benieuwd wat daar allemaal onder bed uit komt morgenquote:
Vooral David S vind ik overbodig in he huis. Pootje lust ik wel, maar dikwijls onverstaanbaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:08 schreef -river- het volgende:
Dubbel bankhangdavids mogen van mij wel meteen weg, daar heb je echt niets aan.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
benieuwd wat daar allemaal onder bed uit komt morgen
die houd alles bij Elsaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Elsa had nu niet geteld zegt ze net.
miljoenenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
32000 of 11000 stemmen is heus niet veel, tegenover miljoenen tiktokkers
ze eten allemaal extra dingenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef Joyce-43 het volgende:
elsa en wicky en Jane zaten gisteren ook taco''s te eten
Dat zijn volgens Keanu hoofdzakelijk amerikaanse volgers. Er is ooit een een filmpje viral gegaan waardoor het ineens heel hard ging. Die gaan natuurlijk niet stemmen op een Nedrlandse of vlaamse site waar je jezelf ook nog moet inschrijven.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
32000 of 11000 stemmen is heus niet veel, tegenover miljoenen tiktokkers
Ja, maar Ze heeft wel de twee stukkende gepakt (althans dat zegt Eva)En die twee zijn ook spoorloos.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Elsa had nu niet geteld zegt ze net.
voordeel van de tiktok generatiequote:
Ieuw....ik ben een echte beelddenker he.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
sharice durft niet
dus tis meer een natte scheet
sorryquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:18 schreef -river- het volgende:
[..]
Ieuw....ik ben een echte beelddenker he.
Ja BB moet wel even kappen nu met het uithongeren zag gisteren oude beelden van Jordy maar die houd niets over van zijn kop zoveel is hij afgevallenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
2 eieren kapot en sharice zegt ze tellen verkeerd met de eieren. Elsa wil niet met mensen zijn die stelen. Nou doei elsa. Sharice zegt waren al 17 nodig met recept. Bb verkeerd gerekend. Ze pakken allemaal dingen maar eieren niemand zien doen. Wel taco ook jane en co en mattie en co. Heb iedereen zien eten van de groep. Ondertussen snap ik het wel want ze stikken van de honger allemaal. En vallen giga veel af.
BB had gezegd dat de stukke konden worden omgeruild, geen idee of het gedaan was maar het was wel gezegdquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar Ze heeft wel de twee stukkende gepakt (althans dat zegt Eva)En die twee zijn ook spoorloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |