Nee hoor want die gaat niet, dus ophouden met huilen en kusje eropquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
de TT moet eerder zijn ''De Laatste dag van Jolien''
Houdoe!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Keanu eruit gaat, kijk ik niet meer
is dat nu op stream?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
ouderendiscriminatie is een no go
zoals Jolien tekeer ging tegen die arme Elsa na de nominaties
Hou op met mequote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Misschien uw wens, maar zal Keanu zijn die vertrekt. Dat is overduidelijk, tenzij BB nog een verrassing in petto heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
de TT moet eerder zijn ''De Laatste dag van Jolien''
Nee maar hij is een beetje verongelijkt vanwege Keanu die naar huis gaat..quote:
Ik wel.. het is byebye Keanuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef -river- het volgende:
Ik weet voor het eerst echt niet wat er vanavond gaat gebeuren. Red tiktok Keanu, gaat er iemand vrijwillig, komt er een nieuwe. Spannend dus vanavond.
En Waldorf en Statler vanaf de bank.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar hij is een beetje verongelijkt vanwege Keanu die naar huis gaat..
Pannenkoeken bakken met Axel en nu ook met bemoeienis van Milena en Sharice
Ja nu kan het dus niet meer Jeffrey zijn die van alles wat weg was de schuld kreeg.quote:
Ik weet niet waar jij naar kijkt maar het is nu de 14equote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Ik ben er nog niet zo zeker van allemaal.
Het goede nieuws is, I don't care voor deze exit.
Hoewel ik het "ik ben iemand die" en "ik vind gewoon" van de Keanu totaal niet zal gaan missen.
Poll van Salar is vrij duidelijk;quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef -river- het volgende:
Ik weet voor het eerst echt niet wat er vanavond gaat gebeuren. Red tiktok Keanu, gaat er iemand vrijwillig, komt er een nieuwe. Spannend dus vanavond.
Dit is idd de juiste uitslagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Poll van Salar is vrij duidelijk;
Matti 57%
Jolien 27%
Keanu 17%
Zal geen nieuwe meer komen toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef -river- het volgende:
Als er iemand zo dom doorzichtig is, is zij het wel.....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
En weer milena komen zitten bij mattie. Weken niet naar hem omgekeken.
Maar tis toch een open poll?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar kijkt maar het is nu de 14e
Maar die uitslag klopt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar tis toch een open poll?
Vanaf dinsdag kon je stemmen.
Kon het helaas niet verstaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:01 schreef Hznootje het volgende:
Jolien had een gesprek met Mattheus over zijn vriendin. Ik viel er net te laat in. Iemand het gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij ook niet eerlijk tegenover de andere.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zal geen nieuwe meer komen toch?
Is wel erg laat.
Ik heb vanmorgen ff teruggelezen en las dat Milena van Sharice niet met anderen mag omgaan en dat vond ik toch wel lachwekkend en ongeloofwaardig, maar ik ben wel klaar met dat plakstelletjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Bepaalde mensen gaan heel erg gemist worden...
Milena : Ga je mij zo hard missen?
Matt : Ik had het eigenlijk over Jolien
Milena : Ah bedankt, ik zal het onthouden
Allemaal op vrolijke toon natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Na Salar meest betrouwbaar:Salar op insta of Salar op X is ook nog wel een verschilletje maar het resultaat is hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Die mogen van mij ook naar huis..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef -river- het volgende:
Dubbel bankhangdavids mogen van mij wel meteen weg, daar heb je echt niets aan.
dat zijn hun eigen taco's en de pindakaas was verdeeld en zij hadden een beetje bewaard om op de taco te doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het principe van samen met Wicky verstopt tussen de bedden smikkelen zeker.
X heeft een veel minder groot bereik, insta bereikt de meeste mensen (afgelopen week 32000 stemmen of zo), dus meest representatief. Maar deze van FB heeft ook al 11000 stemmen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Salar op insta of Salar op X is ook nog wel een verschilletje maar het resultaat is hetzelfde
ditquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
Waren twee kapot .....geen nieuwe voor gekregen is niet gemeld maar aan Elsa gegeven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:10 schreef Droopie het volgende:
Was er niet een ei kapot, of hebben ze daar een nieuwe voor gekregen toen ze de kamer uitliepen.
dit is de poll van Lednquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Ik ben er nog niet zo zeker van allemaal.
Het goede nieuws is, I don't care voor deze exit.
Hoewel ik het "ik ben iemand die" en "ik vind gewoon" van de Keanu totaal niet zal gaan missen.
its all about milenaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Bepaalde mensen gaan heel erg gemist worden...
Milena : Ga je mij zo hard missen?
Matt : Ik had het eigenlijk over Jolien
Milena : Ah bedankt, ik zal het onthouden
Allemaal op vrolijke toon natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
32000 of 11000 stemmen is heus niet veel, tegenover miljoenen tiktokkers
Die DunneD zit bij al in het Gluiperdkasje sinds 'ie Jolien als 1ste binnen 1sec van zijn surfplankspelletje gooidequote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef -river- het volgende:
die trekt de keutel hevig inquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik heb jou nooit beschuldigd he Sharice
Sharice : Maar zo kwam het over
Elsa : Wat heb ik gezegd.. Wat heb ik gezegd?
Sharice : Laat het los ... blah blah over eieren.
goffer, zit ik naar het gebrabbel van what-Eva te luisterenquote:
Elsa maakt nooit geen fouten, telt altijd goed....en het is altijd een ander zijn schuld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik heb jou nooit beschuldigd he Sharice
Sharice : Maar zo kwam het over
Elsa : Wat heb ik gezegd.. Wat heb ik gezegd?
Sharice : Laat het los ... blah blah over eieren.
sharice durft nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
goffer, zit ik naar het gebrabbel van what-Eva te luisteren
Het is al weer goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
goffer, zit ik naar het gebrabbel van what-Eva te luisteren
Elsa had nu niet geteld zegt ze net.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elsa maakt nooit geen fouten, telt altijd goed....en het is altijd een ander zijn schuld.
benieuwd wat daar allemaal onder bed uit komt morgenquote:
Vooral David S vind ik overbodig in he huis. Pootje lust ik wel, maar dikwijls onverstaanbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef -river- het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
benieuwd wat daar allemaal onder bed uit komt morgen
die houd alles bij Elsaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Elsa had nu niet geteld zegt ze net.
miljoenenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
ze eten allemaal extra dingenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef Joyce-43 het volgende:
elsa en wicky en Jane zaten gisteren ook taco''s te eten
Dat zijn volgens Keanu hoofdzakelijk amerikaanse volgers. Er is ooit een een filmpje viral gegaan waardoor het ineens heel hard ging. Die gaan natuurlijk niet stemmen op een Nedrlandse of vlaamse site waar je jezelf ook nog moet inschrijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
Ja, maar Ze heeft wel de twee stukkende gepakt (althans dat zegt Eva)En die twee zijn ook spoorloos.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Elsa had nu niet geteld zegt ze net.
voordeel van de tiktok generatiequote:
Ieuw....ik ben een echte beelddenker he.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
sharice durft niet
dus tis meer een natte scheet
sorryquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Ieuw....ik ben een echte beelddenker he.
Ja BB moet wel even kappen nu met het uithongeren zag gisteren oude beelden van Jordy maar die houd niets over van zijn kop zoveel is hij afgevallenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
2 eieren kapot en sharice zegt ze tellen verkeerd met de eieren. Elsa wil niet met mensen zijn die stelen. Nou doei elsa. Sharice zegt waren al 17 nodig met recept. Bb verkeerd gerekend. Ze pakken allemaal dingen maar eieren niemand zien doen. Wel taco ook jane en co en mattie en co. Heb iedereen zien eten van de groep. Ondertussen snap ik het wel want ze stikken van de honger allemaal. En vallen giga veel af.
BB had gezegd dat de stukke konden worden omgeruild, geen idee of het gedaan was maar het was wel gezegdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar Ze heeft wel de twee stukkende gepakt (althans dat zegt Eva)En die twee zijn ook spoorloos.
Ja die vooral maar meer zijn er afgevallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja BB moet wel even kappen nu met het uithongeren zag gisteren oude beelden van Jordy maar die houd niets over van zijn kop zoveel is hij afgevallen
dat schrijven is ook bespottelijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef riri het volgende:
Charise weer stiekem loeren op het moment dat ze achter Jane haar stoel loopt over wat Jane aan het schrijven is
Jordyquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:19 schreef Jockari het volgende:
Dat elektrisch tandenpoetsen... heeft er eigenlijk 1 bewoner verstand van hoe je zo'n ding gebruikt ?
[ afbeelding ]
dat word lekker schoonmakenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:22 schreef -river- het volgende:
Jezus wat een gezeik over vier eieren (gooit vier eieren tegen tv) hier heb je ze zeikers.
Het probleem is dat ze nu geen pannenkoeken kunnen maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:22 schreef -river- het volgende:
Jezus wat een gezeik over vier eieren (gooit vier eieren tegen tv) hier heb je ze zeikers.
En allemaal door het strenge regime van commandant Elsa die alles wil bepalen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
2 eieren kapot en sharice zegt ze tellen verkeerd met de eieren. Elsa wil niet met mensen zijn die stelen. Nou doei elsa. Sharice zegt waren al 17 nodig met recept. Bb verkeerd gerekend. Ze pakken allemaal dingen maar eieren niemand zien doen. Wel taco ook jane en co en mattie en co. Heb iedereen zien eten van de groep. Ondertussen snap ik het wel want ze stikken van de honger allemaal. En vallen giga veel af.
helemaal nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:24 schreef greysbones het volgende:
ach Keanu
je gaat vanavond toch naar huis
er gaat niemand over het etenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:24 schreef Joyce-43 het volgende:
ik hoor alleen maar Eva overal boven uit komen, en diegene die over het eten gaat Elsa staat gewoon in der suite terwijl gevraagd is om te komen naar de woonkamer
Elsa heeft helemaal ingevallen wangen en uitstekende konen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja BB moet wel even kappen nu met het uithongeren zag gisteren oude beelden van Jordy maar die houd niets over van zijn kop zoveel is hij afgevallen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:19 schreef Jockari het volgende:
Dat elektrisch tandenpoetsen... heeft er eigenlijk 1 bewoner verstand van hoe je zo'n ding gebruikt ?
[ afbeelding ]
Maar eerst nog het vertrek van Keanuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:25 schreef Droopie het volgende:
Er komt vanavond misschien iets.
Yeah right, iedereen lekker zuipen op een lege maag.
Een eitje minder kan wel hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze nu geen pannenkoeken kunnen maken.
fixedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar eerst nog het vertrek van Jolien
Klopt, maar Ellsa wilde dat niet , kon ze nog wel gebruiken. Heeft ze weg gelegd maar zijn daar verdwenen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
BB had gezegd dat de stukke konden worden omgeruild, geen idee of het gedaan was maar het was wel gezegd
Even 2,5 minuut janken in dat huis, tuintalk en dan Eva's feestje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar eerst nog het vertrek van Keanu
die hebben een food bunker onder hun bedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky : Ik heb honger, ik wil echt niet meer met slob ontbijten. Ik ga het niet meer doen.
Elsa : Dan eet je toch 2 appels?
Sorry maar je kan van alles fixen maar Jolientje blijft nog evenquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hebben een food bunker onder hun bed
milena ookquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:28 schreef engine het volgende:
Hoelaat krijgt Eva haar kast eigenlijk?
Voor volgende week ga ik voor niets minder dan een Milena of Eva exit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben Keanu en Eva moe. Ze praten zo zeurderig
tis heel lullig voor jequote:
Ja, waar op Jordy zei wanneer einde van de week zaterdag of zondag.?..en David stond met een mond vol tanden. Ja....ja.....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
David S
ze hebben gezegd tot einde van de week
ja David das nu de 10de keer
Net zo iets als een plank zagen met een decoupeerzaag, maar dan zonder stroom eropquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Echt he het viel me ook op van de week
Onze stemmersquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik hoop echt dat onze stemmers op haar gaan.
Gelul van haar had ze haar moeten kiezen. Dit is praten achteraf om zich niet "schuldig" te voelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Hebben ze al voor haar gezongen.??quote:
Morgen pas jarigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze al voor haar gezongen.??
Zoniet is dit volgens mij de eerste keer dat er helemaal geen aandacht is voor de jarige.....
Ze is pas morgen jarigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoniet is dit volgens mij de eerste keer dat er helemaal geen aandacht is voor de jarige.....
morgenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt ze nu mee, had ze Sharice niet van de bank moeten halen, dom mensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft briefjes geschreven voor Jolien en Keanu. Degene die weg gaat.
Elsa : Ik denk Jolien, maar ik hoop het niet.
Gaat ze zich een beetje schuldig voelen??quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft briefjes geschreven voor Jolien en Keanu. Degene die weg gaat.
Elsa : Ik denk Jolien, maar ik hoop het niet.
Ze is toch morgen jarig?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze zei van niet. Ze had haar eigen normen en waarden gevolgd. Ze had een afspraak met of belofte aan Sharice.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat ze zich een beetje schuldig voelen??![]()
jepquote:
Aww lief van Janequote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
traantjes bij Jolien
wegens het briefje van Jane
Ja weet je al dat ze een leuk jurkje op haar verjaardag aan wilquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
ze kan nog een hele dag zeuren over een kledingtoken
wat mij betreft gaat ze in een vuilnis zakquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja weet je al dat ze een leuk jurkje op haar verjaardag aan wil![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat ze zich een beetje schuldig voelen??![]()
Dat doet ze altijd. Ze is zo vreselijk doorzichtig. Zodra ze een nominatie uitbrengt die niet op Jordy is gaat ze in haar uitleg terugkrabbelen. Dat doet ze ook met haar vervelende opmerkingen dan is het ineens een grapje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelul van haar had ze haar moeten kiezen. Dit is praten achteraf om zich niet "schuldig" te voelen.
ik gun haar geen leuk jurkje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja weet je al dat ze een leuk jurkje op haar verjaardag aan wil
Ik hoop wel dat Jane het meent en dit niet onderdeel is van haar spel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien heeft het briefje van Jane gelezen
[ afbeelding ]
Nou verschrikkelijk.....dacht op op valentijn......maar ook dat is anders......de bewoners van vorige BBs hadden volgens mij altijd wel iets van ontbijt gemaakt en gedekt...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
ze kan nog een hele dag zeuren over een kledingtoken
nou lekker op tijdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:37 schreef Puzzie het volgende:
Elsa heeft geen goed gevoel bij Cloony
Kan beide waar zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:37 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Jane het meent en dit niet onderdeel is van haar spel.
Ik zie Jane nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:39 schreef Droopie het volgende:
Heel scherp van Jane, Elsa is gewoon sjago vanwege Jolien.
Volgende week lekker naar de grote slaapkamer Elsa, kan je nog minder slapen en die slaapkamer weer reorganiseren
Positive vibes
Ze zal straks wel weer migraine hebben, heb het idee dat ze nu de suite al niet meer uit durftquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:36 schreef marky het volgende:
[..]
Dat doet ze altijd. Ze is zo vreselijk doorzichtig. Zodra ze een nominatie uitbrengt die niet op Jordy is gaat ze in haar uitleg terugkrabbelen. Dat doet ze ook met haar vervelende opmerkingen dan is het ineens een grapje.
Wat dacht je van weggestemd kan niet wachten.....doe niet meer mee met stemmen maar dan wel voor mijn eigen gevoel dan he......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:39 schreef Droopie het volgende:
Volgende week lekker naar de grote slaapkamer Elsa, kan je nog minder slapen en die slaapkamer weer reorganiseren
Positive vibes
Ja ze had Sharice weg moeten sturen maar jaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:40 schreef Koos1958 het volgende:
Elsa gaat gebedje doen om negatieve dingen weg gaan. Hoopt jiemand te kwetsen. Nou beetje erg laat mee dan
jaze zijn allemaal echt te mager bij Jordy zie je de lijnen van zijn neus naar mond gaan ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elsa heeft helemaal ingevallen wangen en uitstekende konen.
Jane zat bij Elsa, maar die werd opgehaal door Sharice.quote:
nou die is ook afgevallen hoorquote:
Vorig jaar mochten ze allemaal alsnog kijken. Huilt elsa nuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:44 schreef greysbones het volgende:
Jordy vindt het Harteloos
Jordy is toch BB fan
dat weet hij toch ook hoe het voorgaande jaren ging
Het was ook wel een verneukeratief spel. In de 3e box brief naar huis doen, wat niemand interessant vindt, dus dan moet je wel door naar de 4e box. Wie stopt er bij de 2e box als er nog 2 zijn.quote:
kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorig jaar mochten ze allemaal alsnog kijken. Huilt elsa nu
oh wil die Jolien eruit?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Doen ze niet ivm "fans"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Speciaal voor Jordy beelden van een vuurkorf waar alle post in gaat
Je drukt het nog voorzichtig uit. Het is gewoon heel sneuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:44 schreef Puzzie het volgende:
Dat gejank van Jordy om die rot kaarten wordt ook wel wat sneu
ja anders gaat ze der eigen schuldig voelen hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Komt ze nu mee, had ze Sharice niet van de bank moeten halen, dom mens
Erg opvallendquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
Die sharice stapt elke keer binnen om te controleren.
Dat kunnen ze niet maken.....mensen die al een krap budget hebben speciaal een kaartje voor hem hebben gestuurd in de vuurkorf gooien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Speciaal voor Jordy beelden van een vuurkorf waar alle post in gaat
Ja ze moet hard persen, maar ik zie een traantje..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:46 schreef Droopie het volgende:
Ik geloof wel oprecht in de spijt nu van Elsa. Maar ja, koopt Jolien niets voor he.
Ze kunnen er ook gewoon wat lege enveloppe ingooien, gewoon voor de extra dramaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet maken.....mensen die al een krap budget hebben speciaal een kaartje voor hem hebben gestuurd in de vuurkorf gooien.
zal ze ook wel vast van balen kunnen ze niet meer apart zitten met ze 3enquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:39 schreef Droopie het volgende:
Positive vibes
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik vind het vooral sneu voor al die stagiaires die allemaal de kaarten hebben moet schrijven voor Jordy zodat het lijkt dat heel veel post heeft gehad.
Hij doet me geregeld aan Toon Hermans denken, meer bepaald Snieklaas, ook zo sarcastisch toontje.quote:
op FB is Jordy behoorlijk popiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik vind het vooral sneu voor al die stagiaires die allemaal de kaarten hebben moet schrijven voor Jordy zodat het lijkt dat heel veel post heeft gehad.
Zijn daar mensen die openlijk er voor uitkomen dat ze met Jordy op stap willen? Of gewoon popi voor het spel?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
op FB is Jordy behoorlijk popi
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef Puzzie het volgende:
Het wachten is op Sharice die zo weer aan de deur staat
voor het spelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zijn daar mensen die openlijk er voor uitkomen dat ze met Jordy op stap willen? Of gewoon popi voor het spel?
Leroy heeft ook een relatie aan BB overgehouden, dus ik verbaas me nergens meer over.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zijn daar mensen die openlijk er voor uitkomen dat ze met Jordy op stap willen? Of gewoon popi voor het spel?
keanuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:51 schreef Roxiebb het volgende:
Mijn stemmen gaan naar Jolien, hopelijk Keanu eruit. Al iets bij Salar duidelijk over hoe de exit gaat verlopen?
gek hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus verbaast zich over kaas op een pannenkoek
hun zitten niet in expeditie Rob he das wel een heel verschil, dit jaar is het eten wel heel karig geen eens brood enzo, vorig haar kregen ze al weinig maar dit jaar overtreffen ze hun eigen hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Dat afvallen valt best wel mee hoor.
In exp.rob doen ze extreme schallenges op 1 visje en 1 stukje kokos per dag.
En ja die vallen af..du uh
Maar niet zo erg als hier wordt omschreven dat de BB bewoners afvallen met ingevallen gezichten![]()
Ze krijgen genoeg te eten maar het zijn gewoon verwende krengen.
Lijkt bijna of ze meeleest hier en onze scenario speelt....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja hoor.. Elsa heeft gelijk koppijn zegt ze.
misschien FOKT ze welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt bijna of ze meeleest hier en onze scenario speelt....
Over uiterlijk heb ik het niet eens gehad, maar op ieder potje past een deksel.. dus succes Jordy.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het spel
en overdrijven is ook een vak
tis misschien niet de knapste maar ook niet de lelijkste
ja dit gaat met een andere BBer hahhaaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leroy heeft ook een relatie aan BB overgehouden, dus ik verbaas me nergens meer over.
Ik vindJordy een meerwaarde in het spel. Als je dan de Davidjes neemt, …. pfffffffquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het spel
en overdrijven is ook een vak
tis misschien niet de knapste maar ook niet de lelijkste
Ze heeft net al gehuild toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien klinkt altijd alsof ze elk moment in huilen kan uitbarsten.
Ze wordt voorspelbaar, valt door de mand…quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt bijna of ze meeleest hier en onze scenario speelt....
Die zaten toch niet in hetzelfde seizoen? Die hebben elkaar daarna leren kennen dacht ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leroy heeft ook een relatie aan BB overgehouden, dus ik verbaas me nergens meer over.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Die zaten toch niet in hetzelfde seizoen? Die hebben elkaar daarna leren kennen dacht ik.
Denk ook dat er dan een groot gat valt....er is niemand die ook maar een beetje zijn rol overgaat nemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik vindJordy een meerwaarde in het spel. Als je dan de Davidjes neemt, …. pfffffff
Heerlijk hoe Jordy klaagt, ik vind hem vaak grappig.
Ik vind haar best een sterk persoon. Durft te zeggen waar het op staatquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien klinkt altijd alsof ze elk moment in huilen kan uitbarsten.
Jordy is de ster van de showquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:54 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik vindJordy een meerwaarde in het spel. Als je dan de Davidjes neemt, …. pfffffff
Heerlijk hoe Jordy klaagt, ik vind hem vaak grappig.
Eens!!! Nooit verwachtquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:56 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik vind haar best een sterk persoon. Durft te zeggen waar het op staat
Slonsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:55 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien wil er op haar misschien laatste dag er niet uit zien als een slot. Wat een slot is weet ik niet maar het is het tegenovergestelde van deftig want zo wil ze er wel uit zien.
Het eten is niet lekker. Dat is wat anders dan te weinig.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hun zitten niet in expeditie Rob he das wel een heel verschil, dit jaar is het eten wel heel karig geen eens brood enzo, vorig haar kregen ze al weinig maar dit jaar overtreffen ze hun eigen hoor
en echt wel dat ze veel zijn afgevallen allemaal daar kan je echt niet omheen hoor
Love it, toon Hermans stijlquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:57 schreef Puzzie het volgende:
Jordy weer zeuren over deze 'liefdevolle' dag
Ze spreekt zich echt uit en zegt ook hoe ze er echt over denkt. Ik zag dat in het begin niet en zeker niet toen Jeffrey er nog was want door hem liet ze zich vaak wat wijsmaken maar sinds hij weg is zie ik een steeds sterker persoon. Hopen dat ze niet weggaat vandaag.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:56 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Ik vind haar best een sterk persoon. Durft te zeggen waar het op staat
we hebben een live verslaggever in Maastricht vanavondquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Keanu jouw dag gaat eindigen buiten het huis in het hotel of bij de mac
Slob is gewoon havermout met water. Totaal smaak loos en vreemde structuur om te etenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het eten is niet lekker. Dat is wat anders dan te weinig.
Ik zie ze ook liever met z'n allen aan tafel zitten eten met brood en beleg enzo.
Dat is leuker voor ons om naar te kijken.
Het is nu chaos.
Jolien en Keanu zitten nu in het verkleedhok zich op te maken en slob te eten.![]()
ik denk inderdaad dat Jordy een heel gameplan had toen hij erin gingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beetje gemaakt allemaal , Jordy stijl
Wat ik zei "het is niet lekker".quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Slob is gewoon havermout met water. Totaal smaak loos en vreemde structuur om te eten
er zit proteine poeder bij doorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Slob is gewoon havermout met water. Totaal smaak loos en vreemde structuur om te eten
Kijk daar komt het. Ze gaat weer zielig om zo de gevolgen van haar acties niet onder ogen te hoeven komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Wicky je kunt me alles vertellen zo lang je dat maar weet, je hoeft hier niks op te kroppen
Ah Elsa heeft weer koppijn
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk inderdaad dat Jordy een heel gameplan had toen hij erin ging
maar dat werkt niet
want je bent afhankelijk van teveel factoren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |