Hihiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als die uit je kont een floepie doet
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als die uit je kont een floepie doet
Hehe lief!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Och lieverd toch. Zou willen dat ik destijds iets voor je had kunnen betekenen.
Ja, maar ben nu al weer aan het plannen voor de volgende trip. 2.5 week in Australië, maar dat is pas eind juniquote:
Lekker lange vluchtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar ben nu al weer aan het plannen voor de volgende trip. 2.5 week in Australië, maar dat is pas eind juni
Oh je was op vakantie naar de Bahama's ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, maar ben nu al weer aan het plannen voor de volgende trip. 2.5 week in Australië, maar dat is pas eind juni
Je gooit je beddengoed gewoon met matras en al over het balkon na de daad?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik poep nooit op de wc. Scheelt een hoop tijd met schoonmaken
Fucking burnout.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehe lief!Dank je!
Ja, dit resulteerde allemaal in mijn burn-out waarna de hel pas ÉCHT begon voor me!
Die keuringsartsen enzo hebben echt geen spoortje van iets wat ook maar op een ziel zou kunnen lijken!
Ik slaap op de bank, scheelt hoop tijd als je je bed niet telkens hoeft op te makenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Je gooit je beddengoed gewoon met matras en al over het balkon na de daad?
Ik ben echt door een ongelooflijke hel gegaan. Ik gun dit niemand.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Fucking burnout.
Dat viel wel mee ten opzichte van depressie. Kon het maar eens over zijn.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:21 schreef ToT het volgende:
Ow wacht, je schijt rechtstreeks vanaf het balkon, dus niet eerst in bed. Scheelt ook weer in de kosten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |