Eva dringt zich bij iedereen opquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
Eva is lekker ongevraagd Mattheus zijn koffer aan t pakken..
Omdat ze geen merkkleding mee mochten.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva heeft zoveel nieuwe dingen moeten kopen voor BB
ze stond ook paar weken terug der haar te kammen uitgebreid in de keukenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice met die vieze haarborstel bij de pannenkoeken
hij denkt allang van lekker makkelijk hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
Eva is lekker ongevraagd Mattheus zijn koffer aan t pakken..
Die heeft valentijnsdag met Sharicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef Hznootje het volgende:
Ik zie Milena niet bij het koffers pakken, is ze beledigd dat Mattie in zijn eigen bed heeft geslapen?
Mattheus heet de meesten stemmen en Keanu gaat naar huis volgens die poll.quote:
als ze op bestemming is wat gaat ze doen dan?quote:
ja dus even popiejopie oh ik heb alleen merk kledingquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:13 schreef cheanny het volgende:
[..]
Omdat ze geen merkkleding mee mochten.![]()
Jane heeft niets gekocht.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:24 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dus even popiejopie oh ik heb alleen merk kleding
Beveiliging...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:25 schreef Jockari het volgende:
Pootje ruikt dat er iemand sigaretten aan het roken is.
[ afbeelding ]
ik vindt Eva een beetje apart met vreemde verhalenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef cheanny het volgende:
[..]Eva is normaal een popiejopie meisje. Alleen hier wil het nog niet zo lukken..
Ja, ze kon het toch zo goed.......quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij denkt allang van lekker makkelijk hahaha
Ik had goede hoop, maar heb inmiddels wel genoeg gezien, weg ermeequote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef cheanny het volgende:
[..]Eva is normaal een popiejopie meisje. Alleen hier wil het nog niet zo lukken..
wauw heb even geluisterd,maar Milena heeft ze goed om haar vingertje gewonden! en haar bestie voor de bus geworpen..met zij overheerst mij.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:11 schreef KinKiJan het volgende:
Voor wie niet op de SL's van volgende week kan wachten is HIER de podcast te vinden die gisteren is opgenomen met Jolien, Keanu en Mattheus
Ja ik geloof dat ze heel wat aandikt. Denkt dat dat haar interessant maakt. Maar sowieso de meeste van haar (seks/soa) verhalenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
ik vindt Eva een beetje apart met vreemde verhalen
Denk ook om er bij te kunnen horen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Nou Axel zou maar niet teveel aan die bankhangers klitten. Voor dat je het weet hoor je bij die twee en word je de derde ouwe ...quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:25 schreef Jockari het volgende:
Pootje ruikt dat er iemand sigaretten aan het roken is.
[ afbeelding ]
Heb zo het idee dat ze buiten ook niet een popiejopiemeisje is......misschien bij een bepaalde groep.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:27 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ah ze is bang dat Jeff weer terugkomt als David vertrekt..Haha, alsof dat zou gebeurenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:31 schreef Hznootje het volgende:
Wat zegt Sharice? Bang voor het scenario Ashley?
Ik denk dat ze het zo ervaart. Dat ze super zelfverzekerd is normaal. Met haar eigen mensen en in haar eigen wereldje.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:32 schreef zodeju het volgende:
Heb zo het idee dat ze buiten ook niet een popiejopiemeisje is......misschien bij een bepaalde groep.
maar Mattie gaat nergens heenquote:
In Bloomingdale is iedereen populair. Want daarvoor komen ze daar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het zo ervaart. Dat ze super zelfverzekerd is normaal. Met haar eigen mensen en in haar eigen wereldje.
Mattie is Mathemetics geworden. SuperMattie gaat t spel spelenquote:
Huh, Jolien ?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:35 schreef LonesomeFairy het volgende:
Zag net het filmpje van de Freeze met Jolien haar hond. Ugly crying hier.![]()
Dacht even dat Jordy erbij stond, maar dat was Jason natuurlijk.
Ik vind het wel een schatje maar hij hoort daar nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
twinstream Keanu trek ik niet zo goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |