Nee lieve schat, je kan ook gewoon gelukkig zijn in je uppie met miniquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:36 schreef ToT het volgende:
Ik kan ook wel doodongelukkig in m'n eentje hier zitten wegkwijnen als men dat liever heeft?
Deze damequote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:36 schreef maily het volgende:
[..]
Als het straks zover is hoop ik dat je die roze bril niet op hebt.
En dat is het gevaarlijke hier; jullie hebben alleen nog maar digitaal kennisgemaakt ....
En hoe langer dat duurt hoe verliefder je wordt.
Mijn leven is incompleet zo, en ook hij wil een broertje of zusje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee lieve schat, je kan ook gewoon gelukkig zijn in je uppie met mini
Maar Mini wordt ook groter en ouder héquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nee lieve schat, je kan ook gewoon gelukkig zijn in je uppie met mini
Dit dus onder andere ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar Mini wordt ook groter en ouder hé
Dit gaat te diep voor mijquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:44 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als je alleen wil zijn niet nee, als je niet alleen wilt zijn wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit gaat te diep voor mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hell no!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Misschien moet het je hobby worden.
Mensen gunnen je het beste, maar zijn ook bezorgd. Daar is niet mis mee. Niemand zegt dat je alleen moet blijven. Ik heb er geen problemen mee, maar iedereen is anders.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no!
Ik weiger alleen te blijven puur vanwege het feit dat mensen geloven dat het te gevaarlijk is om een nieuwe relatie te beginnen. Dit slaat gewoon serieus werkelijk nergens op!
Het slaat op heelveel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no!
Ik weiger alleen te blijven puur vanwege het feit dat mensen geloven dat het te gevaarlijk is om een nieuwe relatie te beginnen. Dit slaat gewoon serieus werkelijk nergens op!
Dit, is erg pessimistisch... Laat hem lekker verliefd zijn en genieten. Situatie met de moeder van z'n kleine erbij halen en dingen waar hij het waarchijnlijk niet over wil hebben. Komt totaal als irrelevante info overquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het is heel simpel jongen. We hebben allemaal de geschiedenis met de mama van mini meegemaakt, en de ellende die er nog steeds uit voortvloeit.
We zijn allemaal bang dat je, door je roze olifantjes bril, gewoonweg met open oogen in dezelfde val lijkt te lopen als destijds met je ex-vrouw. Nu is alles koek en ei, maar zodra je een aantal jaar getrouwd bent en ze genaturaliseerd is, wat dan? Ben je dan nog steeds zo aantrekkelijk voor een meid die de helft van je eigen leeftijd is?
Denk het nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:56 schreef devzero het volgende:
Is het dan eindelijk tijd voor punten?
Heel misschien moet jij nu even je mond houden als wij praten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dit, is erg pessimistisch... Laat hem lekker verliefd zijn en genieten. Situatie met de moeder van z'n kleine erbij halen en dingen waar hij het waarchijnlijk niet over wil hebben op een forum
Tuurlijk is 't logisch dat er ergens ook wat terughoudendheid zit maar laat hem dat lekker zelf ontdekken.
Ik snap heel goed dat ToT er nu eventjes klaar mee is
En dat op Valentijnsdag Man3
Uhhm waarom moet hij zijn mond houden?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:57 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heel misschien moet jij nu even je mond houden als wij praten.
Nou zal ik je een geheimpje vertellen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Deze vrouwZo'n subtiele bolk. Begrijpelijk dat half mannelijk DTS achter je aan loopt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat we wijze dingen aan het zeggen voor @ToTquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Uhhm waarom moet hij zijn mond houden?
En dus mag Grotetijd niet zijn mening er over uiten?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat we wijze dingen aan het zeggen voor @:ToT
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zal ik je een geheimpje vertellen?Dat komt goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat komt goed uitWelke smaakje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik mag mij niet mengen in iets wat iemand anders zegt wat ik echt als een kut op dirk vind slaan?....... Dus moet ik "mijn mond houden" volwassen wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat we wijze dingen aan het zeggen voor @:ToT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
[..]
Nou zal ik je een geheimpje vertellen?WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
huh?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:02 schreef devzero het volgende:
[..]
huh?Om heel eerlijk te zijn nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
Tuurlijk wel. Maar daar mag ik ook iets over zeggenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
En dus mag Grotetijd niet zijn mening er over uiten?
Ik heb en ex en haar broer heet Dirk.......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
En ik mag mij niet mengen in iets wat iemand anders zegt wat ik echt als een kut op dirk vind slaan?.......
knip
Het gaat hier zeker niet over mij maar over een verliefde fijne vent van een @ToT Maar mij op zo'n arrogante wijze de mond snoeren is echt onnodig vind je niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar daar mag ik ook iets over zeggen
Maar het gaat hier niet over hem.
[..]
Nou zal ik je een geheimpje vertellen?Deze vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heb je nog nooit dit als pick up line kunnen gebruikenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn niet
Dat mag ook zekerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:03 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar daar mag ik ook iets over zeggen
Maar het gaat hier niet over hem.
Misschien kan je nog even vertellen dat je gezondheid perfect is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het gaat hier zeker niet over mij maar over een verliefde fijne vent van een @:ToT. Maar mij op zo'n arrogante wijze de mond snoeren is echt onnodig vind je niet?
"misschien moet jij even je mond houden als wij praten" wat de fuck "wij"
Heb je daar wel eens succes mee geboekt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 19:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit dit als pick up line kunnen gebruiken
Zou jij je billen eens in mijn kopje thee willen dippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |