SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FDon't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
![]()
Don't follow me. I am lost too
Begint dat nu al?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, ze zei al dat het niks voor mij was!
Voor jou beslissen of je iets wel of niet leuk vindt?
Dat maak je toch zeker zelf wel uit![]()
![]()
![]()
Kattenbendequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
@:roos94 beveelt dit aan:
ONZ / De Kattenbende vlogs wat fantastisch!
"MAM TAALGEBRUIK"
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Bende ellendeDon't follow me. I am lost too
Tell me, is it just a dream?sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Beetje doorheen gescrollt maar word er niet echt warm vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:14 schreef maily het volgende:
[..]
@:roos94 beveelt dit aan:
ONZ / De Kattenbende vlogs wat fantastisch!
:')sinterklaaskapoentje
![]()
Wat een dag.Don't follow me. I am lost too
![]()
quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Wie komt er alle jaren...sinterklaaskapoentje
![]()
Word er lichtelijk ongemakkelijk vanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit vind ik dan wel weer aandoenlijkZe heeft een beperking dus kan er niet veel aan doen en het is d'r vergeven, maar toch...
Well, life can be a riot
![]()
Het is vandaag Valentijn
dus vergeet je niet vandaag nog aan te melden voor de Meet (die is al over 105 dagen)
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @Dotteke
🟪 @ieniminimuis
🟪 @DJMO
🟪 @pinnenmutske
🟪 @JustinK
🟪 @Roos94
🟪 @Fogel
🟪 @maily
🟨 @Rob
🟪 @Homijn
🟨 @Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @Dr.Mikey
🟪 @Koekiemonster
🟪 @MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
✅ @Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
🟨 @DerRabbit
🟨 @Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP** @Paul dit is hem voor vandaag hoor![]()
Proost Pik het is weekend
![]()
![]()
Het is niet altijd feest helaas.quote:Don't follow me. I am lost too
![]()
Nee ik kan er wel omquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Word er lichtelijk ongemakkelijk vanZe heeft een beperking dus kan er niet veel aan doen en het is d'r vergeven, maar toch...
'en.
Hopen dat ze ooit die foto met josje heeft gehad. Haar grote wens.:')![]()
![]()
Vind de reacties onder dat soort video's altijd sneu. Op YouTube valt het nog mee. Heb dit ook voorbij zien komen op TikTok een tijd terug, maar dat is écht een cesspool. Daar word gewoon doodleuk door 13-14 jarige kneusjes neergezet dat ze het jammer vinden dat ze niet door de vloer is gezakt, dat soort dingen..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dit is ook wel een sterke vlogWell, life can be a riot
Het is ook absoluut wel lief en koddigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik kan er wel om'en.
Hopen dat ze ooit die foto met josje heeft gehad. Haar grote wens.En zou fijn zijn als ze ooit op de foto is geweest met Josje
Maar vind het ergens ook wel wat ongemakkelijks.
Well, life can be a riot
Grote bek op het internetquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind de reacties onder dat soort video's altijd sneu. Op YouTube valt het nog mee. Heb dit ook voorbij zien komen op TikTok een tijd terug, maar dat is écht een cesspool. Daar word gewoon doodleuk door 13-14 jarige kneusjes neergezet dat ze het jammer vinden dat ze niet door de vloer is gezakt, dat soort dingen..
Ja dat. En waarschijnlijk in het echt dan lollig doen en een foto vragen.quote:
Er word dan alsnog wel achteraf om gelachen. Maar ze durven dan niet te zeggen wat ze onder video's anoniem wel doen, hebben dan opeens niet meer zo'n grote muilWell, life can be a riot
![]()
Ben jij er ook bij?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
Een meetBen benieuwd of het ook echt gaat gebeuren
![]()
1 meter.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
Meetjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als swj ook komt
hoewel ik hem niet durf te mentionensinterklaaskapoentje
![]()
IeIemand met het niveau van een 4 jarige aanvallenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vind de reacties onder dat soort video's altijd sneu. Op YouTube valt het nog mee. Heb dit ook voorbij zien komen op TikTok een tijd terug, maar dat is écht een cesspool. Daar word gewoon doodleuk door 13-14 jarige kneusjes neergezet dat ze het jammer vinden dat ze niet door de vloer is gezakt, dat soort dingen..
Doe je toch ook niet bij een kleuter:')sinterklaaskapoentje
![]()
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
:')![]()
Sommigen vallen Paul wel aan...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ie
[..]
Iemand met het niveau van een 4 jarige aanvallen
Doe je toch ook niet bij een kleuter![]()
Hoi dev kom je ook 31 meiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
Oh geloof me.... Het is TikTok, omdat ze daar "anoniem" zijn worden de heftigste dingen gepost. Echt zonder schaamte.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ie
[..]
Iemand met het niveau van een 4 jarige aanvallen
Doe je toch ook niet bij een kleuterWell, life can be a riot
Op internet mag alles blijkbaar.Don't follow me. I am lost too
![]()
Tiktokquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:31 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh geloof me.... Het is TikTok, omdat ze daar "anoniem" zijn worden de heftigste dingen gepost. Echt zonder schaamte.
Zou er hooguit kijken naar the bradge:')![]()
Als ik er geweest zou zijn had ik hem nee kunnen nemen via een video callquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nog nooit bekeken..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tiktok
Zou er hooguit kijken naar the bradgeDon't follow me. I am lost too
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tiktok
Zou er hooguit kijken naar the bradge
Kijk al bijna een jaar niet meer op TikTok en ben blij toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kijk al bijna een jaar niet meer op TikTok en ben blij toe
Bradge en dang doSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou alleen gaan als jij, swj, lovely en @roos94 zouden gaan. Maar daar lijkt het niet opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als ik er geweest zou zijn had ik hem nee kunnen nemen via een video call![]()
![]()
Zit Braddie op tiktok?Don't follow me. I am lost too
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:22 schreef Harrie het volgende:
Het is vandaag Valentijn
dus vergeet je niet vandaag nog aan te melden voor de Meet (die is al over 105 dagen)
Het is voor iedereen spannend en sommige gaan er extra veel van drinken maar uiteindelijk gaat het allemaal goed komen![]()
Alle opmerkingen voor dit bericht moeten als niet gezien worden beschouwd
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @:Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @:Hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @:Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @:Kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @:Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @:sinterklaaskapoentje
🟩 @:gebrokenglas
🟩 @:ToT
🟩 @:mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @:MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @:Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @:KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @:_username_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @:Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @:GroteTijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @:KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekend slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @:HappyCharly
⬛ @:Aardappelschotel
✅ @:Paul (Deze Mention blijft gewoon staan wat er ook gebeurt)
⬜ @:mario390
🟨 @:greysbones
🟨 @:DerRabbit
🟨 @:Mikeytt ( een week van tevoren ofzo in je broekje)
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
..✅ = Wordt zeker niet vergeten bij de Mentions
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @:Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
Paultjuhhh toch maar uit de lijst weg gehaald?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**PLOPPERDEPLOPPERDEPLOP** @:Paul dit is hem voor vandaag hoor![]()
Proost Pik het is weekend
Ow toch nog met de bier-mention!
![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Tiktok is echt voor mensen met nog minder geduld dan ik:')![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou alleen gaan als jij, swj, lovely en @:roos94 zouden gaan. Maar daar lijkt het niet op![]()
![]()
Nou wat een dream team zegquote:![]()
Dang DoDe kerel die geld vraagt voor een foto
Well, life can be a riot
Filmpjes moeten allemaal snel ge-edit zijn. Je krijgt er echt hoofdpijn van.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tiktok is echt voor mensen met nog minder geduld dan ikWell, life can be a riot
![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja hoe zou het trouwens met hem gaan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tiktok
Zou er hooguit kijken naar the bradge![]()
![]()
Oh, als @maily niet naar die meet gaat, dan ga ik zeker niet. Met wie moet ik anders praten? @MizzezAmy![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tiktok
Zou er hooguit kijken naar the bradge![]()
![]()
Elke ademteug wordt er vakkundig uit verwijderd idd!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Filmpjes moeten allemaal snel ge-edit zijn. Je krijgt er echt hoofdpijn van.![]()
![]()
Ook in het namenlijstje hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Paultjuhhh toch maar uit de lijst weg gehaald?Ow toch nog met de bier-mention!
![]()
![]()
Vraag ik me nou ook afquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe zou het trouwens met hem gaan?Well, life can be a riot
Dat dusquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Elke ademteug wordt er vakkundig uit verwijderd idd!Het is zo ontzettend onnatuurlijk en schokkerig
Well, life can be a riot
Kom gewoon lekker een limoncellotje mee drinken joh. En dan weer naar huis.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef devzero het volgende:
Oh, als @:maily niet naar die meet gaat, dan ga ik zeker niet. Met wie moet ik anders praten? @:mizzezamy"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."sinterklaaskapoentje
![]()
Ja sinds hij viral ging kreeg hij kapsones. Ik volgde hem al jaren daarvoor toen hij nog naar alto meets ging.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou wat een dream team zeg![]()
Dang DoDe kerel die geld vraagt voor een foto
Ik hoop goedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hoe zou het trouwens met hem gaan?
En je hebt er van die influencers op die met een open anus richting de opkomende zon zitten te mediteren om chi op te doen, waarna ze gezellig samen een glaasje van hun eigen pis drinken en met een potje Franklin biljetten op een altaar stilstaan bij het feit dat ze zo dankbaar zijn voor wat ze in het leven bereikt hebben, waarna ze weer verder gaan met hun handel in cryptocoins.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat dusHet is zo ontzettend onnatuurlijk en schokkerig
![]()
Ja zonde man dat je dat zo naar je hoofd laat stijgen. Je bent gewoon een random dude die filmpjes maakt op internet, niks meer en niks minder. Dat je word aangesproken door mensen die met je op de foto willen moet je juist accepteren en leuk mee omgaan, want zonder diezelfde mensen had je geen online "carričre" gehad. Denk ik dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja sinds hij viral ging kreeg hij kapsones. Ik volgde hem al jaren daarvoor toen hij nog naar alto meets ging.
[..]
Ik hoop goedWell, life can be a riot
Dat maakt het wel erg aanlokkelijk. Ik kan ook wat van mijn eigen limoncello meenemen die ik heb gemaakt van de citroenen van de boom in mijn tuinquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom gewoon lekker een limoncellotje mee drinken joh. En dan weer naar huis.![]()
![]()
Wat deed hij?quote:
Hij zat ook op YT meen ik.Don't follow me. I am lost too
Vezels zijn belangrijk voor goede hopen.quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kom gewoon lekker een limoncellotje mee drinken joh. En dan weer naar huis.![]()
![]()
Zijn dit Influencers op xCavia?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:42 schreef ToT het volgende:
[..]
En je hebt er van die influencers op die met een open anus richting de opkomende zon zitten te mediteren om chi op te doen, waarna ze gezellig samen een glaasje van hun eigen pis drinken en met een potje Franklin biljetten op een altaar stilstaan bij het feit dat ze zo dankbaar zijn voor wat ze in het leven bereikt hebben, waarna ze weer verder gaan met hun handel in cryptocoins.
Maar dat is ook intens naar ja.
Van die mensen die zeggen "wil jij binnen 2 weken 100.000 volgers, volg dan deze formule" terwijl het vooral te maken heeft met hoe JIJ bent, hoe JIJ overkomt. Kan je nog zo'n formule volgen. Als je vet ongemakkelijk stotterend met je haar in de plooi een filmpje opneemt krijg je geen volgers
Well, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ja idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja zonde man dat je dat zo naar je hoofd laat stijgen. Je bent gewoon een random dude die filmpjes maakt op internet, niks meer en niks minder. Dat je word aangesproken door mensen die met je op de foto willen moet je juist accepteren en leuk mee omgaan, want zonder diezelfde mensen had je geen online "carričre" gehad. Denk ik dan.:')![]()
Hoop doet levenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vezels zijn belangrijk voor goede hopen.Well, life can be a riot
Desnoods uit een fles met een lichtje erin jaquote:
Volle hoop vooruitDon't follow me. I am lost too
![]()
Succes op YouTube is ,90% algoritme geluk (denk ik)quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zijn dit Influencers op xCavia?
Van die mensen die zeggen "wil jij binnen 2 weken 100.000 volgers, volg dan deze formule" terwijl het vooral te maken heeft met hoe JIJ bent, hoe JIJ overkomt. Kan je nog zo'n formule volgen. Als je vet ongemakkelijk stotterend met je haar in de plooi een filmpje opneemt krijg je geen volgers:')![]()
Eet filmpjes maken. Eerst op YouTube, toen op TikTok. Toen behoorlijk viraal gegaan, toen gecyberstalked. En nu overal weg.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:43 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Wat deed hij?
Hij zat ook op YT meen ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
![]()
Algoritme inderdaad. Maar als jij je niet een beetje leuk opstelt voor de camera en 't niet een beetje serieus werk steekt in je content dan denkt 't algoritme na een paar filmpjes ook "oh eh... doei"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Succes op YouTube is ,90% algoritme geluk (denk ik)Well, life can be a riot
Hey Klaasje, ben je niet bij Klodder?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Succes op YouTube is ,90% algoritme geluk (denk ik)Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ja nee dat zonnen met open anus is iets van energie opdoen via je....perneum of zo? Weet ik veel, een plekje bij je bruine oog.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:44 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zijn dit Influencers op xCavia?
Van die mensen die zeggen "wil jij binnen 2 weken 100.000 volgers, volg dan deze formule" terwijl het vooral te maken heeft met hoe JIJ bent, hoe JIJ overkomt. Kan je nog zo'n formule volgen. Als je vet ongemakkelijk stotterend met je haar in de plooi een filmpje opneemt krijg je geen volgerssinterklaaskapoentje
![]()
Morgenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Klaasje, ben je niet bij Klodder?
:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: