Dat is trouwens ook denigrerend.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
David S er zit meer achter u en dat schoone brillekke
Patje was daar ook een ster inquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijft toch bijzonder ... in Nederland zullen mensen die thuis plat praten dat niet doen met mensen die dat niet verstaan, omdat ze ze niet zullen verstaan. Vind het wel bijzonder dat dat voor Pootje blijkbaar heel anders is.
Af en toe versta ik een woordje. Maar niet genoeg om er een verhaal van te maken. Best wel jammerquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik kan het redelijk verstaan maar ik begrijp niet dat hij niet wat beter zijn best doet zodat ze hem wat beter kunnen verstaan. Dat doet hem in het huis geen goed maar onder de kijkers al helemaal niet.
is het nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij bedoelde het wel als compliment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Maar dat is het niet. Toont aan dat het een onbehouwe hork is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij bedoelde het wel als compliment
ik vind hem meer viezigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:27 schreef marky het volgende:
[..]
Maar dat is het niet. Toont aan dat het een onbehouwe hork is.
Ze heeft een goede zelfkennisquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:24 schreef mazaru het volgende:
Jolien heeft geen last van een minderwaardigheidscomplex.
Ze zegt dat ze het meest toegankelijke persoon in huis is en ze zegt dat ze het meest eerlijke persoon in het huis is.
Komt door haar keelontstekingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
Eva zit weer flink Vokal te Fraaien
Wij moeten naar het geleuter van Keanu en Eva luisteren. Ook niet prettig voor de oren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:25 schreef lojanda het volgende:
[..]![]()
Ik kan het redelijk verstaan maar ik begrijp niet dat hij niet wat beter zijn best doet zodat ze hem wat beter kunnen verstaan. Dat doet hem in het huis geen goed maar onder de kijkers al helemaal niet.
Maar die 2 Davids eten ook geen groente, dan mis je wel wat in je dagelijkse behoeftequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Fysiek moe en uitgeput door te weinig eten zegt David S
En dat komt zeker door al die vliegtickets die ze van haar ouders krijgt. Met open raam gevlogen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Komt door haar keelontsteking
Dat was hij dan al toen hij binnenkwam want hij heeft nog niets laten zien. Wat is die me tegen gevallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:31 schreef Koos1958 het volgende:
Fysiek moe en uitgeput door te weinig eten zegt David S
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En dat komt zeker door al die vliegtickets die ze van haar ouders krijgt. Met open raam gevlogen waarschijnlijk.
Ben ik met je eens maar ze zijn wel te verstaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wij moeten naar het geleuter van Keanu en Eva luisteren. Ook niet prettig voor de oren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |