Nee ik kan er wel omquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Word er lichtelijk ongemakkelijk vanZe heeft een beperking dus kan er niet veel aan doen en het is d'r vergeven, maar toch...
Vind de reacties onder dat soort video's altijd sneu. Op YouTube valt het nog mee. Heb dit ook voorbij zien komen op TikTok een tijd terug, maar dat is écht een cesspool. Daar word gewoon doodleuk door 13-14 jarige kneusjes neergezet dat ze het jammer vinden dat ze niet door de vloer is gezakt, dat soort dingen..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is ook wel een sterke vlog
Het is ook absoluut wel lief en koddigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik kan er wel om'en.
Hopen dat ze ooit die foto met josje heeft gehad. Haar grote wens.
Grote bek op het internetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind de reacties onder dat soort video's altijd sneu. Op YouTube valt het nog mee. Heb dit ook voorbij zien komen op TikTok een tijd terug, maar dat is écht een cesspool. Daar word gewoon doodleuk door 13-14 jarige kneusjes neergezet dat ze het jammer vinden dat ze niet door de vloer is gezakt, dat soort dingen..
Ja dat. En waarschijnlijk in het echt dan lollig doen en een foto vragen.quote:
Ben jij er ook bij?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
Een meetBen benieuwd of het ook echt gaat gebeuren
1 meter.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
Meetjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als swj ook komt
hoewel ik hem niet durf te mentionen
Iemand met het niveau van een 4 jarige aanvallenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind de reacties onder dat soort video's altijd sneu. Op YouTube valt het nog mee. Heb dit ook voorbij zien komen op TikTok een tijd terug, maar dat is écht een cesspool. Daar word gewoon doodleuk door 13-14 jarige kneusjes neergezet dat ze het jammer vinden dat ze niet door de vloer is gezakt, dat soort dingen..
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
Sommigen vallen Paul wel aan...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ie
[..]
Iemand met het niveau van een 4 jarige aanvallen
Doe je toch ook niet bij een kleuter
Hoi dev kom je ook 31 meiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
Oh geloof me.... Het is TikTok, omdat ze daar "anoniem" zijn worden de heftigste dingen gepost. Echt zonder schaamte.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ie
[..]
Iemand met het niveau van een 4 jarige aanvallen
Doe je toch ook niet bij een kleuter
Tiktokquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh geloof me.... Het is TikTok, omdat ze daar "anoniem" zijn worden de heftigste dingen gepost. Echt zonder schaamte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |