Ja, waar op Jordy zei wanneer einde van de week zaterdag of zondag.?..en David stond met een mond vol tanden. Ja....ja.....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:22 schreef greysbones het volgende:
David S
ze hebben gezegd tot einde van de week
ja David das nu de 10de keer

Net zo iets als een plank zagen met een decoupeerzaag, maar dan zonder stroom eropquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Echt he het viel me ook op van de week

Onze stemmersquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik hoop echt dat onze stemmers op haar gaan.

Gelul van haar had ze haar moeten kiezen. Dit is praten achteraf om zich niet "schuldig" te voelen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik hoop echt dat onze stemmers op haar gaan.

Hebben ze al voor haar gezongen.??quote:

Morgen pas jarigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben ze al voor haar gezongen.??
Zoniet is dit volgens mij de eerste keer dat er helemaal geen aandacht is voor de jarige.....

Ze is pas morgen jarigquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoniet is dit volgens mij de eerste keer dat er helemaal geen aandacht is voor de jarige.....

morgenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]

Komt ze nu mee, had ze Sharice niet van de bank moeten halen, dom mensquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft briefjes geschreven voor Jolien en Keanu. Degene die weg gaat.
Elsa : Ik denk Jolien, maar ik hoop het niet.

Gaat ze zich een beetje schuldig voelen??quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane heeft briefjes geschreven voor Jolien en Keanu. Degene die weg gaat.
Elsa : Ik denk Jolien, maar ik hoop het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |