Ze is toch morgen jarig?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze al voor haar gezongen.??
Zoniet is dit volgens mij de eerste keer dat er helemaal geen aandacht is voor de jarige.....
Nee, ze zei van niet. Ze had haar eigen normen en waarden gevolgd. Ze had een afspraak met of belofte aan Sharice.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat ze zich een beetje schuldig voelen??![]()
jepquote:
Aww lief van Janequote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef greysbones het volgende:
traantjes bij Jolien
wegens het briefje van Jane
Ja weet je al dat ze een leuk jurkje op haar verjaardag aan wilquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
ze kan nog een hele dag zeuren over een kledingtoken
wat mij betreft gaat ze in een vuilnis zakquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:35 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja weet je al dat ze een leuk jurkje op haar verjaardag aan wil![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat ze zich een beetje schuldig voelen??![]()
Dat doet ze altijd. Ze is zo vreselijk doorzichtig. Zodra ze een nominatie uitbrengt die niet op Jordy is gaat ze in haar uitleg terugkrabbelen. Dat doet ze ook met haar vervelende opmerkingen dan is het ineens een grapje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gelul van haar had ze haar moeten kiezen. Dit is praten achteraf om zich niet "schuldig" te voelen.
heeft geen zinquote:
ik gun haar geen leuk jurkje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja weet je al dat ze een leuk jurkje op haar verjaardag aan wil
Ik hoop wel dat Jane het meent en dit niet onderdeel is van haar spel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien heeft het briefje van Jane gelezen
[ afbeelding ]
Nou verschrikkelijk.....dacht op op valentijn......maar ook dat is anders......de bewoners van vorige BBs hadden volgens mij altijd wel iets van ontbijt gemaakt en gedekt...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
ze kan nog een hele dag zeuren over een kledingtoken
nou lekker op tijdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:37 schreef Puzzie het volgende:
Elsa heeft geen goed gevoel bij Cloony
Kan beide waar zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:37 schreef marky het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat Jane het meent en dit niet onderdeel is van haar spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |