Sylvia Millecam....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het wel kan schaden
Blijf het raar vinden haar aan het werk te zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan echt wel heel erg bijzonder zijn hoor!Zolang je er maar niet te erg in meegaat en sowieso op de wetenschap en reguliere medische behandelingen blijft vertrouwen.
En vooral geen flat earther wordtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kan echt wel heel erg bijzonder zijn hoor!Zolang je er maar niet te erg in meegaat en sowieso op de wetenschap en reguliere medische behandelingen blijft vertrouwen.
Voor jou kan ik alle dagenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
Kan je Maandag kan je Dinsdag kan je Woensdag kan je Donderdag kan je Vrijdag
Ik snap idd wel dat het raar over komt, maar ik weet wel dat zulke dingen serieus echt wel kunnen werken, ook al is er absoluut geen wetenschappelijke basis voor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden haar aan het werk te zien.
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
Ik heb haar via reclame filmpjes aan het werk gezien
Heb even gegoogled.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden haar aan het werk te zien.
Ik weet echt niet wat ik er van moet denken.
Ik heb haar via reclame filmpjes aan het werk gezien
Zegt mij zo even niksquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]Klassiekertje!
Meer catchy dan Faya siton no bron mi so.
Ja zijn er al flink wat vanaf gewaaidquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lijkt me best eng om daar aan de rand te wonen
Geen zorgen, volgens de Bijbel staan daar al engelen, dus als je Ron Brandsteder niet op zijn woord wil geloven, zit je veilig: zolang je nog geen gevleugelde idioten met een aureooltje ziet, flikker je er nog niet van af!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar ligt Australiëquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Schatje tochquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap idd wel dat het raar over komt, maar ik weet wel dat zulke dingen serieus echt wel kunnen werken, ook al is er absoluut geen wetenschappelijke basis voor.
Maar toen ik in mijn burn-out terecht kwam, kon ik gewoonweg echt niks meer met de onzekerheden rondom de spirituele wereld. Ik wist niet meer wat te geloven en wat niet. Wat placebo was en wat echt, en hoe dat echte te rijmen viel met de nuchtere wetenschappelijke kijk op zaken.
Te veel gedoe, dus exit!
Reiki ben je wel blijven doen tochquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap idd wel dat het raar over komt, maar ik weet wel dat zulke dingen serieus echt wel kunnen werken, ook al is er absoluut geen wetenschappelijke basis voor.
Maar toen ik in mijn burn-out terecht kwam, kon ik gewoonweg echt niks meer met de onzekerheden rondom de spirituele wereld. Ik wist niet meer wat te geloven en wat niet. Wat placebo was en wat echt, en hoe dat echte te rijmen viel met de nuchtere wetenschappelijke kijk op zaken.
Te veel gedoe, dus exit!
Whehe!quote:
Nope, ben ik met mijn burn-out ook mee gestopt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Reiki ben je wel blijven doen toch
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja er kwam echt heel, HEEL erg veel tegelijkertijd op mijn pad toen.
Dat spirituele gedoe.
Mijn vader die op sterven lag.
Mijn moeder die me emotioneel volledig zat te claimen.
Mijn broer die enorm hard tegen me in ging toen ik met hem zat te praten over de situatie.
Vreselijk veel stress en treiterpraktijken op het werk.
Mijn toenmalige vriendin die deels oppervlakkig wat steun gaf maar waarbij het duidelijk was dat het haar absoluut niet interesseerde.
Verhuisd naar een klein dorp waar ik niemand kende, in een huis met vochtproblemen en waar ik vreselijk eenzaam was.
Gelazer hier op FOK! waar ik toen moderator was en enorm veel gezeik over me heen kreeg.
enz enz enz enz.
Was niet 1 van de gelukkigste periodes in mijn leven!
Och lieverd toch. Zou willen dat ik destijds iets voor je had kunnen betekenen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja er kwam echt heel, HEEL erg veel tegelijkertijd op mijn pad toen.
Dat spirituele gedoe.
Mijn vader die op sterven lag.
Mijn moeder die me emotioneel volledig zat te claimen.
Mijn broer die enorm hard tegen me in ging toen ik met hem zat te praten over de situatie.
Vreselijk veel stress en treiterpraktijken op het werk.
Mijn toenmalige vriendin die deels oppervlakkig wat steun gaf maar waarbij het duidelijk was dat het haar absoluut niet interesseerde.
Verhuisd naar een klein dorp waar ik niemand kende, in een huis met vochtproblemen en waar ik vreselijk eenzaam was.
Gelazer hier op FOK! waar ik toen moderator was en enorm veel gezeik over me heen kreeg.
enz enz enz enz.
Was niet 1 van de gelukkigste periodes in mijn leven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |