Elsa heeft helemaal ingevallen wangen en uitstekende konen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja BB moet wel even kappen nu met het uithongeren zag gisteren oude beelden van Jordy maar die houd niets over van zijn kop zoveel is hij afgevallen
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:19 schreef Jockari het volgende:
Dat elektrisch tandenpoetsen... heeft er eigenlijk 1 bewoner verstand van hoe je zo'n ding gebruikt ?
[ afbeelding ]
Maar eerst nog het vertrek van Keanuquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:25 schreef Droopie het volgende:
Er komt vanavond misschien iets.
Yeah right, iedereen lekker zuipen op een lege maag.
Een eitje minder kan wel hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het probleem is dat ze nu geen pannenkoeken kunnen maken.
fixedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar eerst nog het vertrek van Jolien
Klopt, maar Ellsa wilde dat niet , kon ze nog wel gebruiken. Heeft ze weg gelegd maar zijn daar verdwenen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
BB had gezegd dat de stukke konden worden omgeruild, geen idee of het gedaan was maar het was wel gezegd
Even 2,5 minuut janken in dat huis, tuintalk en dan Eva's feestje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar eerst nog het vertrek van Keanu
die hebben een food bunker onder hun bedquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wicky : Ik heb honger, ik wil echt niet meer met slob ontbijten. Ik ga het niet meer doen.
Elsa : Dan eet je toch 2 appels?
Sorry maar je kan van alles fixen maar Jolientje blijft nog evenquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
die hebben een food bunker onder hun bed
milena ookquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:28 schreef engine het volgende:
Hoelaat krijgt Eva haar kast eigenlijk?
Voor volgende week ga ik voor niets minder dan een Milena of Eva exit.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik ben Keanu en Eva moe. Ze praten zo zeurderig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |