Zijn daar mensen die openlijk er voor uitkomen dat ze met Jordy op stap willen? Of gewoon popi voor het spel?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
op FB is Jordy behoorlijk popi
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef Puzzie het volgende:
Het wachten is op Sharice die zo weer aan de deur staat
voor het spelquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zijn daar mensen die openlijk er voor uitkomen dat ze met Jordy op stap willen? Of gewoon popi voor het spel?
Leroy heeft ook een relatie aan BB overgehouden, dus ik verbaas me nergens meer over.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zijn daar mensen die openlijk er voor uitkomen dat ze met Jordy op stap willen? Of gewoon popi voor het spel?
keanuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:51 schreef Roxiebb het volgende:
Mijn stemmen gaan naar Jolien, hopelijk Keanu eruit. Al iets bij Salar duidelijk over hoe de exit gaat verlopen?
gek hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Mattheus verbaast zich over kaas op een pannenkoek
hun zitten niet in expeditie Rob he das wel een heel verschil, dit jaar is het eten wel heel karig geen eens brood enzo, vorig haar kregen ze al weinig maar dit jaar overtreffen ze hun eigen hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Dat afvallen valt best wel mee hoor.
In exp.rob doen ze extreme schallenges op 1 visje en 1 stukje kokos per dag.
En ja die vallen af..du uh
Maar niet zo erg als hier wordt omschreven dat de BB bewoners afvallen met ingevallen gezichten![]()
Ze krijgen genoeg te eten maar het zijn gewoon verwende krengen.
Lijkt bijna of ze meeleest hier en onze scenario speelt....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja hoor.. Elsa heeft gelijk koppijn zegt ze.
misschien FOKT ze welquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lijkt bijna of ze meeleest hier en onze scenario speelt....
Over uiterlijk heb ik het niet eens gehad, maar op ieder potje past een deksel.. dus succes Jordy.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het spel
en overdrijven is ook een vak
tis misschien niet de knapste maar ook niet de lelijkste
ja dit gaat met een andere BBer hahhaaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leroy heeft ook een relatie aan BB overgehouden, dus ik verbaas me nergens meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |