Hij had nog wel mogen blijven van mij. Maar hij kan nu lekker weer tiktokjes maken. En gesprekje thuis aangaan over zijn outcoming. Komt vast goed met Keanu.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het wel een schatje maar hij hoort daar niet
Ik heb dat denk ik verdrongenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie deed dat nu vorig jaar tot in den treure
Het is idd een lieve jongen maar zit er echt niet op zijn plek..quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het wel een schatje maar hij hoort daar niet
Alicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie deed dat nu vorig jaar tot in den treure
Ik ga nog maar een keer op hem stemmen. Ik gun hem nog wel een extra weekjequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:41 schreef cheanny het volgende:
[..]
Hij had nog wel mogen blijven van mij. Maar hij kan nu lekker weer tiktokjes maken. En gesprekje thuis aangaan over zijn outcoming. Komt vast goed met Keanu.
Moest haar even opzoeken.. denk verdrongenquote:
Was echt niet te doen.. en dan achteraf wetende dat hij ondertussen dat zij zat te huilen om zijn gemis hij totaal niet met haar bezig was en buiten de deur snoeptequote:
Beter ookquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moest haar even opzoeken.. denk verdrongen
Ja vastquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kruipen ook steeds meer naar elkaar toe...Jeff heeft een probleem...
En dan vinden we Keanu een zeur nou Jordy heeft die plek wel ingenomen.. wat een zeikerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |