Fake idd .. Heb jij de beelden van vannacht over Milena en Sharice?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Las gisteren iets over een freeze vandaag, fake nieuws ?
Ik heb vooral in het begin wel eens het woord elite horen vallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:11 schreef Jockari het volgende:
Keanu denkt dat dit de meest taaie bank is. De meest taaie die er al geweest is.
Huh ???
Ja wat voor een tafelkleed is dat danquote:
Dan ben je 53 en dan sta je daar als vertegenwordiging van het Surinaamse smaldeel in Nederland en je wordt de lesgelezen door een hoogblonde vlaamse miss. Tja het kan verkeren. Maargoed Elsa redt zich wel alvast weer voor volgende week. Alleen Jordy heeft haar door. Zoveel nep aan die vrouw.quote:
Is pas na de komst van de nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Las gisteren iets over een freeze vandaag, fake nieuws ?
En dan vooral dat potje tandpasta.. te vies gewoonquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind die kleding nog tot daar aan toe
maar je eigen schampoo en cremepjes
en dat eten vind ik echt belachelijk
doe gewoon normaal
Zo zie ik het dan weer totaal nietquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:17 schreef mazaru het volgende:
Jolien probeert Pootje een schuldcomplex aan te praten.
Het is toch zo erg voor Elsa..quote:
quote:
Doet ze goed.hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:17 schreef mazaru het volgende:
Jolien probeert Pootje een schuldcomplex aan te praten.
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Jij wisselde ook snel van 1 naar 2 toen daar Keanu en Eva op kwamen?
Ze hebben gisteren de taco’s verkeerd geteld. Ze hebben elke dag twee taco’s gehad en gisteren hebben ze geteld en dachten dat ze er drie en een halve pp konden nemen en dat blijkt dus niet te kloppen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Ik zie bakken vol met taco's maar het eten wat ze hebben moeten ze halveren. Ze hebben teveel gehakt gebruikt denk ik.
Eens , Pootje is wel lastig te verstaanquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Mooi gesprek al kan ik niet alles van Pootje volgen
Yes, ben nu aan het monteren, even geduld ....quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:14 schreef Puzzie het volgende:
Fake idd .. Heb jij de beelden van vannacht over Milena en Sharice?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |