Dat moet je even uitleggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben een live verslaggever in Maastricht vanavond
er is een userquote:
OKquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is een user
die vanavond in Maastricht is
(voor iets heel anders dan BB)
Dat heeft hij al moeten aanpassen alhoewel hij het wel weer aan de tafel gebruikte bij de argumenten voor Matti en Jolien. Hij is afgestapt van het niet nomineren als mensen hier met een verhaal zitten.quote:
Nou ja het slaat ook nergens op dat je je eigen spullen niet krijgt. De lol is er allang afquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]zeurt ook al een tijdje over dat ze haar shampoot nodig heeft voor het nephaar
Ja. Ik dacht misschien wel in haar nek iets extra met van die kammetjes maar ik zie haar nu op de grond zitten ( om de camera te ontwijken?) en zag grote klemmen zitten boven haar oren. Dat is veel nep haar.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter dat ze extensions heeft?
Eens, als ze dan nog maar even wachten tot zondag, anders heeft Eva een jurkje voor haar verjaardagquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja het slaat ook nergens op dat je je eigen spullen niet krijgt. De lol is er allang af
ik vind die kleding nog tot daar aan toequote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja het slaat ook nergens op dat je je eigen spullen niet krijgt. De lol is er allang af
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, als ze dan nog maar even wachten tot zondag, anders heeft Eva een jurkje voor haar verjaardag
Je verzorgingspullenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind die kleding nog tot daar aan toe
maar je eigen schampoo en cremepjes
en dat eten vind ik echt belachelijk
doe gewoon normaal
Het is geen ponykamp!!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind die kleding nog tot daar aan toe
maar je eigen schampoo en cremepjes
en dat eten vind ik echt belachelijk
doe gewoon normaal
quote:
Dan had ze wel voor Wicky gestemd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Niet meer je ja woord geven aan mensen die ....
Elsa : Ik heb m'n lesje geleerd
Jolien : Stel dat Wicky erop had gestaan, en je had je ja-woord gegeven....
Dat mensen nog in al die nepheid van Elsa trappen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Niet meer je ja woord geven aan mensen die ....
Elsa : Ik heb m'n lesje geleerd
Jolien : Stel dat Wicky erop had gestaan, en je had je ja-woord gegeven....
Nee hoor, want Keanu vliegt er uit. Het is nooit een taaie bank geweest, saaie bank, dat wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef Jockari het volgende:
Keanu denkt dat dit de meest taaie bank is. De meest taaie die er al geweest is.
Huh ???
Van mij mag ze lekker in de chaos gaan slapen en hoop dat ze nooit meer in de suite komt. Ze konkelt zo dat deze dag weer het meeste om haar gaat draaien ipv de genomineerden.. ze heeft zo’n spijt van haar keuze en voelt zich er zo beroerd van dat ze er hoofdpijn van heeft gekregen en er niet van heeft geslapen.. blablablablaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Elsa net janken, heeft al weer hoofdpijn. Mssn proberen BB te manipuleren dat ze volgende week weer in de suite mag slapen. Ze ligt er nu al 4 van de 6 weken
Zowel Mattheus als Jolien vinden zich het meest populair daar. Het meest eerlijk, het meest geliefd en ze vinden het onbegrijpelijk dat mensen hen kunnen nomineren.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef Jockari het volgende:
Keanu denkt dat dit de meest taaie bank is. De meest taaie die er al geweest is.
Huh ???
Klopt idd.. maar wel een veel betere kapper als die Ashley heeftquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |