''s nachts komt hij tot leven als het over seks gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was hij dan al toen hij binnenkwam want hij heeft nog niets laten zien. Wat is die me tegen gevallen.
Dat dus.. kleine kinderen nog.. ik lust geen groentenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar die 2 Davids eten ook geen groente, dan mis je wel wat in je dagelijkse behoefte
Het is maar een rare man vind ik..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
''s nachts komt hij tot leven als het over seks gaat![]()
Je bent gek, nee jij bent gek, duh jij bent gek enz enzquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy nog in dbk de psycholoog weer vandaag
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je bent gek, nee jij bent gek, duh jij bent gek enz enz
Zo te zien heeft Sharice de haren gewassen van Milena en loopt met een borstel nu nog als een reutje achter een loopse teefje aanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
Milena en sharice samen uit voorraad kamer lopen
over een uurtje, appeltje voor de dorstquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:36 schreef greysbones het volgende:
ze hebben allemaal net een bak slob op en dan nu die pannenkoek
hoe laat eten ze weer ?
Zelfs Karin het schoothondje van Ashley was niet zo slaafs als Sharice, dit is wel extreemquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:37 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo te zien heeft Sharice de haren gewassen van Milena en loopt met een borstel nu nog als een reutje achter een loopse teefje aan
Sharice is de hofdame van Queen Milenaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:38 schreef Joyce-43 het volgende:
whahhah MIlena zit te eten na uurtje terug 2 sneestjes brood gehad te hebben, en ondertussen staat charice haar haar te doen hahhaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |