kijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vorig jaar mochten ze allemaal alsnog kijken. Huilt elsa nu
oh wil die Jolien eruit?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik hoop echt dat onze stemmers op haar gaan.
Doen ze niet ivm "fans"quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Speciaal voor Jordy beelden van een vuurkorf waar alle post in gaat
Je drukt het nog voorzichtig uit. Het is gewoon heel sneuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:44 schreef Puzzie het volgende:
Dat gejank van Jordy om die rot kaarten wordt ook wel wat sneu
ja anders gaat ze der eigen schuldig voelen hequote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:33 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Komt ze nu mee, had ze Sharice niet van de bank moeten halen, dom mens
Erg opvallendquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:46 schreef Koos1958 het volgende:
Die sharice stapt elke keer binnen om te controleren.
Dat kunnen ze niet maken.....mensen die al een krap budget hebben speciaal een kaartje voor hem hebben gestuurd in de vuurkorf gooien.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Speciaal voor Jordy beelden van een vuurkorf waar alle post in gaat
Ja ze moet hard persen, maar ik zie een traantje..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:46 schreef Droopie het volgende:
Ik geloof wel oprecht in de spijt nu van Elsa. Maar ja, koopt Jolien niets voor he.
Ze kunnen er ook gewoon wat lege enveloppe ingooien, gewoon voor de extra dramaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet maken.....mensen die al een krap budget hebben speciaal een kaartje voor hem hebben gestuurd in de vuurkorf gooien.
zal ze ook wel vast van balen kunnen ze niet meer apart zitten met ze 3enquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:39 schreef Droopie het volgende:
Heel scherp van Jane, Elsa is gewoon sjago vanwege Jolien.
Volgende week lekker naar de grote slaapkamer Elsa, kan je nog minder slapen en die slaapkamer weer reorganiseren
Positive vibes
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik vind het vooral sneu voor al die stagiaires die allemaal de kaarten hebben moet schrijven voor Jordy zodat het lijkt dat heel veel post heeft gehad.
Hij doet me geregeld aan Toon Hermans denken, meer bepaald Snieklaas, ook zo sarcastisch toontje.quote:
op FB is Jordy behoorlijk popiquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:48 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik vind het vooral sneu voor al die stagiaires die allemaal de kaarten hebben moet schrijven voor Jordy zodat het lijkt dat heel veel post heeft gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |