Hij had nog wel mogen blijven van mij. Maar hij kan nu lekker weer tiktokjes maken. En gesprekje thuis aangaan over zijn outcoming. Komt vast goed met Keanu.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het wel een schatje maar hij hoort daar niet
Ik heb dat denk ik verdrongenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie deed dat nu vorig jaar tot in den treure
Het is idd een lieve jongen maar zit er echt niet op zijn plek..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een schatje maar hij hoort daar niet
Alicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie deed dat nu vorig jaar tot in den treure
Ik ga nog maar een keer op hem stemmen. Ik gun hem nog wel een extra weekjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij had nog wel mogen blijven van mij. Maar hij kan nu lekker weer tiktokjes maken. En gesprekje thuis aangaan over zijn outcoming. Komt vast goed met Keanu.
Moest haar even opzoeken.. denk verdrongenquote:
Was echt niet te doen.. en dan achteraf wetende dat hij ondertussen dat zij zat te huilen om zijn gemis hij totaal niet met haar bezig was en buiten de deur snoeptequote:
Beter ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest haar even opzoeken.. denk verdrongen
Ja vastquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kruipen ook steeds meer naar elkaar toe...Jeff heeft een probleem...
En dan vinden we Keanu een zeur nou Jordy heeft die plek wel ingenomen.. wat een zeikerdquote:
Jordy moest van Jeff van Jolien afblijven maar Jolien houdt van knuffelen en voelt zich fijn bij Jor. En Jeff heeft sowieso problemen waar hij aan moet werken. Dus goede les voor hem.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:48 schreef freaky40 het volgende:
Kruipen ook steeds meer naar elkaar toe...Jeff heeft een probleem...
Ik ook...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben toch bang dat vanavond anders gaat lopen dan wij verwachten en hopen .....
In welk opzicht?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vond het een heel volwassen meisje van 19 jaar die zich goed staande hield tegen die ahsley en co.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest haar even opzoeken.. denk verdrongen
Nee hoor, dit soort dingen hebben we elk jaar dat er iemand wel teleurgesteld is omdat hij//zij zijn Valentijnspost niet gelijk krijgt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
En dan vinden we Keanu een zeur nou Jordy heeft die plek wel ingenomen.. wat een zeikerd![]()
Wordt tijd dat BB hem eens op zijn plek zet met dat geklaag.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ah ze is bang dat Jeff weer terugkomt als David vertrekt..Haha, alsof dat zou gebeuren
Laat haar maar lekker in die waan....heerlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ah ze is bang dat Jeff weer terugkomt als David vertrekt..Haha, alsof dat zou gebeuren
Ik ook, er broeit ietsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan heeft ie nog geluk dat ie niet zo is teruggekomenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:51 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is nog steeds boos, was bij de psych ook boos
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Iemand deelde net het filmpje van een vorige bb. Seizoen met Bart en Jason en Jolien en Ali en...quote:
Teleurgesteld zijn mag maar er in blijven hangen is wel erg triest en zeker als dat de volgende dag nog steeds zo is en dan gewoon weer door blijft drammen als een klein kind die zijn zin niet krijgt.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit soort dingen hebben we elk jaar dat er iemand wel teleurgesteld is omdat hij//zij zijn Valentijnspost niet gelijk krijgt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heeft ie nog geluk dat ie niet zo is teruggekomen
Schattig kupkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Het waren er dit jaar wel veel. 9 van de 13 hebben nietsquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee hoor, dit soort dingen hebben we elk jaar dat er iemand wel teleurgesteld is omdat hij//zij zijn Valentijnspost niet gelijk krijgt.
Okay thanks, kon Jolien niet zo goed plaatsen ....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:58 schreef LonesomeFairy het volgende:
Iemand deelde net het filmpje van een vorige bb. Seizoen met Bart en Jason en Jolien en Ali en...
Nou ja er is nog een David S waar wat vage exit plannen over rondgaan , dus daar zou nog zomaar iets mee kunnen gebeuren vanavond . Ik hou overal rekening mee..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn daar tekenen naar op social media dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jeffrey terug, David de S alsnog naar huis of zoiets ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |