dat zijn hun eigen taco's en de pindakaas was verdeeld en zij hadden een beetje bewaard om op de taco te doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het principe van samen met Wicky verstopt tussen de bedden smikkelen zeker.
X heeft een veel minder groot bereik, insta bereikt de meeste mensen (afgelopen week 32000 stemmen of zo), dus meest representatief. Maar deze van FB heeft ook al 11000 stemmen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Salar op insta of Salar op X is ook nog wel een verschilletje maar het resultaat is hetzelfde
ditquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
ouderendiscriminatie is een no go
zoals Jolien tekeer ging tegen die arme Elsa na de nominaties
Waren twee kapot .....geen nieuwe voor gekregen is niet gemeld maar aan Elsa gegeven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:10 schreef Droopie het volgende:
Was er niet een ei kapot, of hebben ze daar een nieuwe voor gekregen toen ze de kamer uitliepen.
dit is de poll van Lednquote:Op vrijdag 14 februari 2025 09:57 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
Ik ben er nog niet zo zeker van allemaal.
Het goede nieuws is, I don't care voor deze exit.
Hoewel ik het "ik ben iemand die" en "ik vind gewoon" van de Keanu totaal niet zal gaan missen.
its all about milenaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Bepaalde mensen gaan heel erg gemist worden...
Milena : Ga je mij zo hard missen?
Matt : Ik had het eigenlijk over Jolien
Milena : Ah bedankt, ik zal het onthouden
Allemaal op vrolijke toon natuurlijk.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
32000 of 11000 stemmen is heus niet veel, tegenover miljoenen tiktokkers
Die DunneD zit bij al in het Gluiperdkasje sinds 'ie Jolien als 1ste binnen 1sec van zijn surfplankspelletje gooidequote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef -river- het volgende:
Dubbel bankhangdavids mogen van mij wel meteen weg, daar heb je echt niets aan.
die trekt de keutel hevig inquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik heb jou nooit beschuldigd he Sharice
Sharice : Maar zo kwam het over
Elsa : Wat heb ik gezegd.. Wat heb ik gezegd?
Sharice : Laat het los ... blah blah over eieren.
goffer, zit ik naar het gebrabbel van what-Eva te luisterenquote:
Elsa maakt nooit geen fouten, telt altijd goed....en het is altijd een ander zijn schuld.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa : Ik heb jou nooit beschuldigd he Sharice
Sharice : Maar zo kwam het over
Elsa : Wat heb ik gezegd.. Wat heb ik gezegd?
Sharice : Laat het los ... blah blah over eieren.
sharice durft nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
goffer, zit ik naar het gebrabbel van what-Eva te luisteren
Het is al weer goed.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
goffer, zit ik naar het gebrabbel van what-Eva te luisteren
Elsa had nu niet geteld zegt ze net.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elsa maakt nooit geen fouten, telt altijd goed....en het is altijd een ander zijn schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |