Ik heb geen flauw idee waar het overgaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde iedereen kusjes geven maar het gaat hier over mannenzaken.
Als mensen niet schaadt een men haalt er iets goeds uit zie ik alleen maar voordelenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SInds kort geeft mijn schoondochter dit soort avonden en behandelingen
Ik vind het maar helemaal niets
Bolke (quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi gedaanheb je zeker voor je baasje Grrrrrrrr gedaan
Nee echt, ze heeft er een cursus voor gevolgd en geeft nu zelf dit soort avonden.quote:
Nederlandse Vloggersquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar het overgaat.
Ik ben uhm....BEHOORLIJK bezig geweest op dat gebied!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb me ooit wel met die chakra meditaties bezig gehouden maar heb niet het idee dat ik ze kon 'activeren' wat de bedoeling was
Ik heb gelezen dat het wel kan schadenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als mensen niet schaadt een men haalt er iets goeds uit zie ik alleen maar voordelen
Je bent er weer. Je bent gemist man.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Meestal gaat het thuis over. Maar als je het heel erg hebt kan het zijn dat je een tijdje in het ziekenhuis moet liggen zodat het daar over gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Prima hoor. Het zal mij mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als mensen niet schaadt een men haalt er iets goeds uit zie ik alleen maar voordelen
Je hebt nog nooit naar Amerikaanse films enzo gekeken?quote:
Ruimhartige lieve dierenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () sluit de hele wereld in zijn hart. En Bolke (
) ook trouwens
Sprakeloos. Ook voor het eerst.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het wel kan schaden
Het kan echt wel heel erg bijzonder zijn hoor!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze vinden het wel steeds moeilijker om nog iets te bedenken voor 'mquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ruimhartige lieve dieren
ZIjn ze het @:JustinK gedichten nog niet zat
I doesn't carequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit naar Amerikaanse films enzo gekeken?
Daar doen ze neit aan correcte grammatica, het is altijd "where the sun don't shine".
Jij hoeft er niet heen he.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er wordt geschiedenis geschreven in de geschiedenis van dtsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:27 schreef devzero het volgende:
Een meetBen benieuwd of het ook echt gaat gebeuren
Heb het volste vertrouwen in zequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze vinden het wel steeds moeilijker om nog iets te bedenken voor 'm![]()
Maar ze zijn absoluut onder de indruk van zijn vasthoudendheid
Zij verdient ermeequote:Op vrijdag 14 februari 2025 17:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |