtstreeks vanaf het balkon, dus niet eerst in bed. Scheelt ook weer in de kosten!![]()
![]()
Ik slaap op de bank, scheelt hoop tijd als je je bed niet telkens hoeft op te makenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Je gooit je beddengoed gewoon met matras en al over het balkon na de daad?![]()
BolkDon't follow me. I am lost too
Ik ben echt door een ongelooflijke hel gegaan. Ik gun dit niemand.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fucking burnout.
Dat viel wel mee ten opzichte van depressie. Kon het maar eens over zijn.
Depressie heb ik ook het grootste deel van mijn leven gehad, ook veel gedachten die ik liever niet uittyp maar die men wel kan raden.
Het gaat nu allemaal wel weer een stuk beter, ondanks dat ik van binnen nog steeds niet super gelukkig ben.
Ik moet wel zeggen dat mijn nieuwe vriendin wel serieus echt alles lijkt te zijn waar ik altijd naar op zoek ben geweest.
De gesprekken die we met elkaar hebben, haar oog voor mijn gevoelens en gedachtes, het is gewoon bizar!
Als dit echt is zoals het lijkt, gaat er een compleet ander deel van mijn leven aanbreken!sinterklaaskapoentje
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
Ow wacht, je schijt rechtstreeks vanaf het balkon, dus niet eerst in bed. Scheelt ook weer in de kosten!
De bijbehorende video:')![]()
Dat laatste geloof ik heel graag ,dat ben ik als oud bolkster ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze vinden het wel steeds moeilijker om nog iets te bedenken voor 'm![]()
Maar ze zijn absoluut onder de indruk van zijn vasthoudendheidDat doe ik dan ook nietquote:![]()
Maar daarom mag ik het nog wel niets vinden
![]()
Je bent redelijk stabiel (toch?) in elk geval niet in de hel waar je ooit in was. En je vriendin maakt je gelukkig?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben echt door een ongelooflijke hel gegaan. Ik gun dit niemand.
Depressie heb ik ook het grootste deel van mijn leven gehad, ook veel gedachten die ik liever niet uittyp maar die men wel kan raden.
Het gaat nu allemaal wel weer een stuk beter, ondanks dat ik van binnen nog steeds niet super gelukkig ben.
Ik moet wel zeggen dat mijn nieuwe vriendin wel serieus echt alles lijkt te zijn waar ik altijd naar op zoek ben geweest.
De gesprekken die we met elkaar hebben, haar oog voor mijn gevoelens en gedachtes, het is gewoon bizar!
Als dit echt is zoals het lijkt, gaat er een compleet ander deel van mijn leven aanbreken!:')![]()
Klopt, een heel stuk stabieler nu!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent redelijk stabiel (toch?) in elk geval niet in de hel waar je ooit in was. En je vriendin maakt je gelukkig?
En ze maakt me zeer zeker gelukkig!Ik blijf uiteraard nog steeds wel op mijn hoede aangezien we elkaar nog niet in het echt ontmoet hebben, maar ze komt me wel echt zeer oprecht over!
![]()
Het onjuist wekken van Kundalini energie kan leiden tot mentale en fysieke disbalansenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
Heb even gegoogled.
Het is niet voor iedereen geschiktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wat voor gevoel krijg je als je met haar belt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, een heel stuk stabieler nu!
En ze maakt me zeer zeker gelukkig!Ik blijf uiteraard nog steeds wel op mijn hoede aangezien we elkaar nog niet in het echt ontmoet hebben, maar ze komt me wel echt zeer oprecht over!
Ik hoop zo erg dat dit gaat werken:')![]()
In het begin ben ik steeds wat op mijn hoede omdat ik niet te hard van stapel wil lopen, maar ze komt echt zo lief en oprecht en meelevend over dat de terughoudendheid snel verdwijnt en ik volop kan genieten van de liefde die ze voor me heeft, en ik eigenlijk ook echt wel voor haar heb!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat voor gevoel krijg je als je met haar belt?
Ik hoop zo erg dat dit gaat werken![]()
![]()
Omdat ik van je hou mag ik zeggen dat ze een golddigger is. Soury was nog lief en gunt jou ook het allerbeste.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, een heel stuk stabieler nu!
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat ik van je hou mag ik zeggen dat ze een golddigger is. Soury was nog lief en gunt jou ook het allerbeste.Behoorlijk direct, maar ik snap je!
Maar ze heeft een verdomd goede baan daar en ik heb er ook wel bewijzen van dat dat echt is.
Ze kan haar baan hier via interne sollicitaties zo voortzetten, en anders kan ze met haar diploma's ook zo weer wat vinden.![]()
Op je hoede zijn bij een eventuele toekomstige vrouw is nooit oké @ToT
Je hebt mini ook nog om voor te zorgen.![]()
Laat ik mijn mening maar voor me houden.Don't follow me. I am lost too
Ja nou dat op mijn hoede zijn vermindert echt wel, en als we eenmaal bij elkaar zijn zie je echt wel wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:33 schreef mascara-klodder het volgende:
Op je hoede zijn bij een eventuele toekomstige vrouw is nooit oké @:ToT
Je hebt mini ook nog om voor te zorgen.![]()
![]()
Bewijzen nodig hebben.......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]Behoorlijk direct, maar ik snap je!
Maar ze heeft een verdomd goede baan daar en ik heb er ook wel bewijzen van dat dat echt is.
Ze kan haar baan hier via interne sollicitaties zo voortzetten, en anders kan ze met haar diploma's ook zo weer wat vinden.![]()
Ze is je al aan het bewerken dus.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dat op mijn hoede zijn vermindert echt wel, en als we eenmaal bij elkaar zijn zie je echt wel wat voor vlees je in de kuip hebt.![]()
DWDDDon't follow me. I am lost too
Als ik verliefd ben moet ik voorzichtig zijn, als ik voorzichtig ben is het ook niet goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bewijzen nodig hebben.......
Ik ben gewoon dol op deze dame, maar ben ook niet blind voor mogelijke gevaren. That's it.![]()
Ik weet serieus niet wat voor antwoord ik moet geven om iedereen hier tevreden te stellen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:34 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is je al aan het bewerken dus.![]()
Als het straks zover is hoop ik dat je die roze bril niet op hebt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou dat op mijn hoede zijn vermindert echt wel, en als we eenmaal bij elkaar zijn zie je echt wel wat voor vlees je in de kuip hebt.
En dat is het gevaarlijke hier; jullie hebben alleen nog maar digitaal kennisgemaakt ....
En hoe langer dat duurt hoe verliefder je wordt.![]()
Tuurlijk niet!!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:36 schreef ToT het volgende:
Ik kan ook wel doodongelukkig in m'n eentje hier zitten wegkwijnen als men dat liever heeft?![]()
Je hebt een kind met het grote gevaar. Dat geen tweede keer.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Als ik verliefd ben moet ik voorzichtig zijn, als ik voorzichtig ben is het ook niet goed.
Ik ben gewoon dol op deze dame, maar ben ook niet blind voor mogelijke gevaren. That's it.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2025 18:38:12 ]![]()
Het is heel simpel jongen. We hebben allemaal de geschiedenis met de mama van mini meegemaakt, en de ellende die er nog steeds uit voortvloeit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat voor antwoord ik moet geven om iedereen hier tevreden te stellen.
We zijn allemaal bang dat je, door je roze olifantjes bril, gewoonweg met open oogen in dezelfde val lijkt te lopen als destijds met je ex-vrouw. Nu is alles koek en ei, maar zodra je een aantal jaar getrouwd bent en ze genaturaliseerd is, wat dan? Ben je dan nog steeds zo aantrekkelijk voor een meid die de helft van je eigen leeftijd is?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Je bent geen antwoord verplicht ToTquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik weet serieus niet wat voor antwoord ik moet geven om iedereen hier tevreden te stellen.![]()
Maar ik snap wel dat mensen bang zijn dat je van de roze wolk gaat vallen ( mocht het toch niks zijn etc )
Al weet ik zelf wel dat je niet op je achterhoofd bent gevallen en dat je nu wel wat voorzichtiger bent"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee lieve schat, je kan ook gewoon gelukkig zijn in je uppie met miniquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:36 schreef ToT het volgende:
Ik kan ook wel doodongelukkig in m'n eentje hier zitten wegkwijnen als men dat liever heeft?![]()
![]()
Deze damequote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Als het straks zover is hoop ik dat je die roze bril niet op hebt.
En dat is het gevaarlijke hier; jullie hebben alleen nog maar digitaal kennisgemaakt ....
En hoe langer dat duurt hoe verliefder je wordt.![]()
![]()
Mijn leven is incompleet zo, en ook hij wil een broertje of zusje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee lieve schat, je kan ook gewoon gelukkig zijn in je uppie met mini
Ja ik weet dat men hier mij daar te oud voor vindt, maar ik vind van niet.
Ik wil liefde zoals ieder mens, en ik wil een groter gezin.
Deze dame komt erg oged en positief over en ik ben gewoon voorzichtig met dat ik niet met open ogen ergens in zou trappen, maar dat is dus blijkbaar ook niet goed.![]()
Maar Mini wordt ook groter en ouder héquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee lieve schat, je kan ook gewoon gelukkig zijn in je uppie met mini
Maar ik breng Mini-ToT dus in gevaar door met een vrouw te gaan daten dus zou ik wel eenzaam moeten blijven tot Mini-ToT het huis uit gaat, waarmee ik mijn kansen voor geluk met een andere vrouw en een broertje of zusje voro hem overboord gooi, maar dat moeti k dus blijkbaar doen als ik verantwoordelijk voor hem wil zijn?![]()
Dit dus onder andere ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar Mini wordt ook groter en ouder hé![]()
Voorzichtigheid aanraden is prima, meedenken en meeleven is ook prima, maar dit hier nu voelt gewoon niet goed.![]()
Als ze naar jou toe komt, is Mini-ToT denk ik bij zijn Mama, en als het klikt in die twee a drie dagen dat ze bij jou is.. dan kan Mini-Tot haar toch ook gewoon zien? En als het niet klikt tja dan neemt ze de eerst volgende vlucht weer terug naar huis..
En zoekt ToT een leuke Hollandse vriendin
Als je alleen wil zijn niet nee, als je niet alleen wilt zijn welquote:
Dit gaat te diep voor mijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je alleen wil zijn niet nee, als je niet alleen wilt zijn welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit gaat te diep voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell no!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien moet het je hobby worden.
Ik weiger alleen te blijven puur vanwege het feit dat mensen geloven dat het te gevaarlijk is om een nieuwe relatie te beginnen. Dit slaat gewoon serieus werkelijk nergens op!![]()
Ik heb hier geen zin in.
Misschien kom ik later vanavond wel weer terug, misschien ook niet.
Dit gaat alle proporties te buiten.![]()
Mensen gunnen je het beste, maar zijn ook bezorgd. Daar is niet mis mee. Niemand zegt dat je alleen moet blijven. Ik heb er geen problemen mee, maar iedereen is anders.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no!
Ik weiger alleen te blijven puur vanwege het feit dat mensen geloven dat het te gevaarlijk is om een nieuwe relatie te beginnen. Dit slaat gewoon serieus werkelijk nergens op!![]()
Het slaat op heelveel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no!
Ik weiger alleen te blijven puur vanwege het feit dat mensen geloven dat het te gevaarlijk is om een nieuwe relatie te beginnen. Dit slaat gewoon serieus werkelijk nergens op!
En jij bent zo'n lieverd dat je het eigenlijk niet bij een vage Indo hoeft te zoeken.![]()
Dit, is erg pessimistisch... Laat hem lekker verliefd zijn en genieten. Situatie met de moeder van z'n kleine erbij halen en dingen waar hij het waarchijnlijk niet over wil hebben. Komt totaal als irrelevante info overquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is heel simpel jongen. We hebben allemaal de geschiedenis met de mama van mini meegemaakt, en de ellende die er nog steeds uit voortvloeit.
We zijn allemaal bang dat je, door je roze olifantjes bril, gewoonweg met open oogen in dezelfde val lijkt te lopen als destijds met je ex-vrouw. Nu is alles koek en ei, maar zodra je een aantal jaar getrouwd bent en ze genaturaliseerd is, wat dan? Ben je dan nog steeds zo aantrekkelijk voor een meid die de helft van je eigen leeftijd is?
Tuurlijk is 't logisch dat er ergens ook wat terughoudendheid zit maar laat hem dat lekker zelf ontdekken.
Ik snap heel goed dat ToT er nu eventjes klaar mee is
En dat op Valentijnsdag Man3Well, life can be a riot
![]()
Denk het nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:56 schreef devzero het volgende:
Is het dan eindelijk tijd voor punten?:')![]()
Heel misschien moet jij nu even je mond houden als wij praten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit, is erg pessimistisch... Laat hem lekker verliefd zijn en genieten. Situatie met de moeder van z'n kleine erbij halen en dingen waar hij het waarchijnlijk niet over wil hebben op een forum
Tuurlijk is 't logisch dat er ergens ook wat terughoudendheid zit maar laat hem dat lekker zelf ontdekken.
Ik snap heel goed dat ToT er nu eventjes klaar mee is
En dat op Valentijnsdag Man3![]()
Uhhm waarom moet hij zijn mond houden?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heel misschien moet jij nu even je mond houden als wij praten.
Nou zal ik je een geheimpje vertellen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze vrouwZo'n subtiele bolk. Begrijpelijk dat half mannelijk DTS achter je aan loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Omdat we wijze dingen aan het zeggen voor @ToTquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhhm waarom moet hij zijn mond houden?![]()
En dus mag Grotetijd niet zijn mening er over uiten?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat we wijze dingen aan het zeggen voor @:ToT"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zal ik je een geheimpje vertellen?Dat komt goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat komt goed uitWelke smaakje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik mag mij niet mengen in iets wat iemand anders zegt wat ik echt als een kut op dirk vind slaan?....... Dus moet ik "mijn mond houden" volwassen wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat we wijze dingen aan het zeggen voor @:ToT
Ik gun ToT het beste, vind het een toffe vent. Dat DJMO dan met zo'n pessimistisch bericht komt en er dingen bij haalt die echt ontzettend onnodig lijken te zijn schiet bij mij verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
![]()
[..]
Nou zal ik je een geheimpje vertellen?WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
Het is een openbare forum, dus als iemand zijn mening wil geven dat mag dat.. of is dat ineens verboden en mogen sommige mensen niet met andere hun ''leven'' ''problemen'' bemoeien?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
huh?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
huh?Om heel eerlijk te zijn nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk wel. Maar daar mag ik ook iets over zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dus mag Grotetijd niet zijn mening er over uiten?
Maar het gaat hier niet over hem.![]()
Ik heb en ex en haar broer heet Dirk.......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En ik mag mij niet mengen in iets wat iemand anders zegt wat ik echt als een kut op dirk vind slaan?.......
knip
Bedoel er verder niks mee maar.......![]()
Het gaat hier zeker niet over mij maar over een verliefde fijne vent van een @ToT Maar mij op zo'n arrogante wijze de mond snoeren is echt onnodig vind je niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar daar mag ik ook iets over zeggen
Maar het gaat hier niet over hem.
"misschien moet jij even je mond houden als wij praten" wat de fuck "wij"
Well, life can be a riot
[..]
Nou zal ik je een geheimpje vertellen?Deze vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je nog nooit dit als pick up line kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn niet
Zou jij je billen eens in mijn kopje thee willen dippen?![]()
![]()
Dat mag ook zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar daar mag ik ook iets over zeggen
Maar het gaat hier niet over hem.![]()
En nee dat klopt ging over ToT.."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien kan je nog even vertellen dat je gezondheid perfect is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het gaat hier zeker niet over mij maar over een verliefde fijne vent van een @:ToT. Maar mij op zo'n arrogante wijze de mond snoeren is echt onnodig vind je niet?
"misschien moet jij even je mond houden als wij praten" wat de fuck "wij"sinterklaaskapoentje
![]()
HebHeb je daar wel eens succes mee geboekt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit dit als pick up line kunnen gebruiken
Zou jij je billen eens in mijn kopje thee willen dippen?:')![]()
Laat je niet gek maken maat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
Ik heb hier geen zin in.
Misschien kom ik later vanavond wel weer terug, misschien ook niet.
Dit gaat alle proporties te buiten.
Je hele leven alleen is ook niet alles.Don't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: