Dat moet je even uitleggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben een live verslaggever in Maastricht vanavond
er is een userquote:
OKquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een user
die vanavond in Maastricht is
(voor iets heel anders dan BB)
Dat heeft hij al moeten aanpassen alhoewel hij het wel weer aan de tafel gebruikte bij de argumenten voor Matti en Jolien. Hij is afgestapt van het niet nomineren als mensen hier met een verhaal zitten.quote:
Nou ja het slaat ook nergens op dat je je eigen spullen niet krijgt. De lol is er allang afquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]zeurt ook al een tijdje over dat ze haar shampoot nodig heeft voor het nephaar
Ja. Ik dacht misschien wel in haar nek iets extra met van die kammetjes maar ik zie haar nu op de grond zitten ( om de camera te ontwijken?) en zag grote klemmen zitten boven haar oren. Dat is veel nep haar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat ze extensions heeft?
Eens, als ze dan nog maar even wachten tot zondag, anders heeft Eva een jurkje voor haar verjaardagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja het slaat ook nergens op dat je je eigen spullen niet krijgt. De lol is er allang af
ik vind die kleding nog tot daar aan toequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja het slaat ook nergens op dat je je eigen spullen niet krijgt. De lol is er allang af
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, als ze dan nog maar even wachten tot zondag, anders heeft Eva een jurkje voor haar verjaardag
Je verzorgingspullenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind die kleding nog tot daar aan toe
maar je eigen schampoo en cremepjes
en dat eten vind ik echt belachelijk
doe gewoon normaal
Het is geen ponykamp!!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe gewoon normaal
Dan had ze wel voor Wicky gestemd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Niet meer je ja woord geven aan mensen die ....
Elsa : Ik heb m'n lesje geleerd
Jolien : Stel dat Wicky erop had gestaan, en je had je ja-woord gegeven....
Dat mensen nog in al die nepheid van Elsa trappen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Niet meer je ja woord geven aan mensen die ....
Elsa : Ik heb m'n lesje geleerd
Jolien : Stel dat Wicky erop had gestaan, en je had je ja-woord gegeven....
Nee hoor, want Keanu vliegt er uit. Het is nooit een taaie bank geweest, saaie bank, dat wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef Jockari het volgende:
Keanu denkt dat dit de meest taaie bank is. De meest taaie die er al geweest is.
Huh ???
Van mij mag ze lekker in de chaos gaan slapen en hoop dat ze nooit meer in de suite komt. Ze konkelt zo dat deze dag weer het meeste om haar gaat draaien ipv de genomineerden.. ze heeft zo’n spijt van haar keuze en voelt zich er zo beroerd van dat ze er hoofdpijn van heeft gekregen en er niet van heeft geslapen.. blablablablaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa net janken, heeft al weer hoofdpijn. Mssn proberen BB te manipuleren dat ze volgende week weer in de suite mag slapen. Ze ligt er nu al 4 van de 6 weken
Zowel Mattheus als Jolien vinden zich het meest populair daar. Het meest eerlijk, het meest geliefd en ze vinden het onbegrijpelijk dat mensen hen kunnen nomineren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef Jockari het volgende:
Keanu denkt dat dit de meest taaie bank is. De meest taaie die er al geweest is.
Huh ???
Klopt idd.. maar wel een veel betere kapper als die Ashley heeftquote:
Fake idd .. Heb jij de beelden van vannacht over Milena en Sharice?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Las gisteren iets over een freeze vandaag, fake nieuws ?
Ik heb vooral in het begin wel eens het woord elite horen vallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef Jockari het volgende:
Huh ???
Ja wat voor een tafelkleed is dat danquote:
Dan ben je 53 en dan sta je daar als vertegenwordiging van het Surinaamse smaldeel in Nederland en je wordt de lesgelezen door een hoogblonde vlaamse miss. Tja het kan verkeren. Maargoed Elsa redt zich wel alvast weer voor volgende week. Alleen Jordy heeft haar door. Zoveel nep aan die vrouw.quote:
Is pas na de komst van de nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Las gisteren iets over een freeze vandaag, fake nieuws ?
En dan vooral dat potje tandpasta.. te vies gewoonquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
doe gewoon normaal
Zo zie ik het dan weer totaal nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:17 schreef mazaru het volgende:
Jolien probeert Pootje een schuldcomplex aan te praten.
Het is toch zo erg voor Elsa..quote:
quote:
Doet ze goed.hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:17 schreef mazaru het volgende:
Jolien probeert Pootje een schuldcomplex aan te praten.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Jij wisselde ook snel van 1 naar 2 toen daar Keanu en Eva op kwamen?
Ze hebben gisteren de taco’s verkeerd geteld. Ze hebben elke dag twee taco’s gehad en gisteren hebben ze geteld en dachten dat ze er drie en een halve pp konden nemen en dat blijkt dus niet te kloppen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie bakken vol met taco's maar het eten wat ze hebben moeten ze halveren. Ze hebben teveel gehakt gebruikt denk ik.
Eens , Pootje is wel lastig te verstaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Mooi gesprek al kan ik niet alles van Pootje volgen
Yes, ben nu aan het monteren, even geduld ....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:14 schreef Puzzie het volgende:
Fake idd .. Heb jij de beelden van vannacht over Milena en Sharice?
Eerste 2 dagen 4 en half en historische 2 en halfquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren de taco’s verkeerd geteld. Ze hebben elke dag twee taco’s gehad en gisteren hebben ze geteld en dachten dat ze er drie en een halve pp konden nemen en dat blijkt dus niet te kloppen.
Super!! Dankjewelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Yes, ben zo nu aan het monteren, even geduld ....
En wie zou ze moeten rondleiden?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:16 schreef freaky40 het volgende:
Dat begint ook een eigen leven te leiden die Freeze. Alles is anders immers, toch. Dus zullen ze dit niet weer gaan doen.
Ja die confronteerde hun houden ze niet van. Jolien kan relativeren maar David s niet zegt hij.quote:
Misschien wel weer die 2 tuthola's die die livestream deden.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
En wie zou ze moeten rondleiden?
Die 2 tuttenbollen zullen waarschijnlijk alleen met de grote finale aanwezig zijn.
Als Jordy en Keanu echt in hun dialect gaat praten zou het voor belgen ook nog wel eens lastig kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft toch bijzonder ... in Nederland zullen mensen die thuis plat praten dat niet doen met mensen die dat niet verstaan, omdat ze ze niet zullen verstaan. Vind het wel bijzonder dat dat voor Pootje blijkbaar heel anders is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek in de woonkamer deel 2 - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane en Keanu in gesprek deel 1 - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane en Keanu in gesprek deel 2 - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Jolien heeft geen last van een minderwaardigheidscomplex.
Ze zegt dat ze het meest toegankelijke persoon in huis is en ze zegt dat ze het meest eerlijke persoon in het huis is.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Oh dan blijf ik ffkes bij Pootje die Jolien acht apracht machtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eva zit weer flink Vokal te Fraaien
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Die heeft ze aan tafel billenkoek gegeven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:21 schreef Koos1958 het volgende:
Voor pootje een naar huis is jordy. Ja die is te direct voor die davids![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprekken van de afgelopen nacht tussen 0000 en 0200 uur, have fun ......![]()
Gesprek in de woonkamer deel 1 - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gesprek in de woonkamer deel 2 - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane en Keanu in gesprek deel 1 - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jane en Keanu in gesprek deel 2 - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zit haar eigen reet vol?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien even veren in de reet van pootjeIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:20 schreef mazaru het volgende:
pootje: hameaaahhh alheeh ge moe aikke allé! iek dhad mag iek gaarne zien..... dah wieelloiek
Aha! Met andere woorden. Ik zal het nooit meer doen!![]()
Ik kan het redelijk verstaan maar ik begrijp niet dat hij niet wat beter zijn best doet zodat ze hem wat beter kunnen verstaan. Dat doet hem in het huis geen goed maar onder de kijkers al helemaal niet.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
Dat is trouwens ook denigrerend.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
David S er zit meer achter u en dat schoone brillekke![]()
Patje was daar ook een ster inquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft toch bijzonder ... in Nederland zullen mensen die thuis plat praten dat niet doen met mensen die dat niet verstaan, omdat ze ze niet zullen verstaan. Vind het wel bijzonder dat dat voor Pootje blijkbaar heel anders is.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Af en toe versta ik een woordje. Maar niet genoeg om er een verhaal van te maken. Best wel jammerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik kan het redelijk verstaan maar ik begrijp niet dat hij niet wat beter zijn best doet zodat ze hem wat beter kunnen verstaan. Dat doet hem in het huis geen goed maar onder de kijkers al helemaal niet.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
is het nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij bedoelde het wel als compliment
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die lui hebben zo weinig discipline, die kunnen geen freeze volhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars![]()
Maar dat is het niet. Toont aan dat het een onbehouwe hork is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij bedoelde het wel als compliment![]()
Eva met keanu. Wie of wat snap ik niet. Oh hoor naam milena vallen. Milena huilen en ze had iets kwetsend gezegd. Oh ze wil Eva hierna niet zien.![]()
ik vind hem meer viezigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:27 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat is het niet. Toont aan dat het een onbehouwe hork is.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ze heeft een goede zelfkennisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:24 schreef mazaru het volgende:
Jolien heeft geen last van een minderwaardigheidscomplex.
Ze zegt dat ze het meest toegankelijke persoon in huis is en ze zegt dat ze het meest eerlijke persoon in het huis is.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
Ah er konden nog wat veren bij in haar eigen reetIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Eva is thuis zo bizar zelfverzekerd
zegt ze
terwijl ze aan haar gezicht loopt te plukkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Komt door haar keelontstekingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eva zit weer flink Vokal te Fraaien
if it's meant to be, it will be![]()
Wij moeten naar het geleuter van Keanu en Eva luisteren. Ook niet prettig voor de oren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik kan het redelijk verstaan maar ik begrijp niet dat hij niet wat beter zijn best doet zodat ze hem wat beter kunnen verstaan. Dat doet hem in het huis geen goed maar onder de kijkers al helemaal niet.![]()
Maar die 2 Davids eten ook geen groente, dan mis je wel wat in je dagelijkse behoeftequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Fysiek moe en uitgeput door te weinig eten zegt David Sif it's meant to be, it will be![]()
En dat komt zeker door al die vliegtickets die ze van haar ouders krijgt. Met open raam gevlogen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt door haar keelontsteking
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Dat was hij dan al toen hij binnenkwam want hij heeft nog niets laten zien. Wat is die me tegen gevallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Fysiek moe en uitgeput door te weinig eten zegt David SIk ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat komt zeker door al die vliegtickets die ze van haar ouders krijgt. Met open raam gevlogen waarschijnlijk.![]()
Ben ik met je eens maar ze zijn wel te verstaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij moeten naar het geleuter van Keanu en Eva luisteren. Ook niet prettig voor de oren.
''s nachts komt hij tot leven als het over seks gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was hij dan al toen hij binnenkwam want hij heeft nog niets laten zien. Wat is die me tegen gevallen.![]()
Dat dus.. kleine kinderen nog.. ik lust geen groentenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar die 2 Davids eten ook geen groente, dan mis je wel wat in je dagelijkse behoefte
Het is maar een rare man vind ik..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
''s nachts komt hij tot leven als het over seks gaat
Rot toch op met je Zjef! Pak je koffer en verdwijn naar die Zjef
Dat huis doet rare dingen met mensen.
Jolien zoekt de button van Jeff, helemaal in de stress.
Gaat ze huis uit zal ze morgen toch niet met Jeff een nieuwe button laten maken gok ik zo
Hell To The Liars![]()
Je bent gek, nee jij bent gek, duh jij bent gek enz enzquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy nog in dbk de psycholoog weer vandaag![]()
ze hebben allemaal net een bak slob op en dan nu die pannenkoek
hoe laat eten ze weer ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bent gek, nee jij bent gek, duh jij bent gek enz enz![]()
![]()
Zo te zien heeft Sharice de haren gewassen van Milena en loopt met een borstel nu nog als een reutje achter een loopse teefje aanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
Milena en sharice samen uit voorraad kamer lopen
over een uurtje, appeltje voor de dorstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:36 schreef greysbones het volgende:
ze hebben allemaal net een bak slob op en dan nu die pannenkoek
hoe laat eten ze weer ?if it's meant to be, it will be![]()
whahhah MIlena zit te eten na uurtje terug 2 sneestjes brood gehad te hebben, en ondertussen staat charice haar haar te doen hahhahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Dezecweek zie ik weer geen reden om te stemmen. Ik dacht deze week voor Mattie te stemmen maar na vannacht dat ze zo hebben zitten jatten niet meer.![]()
Zelfs Karin het schoothondje van Ashley was niet zo slaafs als Sharice, dit is wel extreemquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Sharice de haren gewassen van Milena en loopt met een borstel nu nog als een reutje achter een loopse teefje aan![]()
Sharice is de hofdame van Queen Milenaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:38 schreef Joyce-43 het volgende:
whahhah MIlena zit te eten na uurtje terug 2 sneestjes brood gehad te hebben, en ondertussen staat charice haar haar te doen hahhaha
Het is echt lachwekkendquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:38 schreef Jockari het volgende:
Hare majesteit... En dan vraagt Sharice: "Wil je nog wat hebben ?"...
[ afbeelding ]
SL voor den Belg.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL op 1, stream 2 loopt door ...![]()
Axel en Jane zitten weer gezellig samen aan een “tafel” te eten..Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
De man werd vooral beoordeeld op zijn uiterlijke kenmerken maar het is gewoon een slapjanus. De Davids vallen zwaar tegen spelen het spel niet eens leuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was hij dan al toen hij binnenkwam want hij heeft nog niets laten zien. Wat is die me tegen gevallen.![]()
De meesten slikken ook nog steeds alles van Milena en het lijkt wel dat ze er niets van of over durven te zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:42 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lachwekkend en irritant, begrijp niet zo goed dat de rest van de groep daar niets over zegt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
Like a puppet on a stringquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sharice is de hofdame van Queen MilenaIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
En dat van dat uiterlijk begrijp ik ook niet want hij ziet er gewoon shabby uit..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:43 schreef marky het volgende:
[..]
De man werd vooral beoordeeld op zijn uiterlijke kenmerken maar het is gewoon een slapjanus. De Davids vallen zwaar tegen spelen het spel niet eens leuk.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
Toen hij binnenkwam in dat pak was het toch wel een lekker ding hoor. Echt jammer dat er geen inhoud in zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat van dat uiterlijk begrijp ik ook niet want hij ziet er gewoon shabby uit..Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Dus het gezegde "de kleren maken de man" klopt wel hè !quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen hij binnenkwam in dat pak was het toch wel een lekker ding hoor. Echt jammer dat er geen inhoud in zit.![]()
Even apart gemonteerd, Jane vertelt de boys dat Jeff stijf onderaan stond in de polls ....![]()
![]()
Jeff stond onderaan - 14 februari 2025.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Zolang ze zwijgenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus het gezegde "de kleren maken de man" klopt wel hè !
Met zo'n coupe stonden van die slavische vrouwen ook achter het station Hollandsspoor met een kaalgeplukte bondjas. Hopend op een klantje...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:38 schreef spapaars het volgende:
Ik zeg, niets meer aan doen.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een user
die vanavond in Maastricht is
(voor iets heel anders dan BB)krijg niet mee waar het overgaat. Ik ga teruglezen.
Hij komt daar wel waar ik heen ga maar vanavond nietdan is hij nog onderweg naar Mestreech
![]()
![]()
Goedemorgen COS'rs![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Heb helaas geen tijd om meer te monteren, maar gisteren staat vrijwel kompleet online
en enkele losse fragmenten staan hier: DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes.![]()
Daar gaat hij zelf ook van uit. Ik zou het wel grappig vinden als Jolien of Mattheus mogen vertrekken. Die koppen als Keanu als eerst safe isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Keanu je hoeft je koffer pas thuis weer uit te pakken dus dat scheelt
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben een live verslaggever in Maastricht vanavond![]()
![]()
lees het nu
Smile, it's free therapy.![]()
Ik had het liefste gezien dat Mattheus ging maar dat gaat hem niet worden helaas. Zou zo leuk zijn geweest voor Jordyquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar gaat hij zelf ook van uit. Ik zou het wel grappig vinden als Jolien of Mattheus mogen vertrekken. Die koppen als Keanu als eerst safe is
Is er al een poll van Salar?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had het liefste gezien dat Mattheus ging maar dat gaat hem niet worden helaas. Zou zo leuk zijn geweest voor JordyIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik zal wel blij zijn als er iemand uit gestemd wordt. Dan zijn we pas echt van Jeffrey afIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
De filmpjes zijn helaas niet allemaal te zien van vannacht.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
Ik zal wel blij zijn als er iemand uit gestemd wordt. Dan zijn we pas echt van Jeffrey af![]()
![]()
OMGquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het speciaal voor deze dag klaar gezette kaartje van Jordy, voor z'n fans![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
damnnnquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het speciaal voor deze dag klaar gezette kaartje van Jordy, voor z'n fansThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het speciaal voor deze dag klaar gezette kaartje van Jordy, voor z'n fans
DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjesquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:04 schreef Roxiebb het volgende:
Waar staan de filmpjes met de gesprekken van deze nacht?![]()
Ik heb er een gezien maar de rest blijft hangenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:04 schreef Roxiebb het volgende:
Waar staan de filmpjes met de gesprekken van deze nacht?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
hangt af van je browser, of downloaden dan doen ze het wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb er een gezien maar de rest blijft hangen![]()
Te laatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
hangt af van je browser, of downloaden dan doen ze het wel.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
over spullen niet mogen delen, Jane pakt iedere dag al spullen van andere die hun spullen al hebben de fohn en makeup en weet ik veel wat nog meer en Eva doet het ook volgens min
oh Huwelijk gaat misschien niet door hahhahaI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
whahah Mattie heeft Maart broekjes nadat Eva zei dat het al de zoveelste zwarte broek was haha
heeft die voor iedere maand een broek hahahI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Awhquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Het speciaal voor deze dag klaar gezette kaartje van Jordy, voor z'n fans![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Voor wie niet op de SL's van volgende week kan wachten is HIER de podcast te vinden die gisteren is opgenomen met Jolien, Keanu en Mattheus
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
Eva dringt zich bij iedereen opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
Eva is lekker ongevraagd Mattheus zijn koffer aan t pakken..
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Omdat ze geen merkkleding mee mochten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva heeft zoveel nieuwe dingen moeten kopen voor BB![]()
Jane heeft niets gekocht.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~![]()
ze stond ook paar weken terug der haar te kammen uitgebreid in de keukenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice met die vieze haarborstel bij de pannenkoekenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
hij denkt allang van lekker makkelijk hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
Eva is lekker ongevraagd Mattheus zijn koffer aan t pakken..I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
zit Jane op de bus te wachten?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Ik zie Milena niet bij het koffers pakken, is ze beledigd dat Mattie in zijn eigen bed heeft geslapen?![]()
ik ga maar even mijn 3 stemmen uitbrengen nog
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Die heeft valentijnsdag met Sharicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Milena niet bij het koffers pakken, is ze beledigd dat Mattie in zijn eigen bed heeft geslapen?![]()
![]()
Ja die moet je zo wel inleveren Keanu, je had beter niet kunnen laten zienI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Mattheus heet de meesten stemmen en Keanu gaat naar huis volgens die poll.quote:Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
Vindt het jammer als de filmpjes niet afspelen, kan er helaas niets aan doen, het schijnt te maken
te hebben met de browser die je gebruikt .... ik heb zelf met Firefox geen problemen in ieder geval.
Heb nu wel de optie aanstaan om ze te kunnen downloaden, misschien dat dat iets helpt, sorry ...
.![]()
als ze op bestemming is wat gaat ze doen dan?quote:I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
ja dus even popiejopie oh ik heb alleen merk kledingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:13 schreef cheanny het volgende:
[..]
Omdat ze geen merkkleding mee mochten.![]()
Jane heeft niets gekocht.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dus even popiejopie oh ik heb alleen merk kledingEva is normaal een popiejopie meisje. Alleen hier wil het nog niet zo lukken..
~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~![]()
Beveiliging...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:25 schreef Jockari het volgende:
Pootje ruikt dat er iemand sigaretten aan het roken is.
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
ik vindt Eva een beetje apart met vreemde verhalenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef cheanny het volgende:
[..]Eva is normaal een popiejopie meisje. Alleen hier wil het nog niet zo lukken..
![]()
Ja, ze kon het toch zo goed.......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij denkt allang van lekker makkelijk hahaha![]()
Ik had goede hoop, maar heb inmiddels wel genoeg gezien, weg ermeequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef cheanny het volgende:
[..]Eva is normaal een popiejopie meisje. Alleen hier wil het nog niet zo lukken..
![]()
![]()
wauw heb even geluisterd,maar Milena heeft ze goed om haar vingertje gewonden! en haar bestie voor de bus geworpen..met zij overheerst mij.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie niet op de SL's van volgende week kan wachten is HIER de podcast te vinden die gisteren is opgenomen met Jolien, Keanu en Mattheus![]()
Ja ik geloof dat ze heel wat aandikt. Denkt dat dat haar interessant maakt. Maar sowieso de meeste van haar (seks/soa) verhalenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik vindt Eva een beetje apart met vreemde verhalen
Denk ook om er bij te kunnen horen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik vindt Eva een beetje apart met vreemde verhalenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Nou Axel zou maar niet teveel aan die bankhangers klitten. Voor dat je het weet hoor je bij die twee en word je de derde ouwe ...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:25 schreef Jockari het volgende:
Pootje ruikt dat er iemand sigaretten aan het roken is.
[ afbeelding ]![]()
Heb zo het idee dat ze buiten ook niet een popiejopiemeisje is......misschien bij een bepaalde groep.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik vindt Eva een beetje apart met vreemde verhalen![]()
Zag net het filmpje van de Freeze met Jolien haar hond. Ugly crying hier.![]()
Dacht even dat Jordy erbij stond, maar dat was Jason natuurlijk.![]()
Ah ze is bang dat Jeff weer terugkomt als David vertrekt..Haha, alsof dat zou gebeurenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:31 schreef Hznootje het volgende:
Wat zegt Sharice? Bang voor het scenario Ashley?![]()
Ik denk dat ze het zo ervaart. Dat ze super zelfverzekerd is normaal. Met haar eigen mensen en in haar eigen wereldje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:32 schreef zodeju het volgende:
Heb zo het idee dat ze buiten ook niet een popiejopiemeisje is......misschien bij een bepaalde groep.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~![]()
In Bloomingdale is iedereen populair. Want daarvoor komen ze daar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zo ervaart. Dat ze super zelfverzekerd is normaal. Met haar eigen mensen en in haar eigen wereldje.
Lekker flaneren over je vakantie en merkkleding babbelen. Ondertussen als je met het plebs praat meepraten dat alles zo duur is.Hell To The Liars![]()
Mattie is Mathemetics geworden. SuperMattie gaat t spel spelenquote:Niet dat hij het nodig heeft. Hij blijft toch wel.
Huh, Jolien ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zag net het filmpje van de Freeze met Jolien haar hond. Ugly crying hier.![]()
Dacht even dat Jordy erbij stond, maar dat was Jason natuurlijk..![]()
Ik vind het wel een schatje maar hij hoort daar nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
twinstream Keanu trek ik niet zo goed
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
wie deed dat nu vorig jaar tot in den treurequote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hij had nog wel mogen blijven van mij. Maar hij kan nu lekker weer tiktokjes maken. En gesprekje thuis aangaan over zijn outcoming. Komt vast goed met Keanu.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het wel een schatje maar hij hoort daar niet~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~![]()
Ik heb dat denk ik verdrongenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie deed dat nu vorig jaar tot in den treure![]()
![]()
Het is idd een lieve jongen maar zit er echt niet op zijn plek..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een schatje maar hij hoort daar nietIk ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
Alicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie deed dat nu vorig jaar tot in den treure
Ik ga nog maar een keer op hem stemmen. Ik gun hem nog wel een extra weekjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij had nog wel mogen blijven van mij. Maar hij kan nu lekker weer tiktokjes maken. En gesprekje thuis aangaan over zijn outcoming. Komt vast goed met Keanu.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Jordy: dit is een lange schijtdag waarin er niks gebeurt. Enige wat er gebeurt is douchen.Smile, it's free therapy.![]()
Was echt niet te doen.. en dan achteraf wetende dat hij ondertussen dat zij zat te huilen om zijn gemis hij totaal niet met haar bezig was en buiten de deur snoeptequote:
Beter ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest haar even opzoeken.. denk verdrongen
Mattie dat hij daar als enige tussen die anderen had moeten staanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja vastquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kruipen ook steeds meer naar elkaar toe...Jeff heeft een probleem...
Ze weten nu iig hoe het in elkaar zit en wat ze in grote lijnen moeten gaan doen..My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
En dan vinden we Keanu een zeur nou Jordy heeft die plek wel ingenomen.. wat een zeikerdquote:![]()
Wordt tijd dat BB hem eens op zijn plek zet met dat geklaag.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
Ik vraag me toch af of BB nog gaat buigen wat betreft de post van de bewoners.. zou er niet van opkijken.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
Jordy moest van Jeff van Jolien afblijven maar Jolien houdt van knuffelen en voelt zich fijn bij Jor. En Jeff heeft sowieso problemen waar hij aan moet werken. Dus goede les voor hem.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Kruipen ook steeds meer naar elkaar toe...Jeff heeft een probleem...Maar denk dat t wel goedkomt. Hij heeft nu zn kleertjes en genoeg eten dus vast niet meer zo cranky.
Ik ook...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben toch bang dat vanavond anders gaat lopen dan wij verwachten en hopen .....![]()
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben toch bang dat vanavond anders gaat lopen dan wij verwachten en hopen .....Allemaal cabaretteketet!![]()
VondVond het een heel volwassen meisje van 19 jaar die zich goed staande hield tegen die ahsley en co.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest haar even opzoeken.. denk verdrongen![]()
Mattheus hoeft geen koffie want hij merkt dat zijn sluitspieren niet meer werken zoals ze moeten.. het is maar dat we dat even weten
Nee hoor, dit soort dingen hebben we elk jaar dat er iemand wel teleurgesteld is omdat hij//zij zijn Valentijnspost niet gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan vinden we Keanu een zeur nou Jordy heeft die plek wel ingenomen.. wat een zeikerd![]()
Wordt tijd dat BB hem eens op zijn plek zet met dat geklaag.Allemaal cabaretteketet!![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ah ze is bang dat Jeff weer terugkomt als David vertrekt..Haha, alsof dat zou gebeurenLaat haar maar lekker in die waan....heerlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ah ze is bang dat Jeff weer terugkomt als David vertrekt..Haha, alsof dat zou gebeuren![]()
Wel mooi dat wicky vanmorgen wilde dat die 5 (Davids, Eva,sharice en milena) er snel uit gingen. Hij was ze zat.![]()
Ik ook, er broeit ietsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben toch bang dat vanavond anders gaat lopen dan wij verwachten en hopen .....![]()
Dan heeft ie nog geluk dat ie niet zo is teruggekomenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:51 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is nog steeds boos, was bij de psych ook boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Iemand deelde net het filmpje van een vorige bb. Seizoen met Bart en Jason en Jolien en Ali en...quote:![]()
Teleurgesteld zijn mag maar er in blijven hangen is wel erg triest en zeker als dat de volgende dag nog steeds zo is en dan gewoon weer door blijft drammen als een klein kind die zijn zin niet krijgt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit soort dingen hebben we elk jaar dat er iemand wel teleurgesteld is omdat hij//zij zijn Valentijnspost niet gelijk krijgt.Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog geluk dat ie niet zo is teruggekomen
Schattig kupkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Het waren er dit jaar wel veel. 9 van de 13 hebben nietsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit soort dingen hebben we elk jaar dat er iemand wel teleurgesteld is omdat hij//zij zijn Valentijnspost niet gelijk krijgt.if it's meant to be, it will be![]()
Okay thanks, kon Jolien niet zo goed plaatsen ....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
Iemand deelde net het filmpje van een vorige bb. Seizoen met Bart en Jason en Jolien en Ali en...
.![]()
Nou ja er is nog een David S waar wat vage exit plannen over rondgaan , dus daar zou nog zomaar iets mee kunnen gebeuren vanavond . Ik hou overal rekening mee..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben toch bang dat vanavond anders gaat lopen dan wij verwachten en hopen .....
Maar het kan ook zijn dat David S morgen weggaat ..
We weten het nietMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zijn daar tekenen naar op social media dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeffrey terug, David de S alsnog naar huis of zoiets ......Allemaal cabaretteketet!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: