Nee hoor want die gaat niet, dus ophouden met huilen en kusje eropquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
de TT moet eerder zijn ''De Laatste dag van Jolien''
Houdoe!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
als Keanu eruit gaat, kijk ik niet meer
is dat nu op stream?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
ouderendiscriminatie is een no go
zoals Jolien tekeer ging tegen die arme Elsa na de nominaties
Hou op met mequote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
ouderendiscriminatie is een no go
zoals Jolien tekeer ging tegen die arme Elsa na de nominaties
Misschien uw wens, maar zal Keanu zijn die vertrekt. Dat is overduidelijk, tenzij BB nog een verrassing in petto heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
de TT moet eerder zijn ''De Laatste dag van Jolien''
Nee maar hij is een beetje verongelijkt vanwege Keanu die naar huis gaat..quote:
Ik wel.. het is byebye Keanuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef -river- het volgende:
Ik weet voor het eerst echt niet wat er vanavond gaat gebeuren. Red tiktok Keanu, gaat er iemand vrijwillig, komt er een nieuwe. Spannend dus vanavond.
En Waldorf en Statler vanaf de bank.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee maar hij is een beetje verongelijkt vanwege Keanu die naar huis gaat..
Pannenkoeken bakken met Axel en nu ook met bemoeienis van Milena en Sharice
Ja nu kan het dus niet meer Jeffrey zijn die van alles wat weg was de schuld kreeg.quote:
Ik weet niet waar jij naar kijkt maar het is nu de 14equote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Ik ben er nog niet zo zeker van allemaal.
Het goede nieuws is, I don't care voor deze exit.
Hoewel ik het "ik ben iemand die" en "ik vind gewoon" van de Keanu totaal niet zal gaan missen.
Poll van Salar is vrij duidelijk;quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef -river- het volgende:
Ik weet voor het eerst echt niet wat er vanavond gaat gebeuren. Red tiktok Keanu, gaat er iemand vrijwillig, komt er een nieuwe. Spannend dus vanavond.
Dit is idd de juiste uitslagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Poll van Salar is vrij duidelijk;
Matti 57%
Jolien 27%
Keanu 17%
Zal geen nieuwe meer komen toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef -river- het volgende:
Als er iemand zo dom doorzichtig is, is zij het wel.....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:59 schreef Koos1958 het volgende:
En weer milena komen zitten bij mattie. Weken niet naar hem omgekeken.
Maar tis toch een open poll?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij naar kijkt maar het is nu de 14e
Maar die uitslag klopt nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar tis toch een open poll?
Vanaf dinsdag kon je stemmen.
Kon het helaas niet verstaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:01 schreef Hznootje het volgende:
Jolien had een gesprek met Mattheus over zijn vriendin. Ik viel er net te laat in. Iemand het gehoord?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij ook niet eerlijk tegenover de andere.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:00 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zal geen nieuwe meer komen toch?
Is wel erg laat.
Ik heb vanmorgen ff teruggelezen en las dat Milena van Sharice niet met anderen mag omgaan en dat vond ik toch wel lachwekkend en ongeloofwaardig, maar ik ben wel klaar met dat plakstelletjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Bepaalde mensen gaan heel erg gemist worden...
Milena : Ga je mij zo hard missen?
Matt : Ik had het eigenlijk over Jolien
Milena : Ah bedankt, ik zal het onthouden
Allemaal op vrolijke toon natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Na Salar meest betrouwbaar:Salar op insta of Salar op X is ook nog wel een verschilletje maar het resultaat is hetzelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Die mogen van mij ook naar huis..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef -river- het volgende:
Dubbel bankhangdavids mogen van mij wel meteen weg, daar heb je echt niets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |