Het is echt lachwekkendquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:38 schreef Jockari het volgende:
Hare majesteit... En dan vraagt Sharice: "Wil je nog wat hebben ?"...
[ afbeelding ]
SL voor den Belg.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SL op 1, stream 2 loopt door ...
De man werd vooral beoordeeld op zijn uiterlijke kenmerken maar het is gewoon een slapjanus. De Davids vallen zwaar tegen spelen het spel niet eens leuk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was hij dan al toen hij binnenkwam want hij heeft nog niets laten zien. Wat is die me tegen gevallen.
De meesten slikken ook nog steeds alles van Milena en het lijkt wel dat ze er niets van of over durven te zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:42 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lachwekkend en irritant, begrijp niet zo goed dat de rest van de groep daar niets over zegt.
Like a puppet on a stringquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sharice is de hofdame van Queen Milena
En dat van dat uiterlijk begrijp ik ook niet want hij ziet er gewoon shabby uit..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:43 schreef marky het volgende:
[..]
De man werd vooral beoordeeld op zijn uiterlijke kenmerken maar het is gewoon een slapjanus. De Davids vallen zwaar tegen spelen het spel niet eens leuk.
Toen hij binnenkwam in dat pak was het toch wel een lekker ding hoor. Echt jammer dat er geen inhoud in zit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dat van dat uiterlijk begrijp ik ook niet want hij ziet er gewoon shabby uit..
Dus het gezegde "de kleren maken de man" klopt wel hè !quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Toen hij binnenkwam in dat pak was het toch wel een lekker ding hoor. Echt jammer dat er geen inhoud in zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zolang ze zwijgenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dus het gezegde "de kleren maken de man" klopt wel hè !
Met zo'n coupe stonden van die slavische vrouwen ook achter het station Hollandsspoor met een kaalgeplukte bondjas. Hopend op een klantje...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:38 schreef spapaars het volgende:
Ik zeg, niets meer aan doen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een user
die vanavond in Maastricht is
(voor iets heel anders dan BB)
Daar gaat hij zelf ook van uit. Ik zou het wel grappig vinden als Jolien of Mattheus mogen vertrekken. Die koppen als Keanu als eerst safe isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:50 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Keanu je hoeft je koffer pas thuis weer uit te pakken dus dat scheelt
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben een live verslaggever in Maastricht vanavond
Ik had het liefste gezien dat Mattheus ging maar dat gaat hem niet worden helaas. Zou zo leuk zijn geweest voor Jordyquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar gaat hij zelf ook van uit. Ik zou het wel grappig vinden als Jolien of Mattheus mogen vertrekken. Die koppen als Keanu als eerst safe is
Is er al een poll van Salar?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik had het liefste gezien dat Mattheus ging maar dat gaat hem niet worden helaas. Zou zo leuk zijn geweest voor Jordy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |