SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zal jou ophangenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom hang je geen mooie foto's op?
PMD puutjes (plastic PMD zakken)quote:
ja, eens.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar die blijft groeien!
Sow.quote:
Ohw.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
PMD puutjes (plastic PMD zakken)
puutjes auto
vuilnisauto voor puutjes, zakken dus
Doom: The Dark Ages straks in meiquote:
Ben bang dat je dan als dartbord gaat fungerenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou zeker wel stukken mooier staan.
komt allemaal nog jonguhquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Nog fotos van Faeroer kunnen maken?
Oehquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:11 schreef Nizno het volgende:
tijd om de boerenkool te stampen en spekken te cremeren.
Slow cook.quote:
ja gaat in de vriesdiepquote:
crockpot. is juist pressurecookquote:
Die ploemp gooit toch mis.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ben bang dat je dan als dartbord gaat fungeren
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:11 schreef Nizno het volgende:
tijd om de boerenkool te stampen en spekken te cremeren.
zou het niet etenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh het gaat hier alsnog sneeuwen. Lekker is dat.
hey dat is wel een goed idee inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zou zelf voor de schotel gaan ipv stamppot
Na twee een uur is hij aangeschoten en trippel ik ongestoord het huis weer uit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:16 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Hij heeft uren de tijd om te oefenen jij hangt daar maar zonder iets te kunnen
Ja echt. Gewoon helemaal foetsiequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Steam account weggegooid?![]()
Ik mag pas stoppen met gamen als ik geen backlog meer heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ja godddvveeerrrrrrrr
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Ga toch eens wat doen met je leven joh, stuk verdriet.quote:
Hap hap hap.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga toch eens wat doen met je leven joh, stuk verdriet.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef Grotetijd het volgende:
Jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Net een gastje van de Ziggo aan de deur. Stelt zich voor, kijkt me aanWeg anonimiteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ja godddvveeerrrrrrrr
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:18 schreef Grotetijd het volgende:
Jongeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Net een gastje van de Ziggo aan de deur. Stelt zich voor, kijkt me aanlolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ja godddvveeerrrrrrrr
HEld
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
WHATquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt weer iemand brood te voeren aan de meeuwen.
Stiltequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Wat is jullie pré-uitgaansmuziek om in de stemming te komen?
Dan ontploffen hun niertjes.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:30 schreef CherryLips het volgende:
Er loopt weer iemand brood te voeren aan de meeuwen.
You got me going craaazaahayy, turn me on, turn me ohohoonnnquote:
Dit was HET liedje van mijn ex als ze berig was.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
You got me going craaazaahayy, turn me on, turn me ohohoonnn
Let me jam you
Oke ik lees nu de daadwerkelijk songtekst. Die wijkt behoorlijk af van de songtekst die ik in mn hoofd had, damn![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
You got me going craaazaahayy, turn me on, turn me ohohoonnn
Let me jam you
Oke ik lees nu de daadwerkelijk songtekst. Die wijkt behoorlijk af van de songtekst die ik in mn hoofd had, damn![]()
Oranje Etiket en Bumpy Ride natuurlijk!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Oranje etiket ken ik niet, hou ik ook liever zo gok ik. Bumpy ride is lekker jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oranje Etiket en Bumpy Ride natuurlijk!
Dat soort herinneringenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit was HET liedje van mijn ex als ze berig was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat soort herinneringenDie kunnen liedjes echt een tijdje verneuken
Ik dacht dat je over haar heen was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook altijd een doorgeladen pistool bij als ik de eendjes ga voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf@:Ama
Ga je gewoon uit of naar een concert?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Oh, beetje minder zin. Een van mn vriendjes komt vanavond niet.
combinatie vanquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:40 schreef isax het volgende:
[..]
Ga je gewoon uit of naar een concert?
Lange vriendschap + relatie = herinneringen. En dan krijg je dat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:39 schreef isax het volgende:
[..]
Ik dacht dat je over haar heen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want omdat ik nu een anekdote pak ben ik dat niet? Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
tering gast, ja de wereld draait om jou
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lange vriendschap + relatie = herinneringen. En dan krijg je dat.Je bent niet zo belangrijk als je denkt dat je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee de wereld draait niet om mij, in tegendeelquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tering gast, ja de wereld draait om jou
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee de wereld draait niet om mij, in tegendeelMaar het valt op dat ze er ook hier opeens als de kippen bij is nu ik hier post
hou op met je slachtofferrol, isax post hier eerder en vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
[..]
Nee de wereld draait niet om mij, in tegendeelMaar het valt op dat ze er ook hier opeens als de kippen bij is nu ik hier post
Ga ergens anders janken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ergens anders zuigen.quote:
Ach ja, een advocaat moet wat hè!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf@:Ama
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Het zijn kleinere bandjes in competitie, dit is halve finale. Ik ken de bands niet, op één na. Maar meestal is de sfeer bij dit soort dingen altijd heel aangenaamquote:
Wat is uitgaan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Discotheekje pakken.quote:
kan je ook en keer wat positiefs inbrengen oud zuur mannetjequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Soms snap je waarom er homofilie bestaat.
Dafuq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf@:Ama
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt he. UItgaan? Gewoon lekker met wat maten op de bank hangen, muziekje aan, drankje erbijquote:
Nee, hij straalt dit uit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je ook en keer wat positiefs inbrengen oud zuur mannetje
Goede vraagquote:
Je moet je niet onder laten pissen door halfjes joh.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je ook en keer wat positiefs inbrengen oud zuur mannetje
Dat klinkt gezellig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het zijn kleinere bandjes in competitie, dit is halve finale. Ik ken de bands niet, op één na. Maar meestal is de sfeer bij dit soort dingen altijd heel aangenaamen is in haarlem, vind dat ook echt een leuke stad
Meestal iets in dezelfde vibe als waar ik heen ga.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede vraag![]()
Maar in dit geval bedoel ik denk ik; beetje leuke muziek om in de stemming te komen om gezellig te doen met andere mensen?
I see what you did there.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, hij straalt dit uit.
ik waardeer de hele samenleving, dat jij er nou voor kiest om 60 uur per week te werken en mensen af te zeiken op internet niet mijn probleemquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet je niet onder laten pissen door halfjes joh.
Boks.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik waardeer de hele samenleving, dat jij er nou voor kiest om 60 uur per week te werken en mensen af te zeiken op internet ie niet mijn probleem
Wie is de grote broer, Amsterdam?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef isax het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig.
Haarlem is zeker een leuke stad, misschien wel leuker dan zijn grote broer.
Ook vanavond? Ook Haarlem?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal iets in dezelfde vibe als waar ik heen ga.
Nuance aangebracht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik waardeer de hele samenleving, dat jij er nou voor kiest om 60 uur per week te werken en mensen af te zeiken op internet niet mijn probleem
Ja. Amsterdam is meteen zo groot, Haarlem voelt intiemer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie is de grote broer, Amsterdam?
[..]
Ook vanavond? Ook Haarlem?
GAAN WE NAAR HETZELFDE?!!?!?1?!!?1?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 'jij bent een vieze oom11!!11!!!!!!'
Dit is nog een vrij genuanceerde omschrijving.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 'jij bent een vieze oom11!!11!!!!!!'
Amsterdam is veel groter en zooooooo veel drukkerquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef isax het volgende:
[..]
Ja. Amsterdam is meteen zo groot, Haarlem voelt intiemer.
Amsterdam? Beter?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Amsterdam is veel groter en zooooooo veel drukkeral hoorde ik wel dat het beter is geworden?
Ik denk dat er een verlangen onderligtquote:
Denk niet dat dat nog gaatquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Amsterdam is veel groter en zooooooo veel drukkeral hoorde ik wel dat het beter is geworden?
Ja, hoorde dat die werkzaamheden rondom het station etc waren opgehoudenquote:
Neen, vanavond ga ik nergens meer heen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie is de grote broer, Amsterdam?
[..]
Ook vanavond? Ook Haarlem?
GAAN WE NAAR HETZELFDE?!!?!?1?!!?1?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ew, Snickers.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor al jullie voorgaande berichten:
You're not you when you're hungry
Daar ben ik wel klein beetje jaloers op hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, vanavond ga ik nergens meer heen.
You're not you when you're ongesteldquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor al jullie voorgaande berichten:
You're not you when you're hungry
Is goed, hoef er niet perse wat voor terug.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil hem wel hebben?mag jij mijn... kopje koffie
Ik dacht ff dat jij dit wilde. Kon mij nog net beheersen om je een vieze-oom-DM te sturen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verlangen onderligt
Ben je een vieze oom, please ben een vieze oom, ik heb altijd al een vieze oom gewild
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is goed, hoef er niet perse wat voor terug.
We weten allemaal dat vieze ooms hier niet om carenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat jij dit wilde. Kon mij nog net beheersen om je een vieze-oom-DM te sturen.
Krijg bijna een identiteitscrisis hier.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
We weten allemaal dat vieze ooms hier niet om caren
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg bijna een identiteitscrisis hier.
Hoezo RIP?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, OHNEE. Een van mn besties heeft een huis gekocht met der vriend.
RIP.
Waarom RIP? Is toch leuk voor ze?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, OHNEE. Een van mn besties heeft een huis gekocht met der vriend.
RIP.
SNAP DAT DAN!quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom RIP? Is toch leuk voor ze?
Dat is overdreven hoorquote:
hartstikke leuk voor zequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom RIP? Is toch leuk voor ze?
Ik snap je gevoel wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is overdreven hoormaar haar kennende zullen onze afspraken er wel heel anders uit gaan zien, en logisch maar niet altijd even leuk
[..]
hartstikke leuk voor ze
RIPquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
huis kopen met vriend is 'andere levensfase'.. eerst minder afspreken want lullig voor vriend.. dan komt er een huisdier.. een kind... etc
zoals krek idd al zeiquote:
Hoeft niet persé RIP te zijn. Vrienden van mij hebben een huisje, zijn getrouwd, hebben een kind. Maar zie ze elke 2-3 weken. Ja er gaat wat plannen aan voor af, maar het is niet heel anders dan voorheen perse.quote:
Hier gaat ook snel een kind komen denk ik jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
huis kopen met vriend is 'andere levensfase'.. eerst minder afspreken want lullig voor vriend.. dan komt er een huisdier.. een kind... etc
was bij buurmeisje van mn ouders ook zo... ging huisje aan de andere kant van mn ouders huren van dr oom. na 2 maand woonde vriend er ook al soort van volledig (niet op papier maar verder wel)... nog geen jaar later woonde hij er voltijd en was er een kindquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier gaat ook snel een kind komen denk ik ja
[..]
Laten we dit maar niet gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
22538 en prinses op de erwt lasagnaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, het sneeuwde toch nog een beetje. Nou ja, erwtensoep met worst strakkies![]()
8062 stappies alvast
Hehehe, en ook dat het voorspelbaar was voor buitenstaanders?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
was bij buurmeisje van mn ouders ook zo... ging huisje aan de andere kant van mn ouders huren van dr oom. na 2 maand woonde vriend er ook al soort van volledig (niet op papier maar verder wel)... nog geen jaar later woonde hij er voltijd en was er een kind
goed bezig!quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
22538 en prinses op de erwt lasagna
Dat is wel een boel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
22538 en prinses op de erwt lasagna
lasagne met 1 erwtje onderin?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed bezig!
en wat is prinses op de erwt lasagne?
zeer voorspelbaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, en ook dat het voorspelbaar was voor buitenstaanders?Dat is hier wel het geval. Deze vriendin was zelf vol overtuiging dat ze nog langggg niet zou gaan samenwonen, ik en andere vriendinnen '
![]()
![]()
![]()
'
Foto’s van de dominante Griekse.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Maat je van me zie ik veel vaker sinds hij getrouwd is met een dominante Griekse, gewoon leuke eclectische mensen om je heen verzamelen.
ik wilde geen aanname doenquote:
Vertelquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foto’s van de dominante Griekse.
Heb ik mijn avontuur wel eens verteld tijdens een vakantie in Griekenland met een Griekse schone?
Hehehequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeer voorspelbaar.
maar van harte gegund hoor. En moet zeggen dat sinds ik niet meer bij mn ouders woonde het contact toch al minder werd dus nu nog iets minder
verstandigquote:
ach en wie weet verrast ze je en blijft ze wel goed in contacten onderhoudenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe
En idemmaar ga haar ook wel echt missen
[..]
verstandig
Op verkansie als jonge vrijgezelle Los was mijn oog gevallen op een aantrekkelijke Griekse, die werkte ergens in de horeca. Na een paar avonden geflirt wat drankjes en gesprekjes en wat zoenen, zei ze ga je mee naar mijn huis. Ik dacht Yes.quote:
Hier alleen een huisdierquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
De dag erna dat huis in de fik gestoken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op verkansie als jonge vrijgezelle Los was mijn oog gevallen op een aantrekkelijke Griekse, die werkte ergens in de horeca. Na een paar avonden geflirt wat drankjes en gesprekjes en wat zoenen, zei ze ga je mee naar mijn huis. Ik dacht Yes.
Komen we daar heel laat ‘s nachts aan, schreeuwt ze naar boven en komen haar pa en broers eraan.
Die begonnen met borrels en overhoringen. Na een uur was ik zo dronken en moe en ben met een taxi terug gegaan.
haha nee, nouja zeg nooit nooit maar de kans is heeeeeeeeeeel klein. En als het wel hetzelfde blijft dan zou ik me afvragen of ze gelukkig is in de relatie, omdat het zo niet haar zou zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach en wie weet verrast ze je en blijft ze wel goed in contacten onderhouden
Ja nou, blijkbaar is dat daar traditie ofzo, heel katholiek, na dat gedoe mocht ik dan mee naar bed, maar had al geen zin meer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dag erna dat huis in de fik gestoken?
wat voor huisdierquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier alleen een huisdier
hier geen huisdier, geen vent, geen kind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier alleen een huisdier
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier geen huisdier, geen vent, geen kind.
ook geen vriendin trouwensquote:
2 Franse hangoren laterquote:
Dat die broers en haar pa op stoelen naast het bed met handengeklap het tempo aangeven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou, blijkbaar is dat daar traditie ofzo, heel katholiek, na dat gedoe mocht ik dan mee naar bed, maar had al geen zin meer.
heb twee tuinen. naja achter is alleen aardbeienplantjes in bakken... voor is struikenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Hier dieren en een tuin. Ja die laatste telt ook mee.
zullen we samen in een huisje gaan wonen om samen oud te worden als we eenzaam wordenquote:
Alleen doen als je het echt echt echt echt echt wil.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Heb geen wens voor kinderen maar het idee dat het straks niet meer kan is ook wel weer gek
Ja die vibe hing er een beetje. Naja laat maar weer!quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die broers en haar pa op stoelen naast het bed met handengeklap het tempo aangeven.
een konijn?!?!?!!?!?!quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 Franse hangoren later
was die foto van jou van eerder vandaag bij jou thuisquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb twee tuinen. naja achter is alleen aardbeienplantjes in bakken... voor is struiken
Ja, wel 2quote:
Heel graag of niet, zo reageren wij normale mannen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die vibe hing er een beetje. Naja laat maar weer!
Ik wil het echt echt echt echt echt nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen doen als je het echt echt echt echt echt wil.
heb het wel eens met een vriend er over gehad om een twee onder 1 kap zo in te delen dat er een tussendeur in kan zodat we niet steeds voor 1 hoefden te koken en we ook prima samen kunnen zijn maar ook de deur gewoon op slot en eigen cocoonquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zullen we samen in een huisje gaan wonen om samen oud te worden als we eenzaam worden
Dat lijkt me oprecht best chill
Oke niet samen in één huis
Pics? Hoe heten ze?quote:
ja das mijn uitzicht...quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was die foto van jou van eerder vandaag bij jou thuis
verstandigquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Speciaal morgen vrij genomen om alle Valentijnspost aan te kunnen nemen
"Ja maar je krijgt er zoveel voor terug!"quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil het echt echt echt echt echt nietnooit gewild ook maar dan komt heel af en toe die gedachte 'MAAR STEL IK WIL HET WEL' in me op. Dat is een schijngedachte hoor
Ja, zo'n idee inderdaad. Lijkt me echt heel leuk. Liefst met nog meer mensen want 1 op 1 lijkt me best intiem worden. Maar dat je gezelschap kan op zoeken wanneer je daar zin in hebt lijkt me fantastisch.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb het wel eens met een vriend er over gehad om een twee onder 1 kap zo in te delen dat er een tussendeur in kan zodat we niet steeds voor 1 hoefden te koken en we ook prima samen kunnen zijn maar ook de deur gewoon op slot en eigen cocoon
We hebben ze nog niet. Worden konijnen voor buiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics? Hoe heten ze?
Of heb je ze nog niet?
Zijn ze lief? Zitten ze binnen of buiten?
ja maar 2 onder 1 kap is dat bij te doen... anders moet je echt flink gaan verbouwen in woningen om een gezamelijke situatie te maken met af te sluiten losse situaties dat ook nog huis isquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee inderdaad. Lijkt me echt heel leuk. Liefst met nog meer mensen want 1 op 1 lijkt me best intiem worden. Maar dat je gezelschap kan op zoeken wanneer je daar zin in hebt lijkt me fantastisch.
Jaaa, ik vond dat een super groente fotoquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das mijn uitzicht...
die struiken kon je zien op de foto
Zo denk ik er ook over, maar ik merk dat mijn zus echt echt echt geniet van die kinderen. Dat is heel fijn. En fijn voor mijn mama want dan wordt ze nog omaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja maar je krijgt er zoveel voor terug!"
"Ja, kopzorgen, slapeloze nachten en een lege bankrekening!"
groente?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, ik vond dat een super groente fotooke wit vooral maar je snapt hem
[..]
Zo denk ik er ook over, maar ik merk dat mijn zus echt echt echt geniet van die kinderen. Dat is heel fijn. En fijn voor mijn mama want dan wordt ze nog oma
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben ze nog niet. Worden konijnen voor buiten.
Stig en Biex
True true.. Paar huisjes dicht bij elkaar zou ook priem zijn. Alsnog bijna niet te realiseren..quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar 2 onder 1 kap is dat bij te doen... anders moet je echt flink gaan verbouwen in woningen om een gezamelijke situatie te maken met af te sluiten losse situaties dat ook nog huis is
konijntjes blijven zoooo leuk. Die neusjesquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
groente?
euh
dan zou de prei wel erg hoog staanmaar denk dat je de tuinen van de buren en overburen er bij in gedachten hebt
Nee, ik denk uit de opvang.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan jullie ze halen als jonkie?
[..]
True true.. Paar huisjes dicht bij elkaar zou ook priem zijn. Alsnog bijna niet te realiseren..
[..]
konijntjes blijven zoooo leuk. Die neusjes![]()
Ik heb gezegd dat ze alleen s middags mogen komen. Ik moet goed uitgerust zijn om alle post te ontvangenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Speciaal morgen vrij genomen om alle Valentijnspost aan te kunnen nemen
Wat wil jij dan ook een luxe huis en twee kinderen, zonder verdere zorgen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ook zo stom isik weet nog niet welk huis die vriendin heeft gekocht maar ik denk dat het een overdreven luxe huis gaat zijn want haar vriend is 10+ jaar ouder en heeft een onwijs goede baan.
Dat is allemaal prima en haar leven zou absoluut niet de mijne zijn, maar dan voel ik me toch even jaloers![]()
. Hoe kun je jaloers zijn op dingen waarvan je al weet dat het echt nergens op slaat om daar jaloers op te zijn?
Het menselijk brein is onnodig ingewikkeld
Jij verwacht zakken vol?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze alleen s middags mogen komen. Ik moet goed uitgerust zijn om alle post te ontvangen
Uit de opvang is het beste natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik denk uit de opvang.
Mijn zus had er twee maar eentje is gaan hemelen
Haar kinderen ontroostbaar
Ze hadden er al ervaring mee zeg maar. Eerst de poes en toen overgrootoma. Konijn was wel het grootste gedeelte in hun leven geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uit de opvang is het beste natuurlijk![]()
![]()
laat het ons weten als je ze hebt gehaald aub
Ahhh ja dat is zielig. Maar ergens denk ik goede manier om kennis te maken met de dood?of zeg ik nu echt iets raars
Uiteraardquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij verwacht zakken vol?
ik hoef geen luxe (is relatief, jaja) en kinderen al helemaal nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat wil jij dan ook een luxe huis en twee kinderen, zonder verdere zorgen?
Ben je wellicht jaloers omdat je het idee hebt dat zij verder is in haar droomleven dan jij in de jouwe?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ook zo stom isik weet nog niet welk huis die vriendin heeft gekocht maar ik denk dat het een overdreven luxe huis gaat zijn want haar vriend is 10+ jaar ouder en heeft een onwijs goede baan.
Dat is allemaal prima en haar leven zou absoluut niet de mijne zijn, maar dan voel ik me toch even jaloers![]()
. Hoe kun je jaloers zijn op dingen waarvan je al weet dat het echt nergens op slaat om daar jaloers op te zijn?
Als je kinderen hebt, zeg maar dag tegen luxe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoef geen luxe (is relatief, jaja) en kinderen al helemaal niet
trouwenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoef geen luxe (is relatief, jaja) en kinderen al helemaal niet
Ik ben diabeet-af, zogezegd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef isax het volgende:
Over een maand ben ik diabeet voeding deskundige.
Dan heb je een opleiding afgerond?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef isax het volgende:
oh, ahhhhhhhquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hadden er al ervaring mee zeg maar. Eerst de poes en toen overgrootoma. Konijn was wel het grootste gedeelte in hun leven geweest.
tranformeer je dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef isax het volgende:
Ja misschien welquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je wellicht jaloers omdat je het idee hebt dat zij verder is in haar droomleven dan jij in de jouwe?
Voor sommige mensen voelt dat als luxequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt, zeg maar dag tegen luxe.
alleen als er lekker eten isquote:
Het ergste was dat ik het konijntje vond, want ze waren een weekend weg. Dat was wel sneuquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ahhhhhhh
[..]
tranformeer je dan?
Hopelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ahhhhhhh
[..]
tranformeer je dan?
oh dat is echt helemaal kut. En ook gewoon kut dat je dan niet kunt nagenieten van het weekendje wegquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het ergste was dat ik het konijntje vond, want ze waren een weekend weg. Dat was wel sneu
Ieder zijn meug. Ik maak me eerder druk over een nieuw motorpak dan de cijfers die mijn theoretische kind zou halen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja misschien welOf dat je denkt 'woooow jij hebt echt alles goed op een rijtje' oid. Maar ik wéét rationeel dat dat helemaal niet zo is en dat het ook niet valt te vergelijken
en dat vind ik zo raar/stom maar ook zo bijzonder, dat je dan toch die gevoelens hebt terwijl je rationeel weet dat het niet klopt.
[..]
Voor sommige mensen voelt dat als luxe
[..]
alleen als er lekker eten is
Hoe heb je dat geflikt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben diabeet-af, zogezegd.
hehehe, dat zou wel geniaal zijn. Maar gefeliquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef isax het volgende:
[..]
Hopelijk.
Met ingebouwde carb calculator. Ik wil het kunnen ruiken.
Nee idd niet. En de overgebleven nijn was een beetje de kluts kwijtquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat is echt helemaal kut. En ook gewoon kut dat je dan niet kunt nagenieten van het weekendje weg![]()
Gevoelens/emoties zijn zelden rationeelquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja misschien welOf dat je denkt 'woooow jij hebt echt alles goed op een rijtje' oid. Maar ik wéét rationeel dat dat helemaal niet zo is en dat het ook niet valt te vergelijken
en dat vind ik zo raar/stom maar ook zo bijzonder, dat je dan toch die gevoelens hebt terwijl je rationeel weet dat het niet klopt.
[..]
Voor sommige mensen voelt dat als luxe
[..]
alleen als er lekker eten is
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ieder zijn meug. Ik maak me eerder druk over een nieuw motorpak dan de cijfers die mijn theoretische kind zou halen.
Cold-turkey gestopt met suiker. Gezonder gaan eten. Meer gaan bewegen. Na een jaar van 2 naar 1 tablet gegaan. Daarna na nog een jaar medicijn-af. Kleine 13 kilo afgevallen ook. Nu leef ik meer 'normaal' en hoef ik ipv 2x maar 1x per jaar op controle.quote:
jaloers zijn is ergens wel te begrijpen. ondanks dat je het zelf niet zou willen is het toch wel dat zij het dan maar zo even kan..quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
mag allemaal
het is allemaal even relevant, of niet.
Netjes hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cold-turkey gestopt met suiker. Gezonder gaan eten. Meer gaan bewegen. Na een jaar van 2 naar 1 tablet gegaan. Daarna na nog een jaar medicijn-af. Kleine 13 kilo afgevallen ook. Nu leef ik meer 'normaal' en hoef ik ipv 2x maar 1x per jaar op controle.
Blauwe kaas mayo klinkt als een koortsdroomquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo zoete aardappel met blauwe kaas mayo
Ik leef voor blauwe kaasquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Blauwe kaas mayo klinkt als een koortsdroom
Knap hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cold-turkey gestopt met suiker. Gezonder gaan eten. Meer gaan bewegen. Na een jaar van 2 naar 1 tablet gegaan. Daarna na nog een jaar medicijn-af. Kleine 13 kilo afgevallen ook. Nu leef ik meer 'normaal' en hoef ik ipv 2x maar 1x per jaar op controle.
Dit klinkt echt smerig sorry.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo zoete aardappel met blauwe kaas mayo
dat lijkt me zo intens zielig om te zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd niet. En de overgebleven nijn was een beetje de kluts kwijt
Trueeeeeeee en trueeequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gevoelens/emoties zijn zelden rationeel
Maar hoe je ermee omgaat is dat wel. En door alleen al te herkennen dat je emoties niet rationeel zijn ben je al heel ver
Ik leef al mijn hele leven als een pauper. Ook nu ik een kind heb.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt, zeg maar dag tegen luxe.
het is geen wedstrijd he, er zijn mensen die kinderen heel leuk vinden. Dat mag en kan toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Een groot duur en luxe huis moet je ook schoonmaken, netjes houden en onderhouden.
Kinderen moet je ook voeden, opvoeden en vermaken.
En dan moet je doordeweeks heel hard werken in een stomme baan om het allemaal te kunnen betalen en in het weekend ben je alleen maar bezig met kinderen en huishouden.
Geweldig leven.
Dat mag, ik vind kinderen ook best leuk en had ze ook graag gewild. Het leven heeft andere plannenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is geen wedstrijd he, er zijn mensen die kinderen heel leuk vinden. Dat mag en kan toch?
Omdat ik anders misschien wel aan de injecties moest. En dat mijn leven een stuk korter zou worden. Dus ik nam meteen drastische maatregelen en die hebben geholpen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Wat gaf de doorslag?
Ik ook. Hou van blauwe kaas. Maar Mayo is dan weer niet mijn favo, dus die combi?quote:
1 is aangeboren, 2 krijg je 'op latere leeftijd'. Dus de kans is heel groot dat het 2 is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
Knap hoor.
Hier is er waarschijnlijk spraken van type 1, de heer des huizes had zichzelf een overdosis aan suiker gegeven. (We hopen dat het toch 2 is)
Was het ook. Zijn maatje wegquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat lijkt me zo intens zielig om te zien
[..]
Trueeeeeeee en trueee
Ruimte geven aan gevoelens en mezelf daar soms in troosten helpt hier vaak. Die gevoelens zijn er toch dus beter even laten zien
Vind het belangrijker dat je geen gehoor geeft aan je gevoelens waarvan je weet dat die niet op rationaliteit zijn berust
Ik geniet niet van andermans kinderenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het me trouwens moeilijk voor te stellen dat mensen kinderen niet leuk vinden.
Kind zijn was toch ook leuk? Ik geniet volop van mijn kleine meid.
Zou zo nummer 2 en 3 willen.
En het is ook wat essnhills zegt denk ik, even het idee dat zij precies heeft wat ze wil en ik niet. En dat slaat nergens opquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
jaloers zijn is ergens wel te begrijpen. ondanks dat je het zelf niet zou willen is het toch wel dat zij het dan maar zo even kan..
Dat kan. Ik zie er zelf de meerwaarde niet van in.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het me trouwens moeilijk voor te stellen dat mensen kinderen niet leuk vinden.
Gelukkig dat het kwartje is gevallen. En dat het je ook gelukt is. Suiker is echt volksvijand nummer 1.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik anders misschien wel aan de injecties moest. En dat mijn leven een stuk korter zou worden. Dus ik nam meteen drastische maatregelen en die hebben geholpen.
ik heb geen hekel aan kinderen maar moet er nu echt niet meer aan denken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
oh, dat is wel jammer. Of vind je het oke?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind kinderen ook best leuk en had ze ook graag gewild. Het leven heeft andere plannen
Ik ben bewust kinderloosquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat is wel jammer. Of vind je het oke?
of op een foto van sneeuw iddquote:
Die fase breekt nu langzamerhand aan in huize Haags.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
jak dan had ik nu een tiener die me het bloed onder mn nagels vandaan haalt
Niet?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik geniet niet van andermans kinderen
Ik gun je het van hartequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Die fase breekt nu langzamerhand aan in huize Haags.
Dat sowieso. Ik snoep een heel stuk minder nu. En meer bewegen is ook erg fijn. Wandelen is zo gek nog niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig dat het kwartje is gevallen. En dat het je ook gelukt is. Suiker is echt volksvijand nummer 1.
Nee, omdat jij dat wel leuk vindt. Maar de vraag 'kun je je niet voorstellen dat mensen anders zijn dan jij' kun jij je best ook voorstellenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kan het ontwikkelen tot je 40ste.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 is aangeboren, 2 krijg je 'op latere leeftijd'. Dus de kans is heel groot dat het 2 is.
[..]
Was het ook. Zijn maatje weg
bij een hond of kat is dat cute... kinderen moeten vooral gewoon normaal rustig zijn in mijn nabijheidquote:
Ik vind mijn neefje en nichtje ook erg leuk, maar als ze weer weg zijn denk ik: wat een rust.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet?
Dochtertje van een vriend van mij is echt een schatje. Echt een lollig koddig kindje.
Vorige week had ze de zoomies. Rende ze de kamer door met d'r knuffel in d'r hand "brbrbrbr" geluiden maken met d'r lippen
Ja dat is weer wat anders.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind mijn neefje en nichtje ook erg leuk, maar als ze weer weg zijn denk ik: wat een rust.
Heeft hij veel dorst, moet hij veel plassen en heeft hij droge lippen? Dat waren bij mij de indicatoren dat het zover was.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef isax het volgende:
[..]
Je kan het ontwikkelen tot je 40ste.
Hij past niet in het profiel van type 2 en de symptomen kan je eigenlijk ook niet krijgen.
Oprecht. Ik gun je van harte een tiener en daarna puber waarvan je tegen de tijd dat het een twintiger is en het huis uit is .... gelukkig hebben we het overleefdquote:
oke, maar las net ook dat je ze graag had gewild, of verkeerd gelezen. Maar vandaar de vraagquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
of op een foto van sneeuw idd
Mocht je een fatsoenlijke tweekapper weten te vinden ergens dan roep je maar
Brabantquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, maar las net ook dat je ze graag had gewild, of verkeerd gelezen. Maar vandaar de vraag
[..]brabant
bij jou heb je toch nog genoeg huizen over
Ik moet er nog even niet aan denken eigenlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oprecht. Ik gun je van harte een tiener en daarna puber waarvan je tegen de tijd dat het een twintiger is en het huis uit is .... gelukkig hebben we het overleefd
ja in het aardbevingsgebied staan genoeg betaalbarequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, maar las net ook dat je ze graag had gewild, of verkeerd gelezen. Maar vandaar de vraag
[..]brabant
Ja? Je kan toch graag kinderen hebben gewild maar ze bewust niet genomen hebben?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]brabant
maar 'hij heeft veel suiker gegeten' is geen oorzaak voor DM1?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef isax het volgende:
[..]
Je kan het ontwikkelen tot je 40ste.
Hij past niet in het profiel van type 2 en de symptomen kan je eigenlijk ook niet krijgen.
Ik snap dat mensen anders zijn. Ik snap alleen niet dat zoiets elementairs, iets dat zo ingebakken zou moeten zijn evolutionair gezien, er bij zoveel mensen niet is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, omdat jij dat wel leuk vindt. Maar de vraag 'kun je je niet voorstellen dat mensen anders zijn dan jij' kun jij je best ook voorstellen![]()
Ja? Maar mijn vraag 'ben je daar oke mee' is niet zo raar tochquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja? Je kan toch graag kinderen hebben gewild maar ze bewust niet genomen hebben?
Hij ontwikkelde heel snel ketoacidosequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft hij veel dorst, moet hij veel plassen en heeft hij droge lippen? Dat waren bij mij de indicatoren dat het zover was.
Ik ben er oke mee, anders had ik wel meer moeite genomen om toch kinderen te krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Maar waarom zou mijn vraag 'ben je daar oke mee' toch ook gewoon beantwoordbaar?
mede daarom juistquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
elementairs, iets dat zo ingebakken zou moeten zijn evolutionair gezien
Wie zegt dat kind zijn voor iedereen leuk was?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee maar was beetje een speed run. Hij at nooit fruit en opeens was hij geobsedeerd met fruit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar 'hij heeft veel suiker gegeten' is geen oorzaak voor DM1?
2.3 kinderen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
mede daarom juist
ik moet er niet aan denken om een vent en 2.3 kinderen om me heen te hebben.
Ik vraag me af of dit wel klopt eigenlijk, genoeg voorbeelden van dingen waarvan je denkt 'dit slaat evolutionair nergens op'quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap dat mensen anders zijn. Ik snap alleen niet dat zoiets elementairs, iets dat zo ingebakken zou moeten zijn evolutionair gezien, er bij zoveel mensen niet is.
Aan de andere kant, misschien is het wel een evolutionair iets, om ervoor te zorgen dat er minder mensen komen.
Dat is fijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben er oke mee, anders had ik wel meer moeite genomen om toch kinderen te krijgen
ahhh op die manier bedoel jequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:11 schreef isax het volgende:
[..]
Nee maar was beetje een speed run. Hij at nooit fruit en opeens was hij geobsedeerd met fruit.
Eetze!quote:
het gemiddelde toch? of 2.4... weet t niet meerquote:
Zijn altijd uitzonderingen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat kind zijn voor iedereen leuk was?
Ik vind het wel snoezig dat je dat zegt. Of ik hoor het niet zo vaak dat mensen hun eigen kinderwens koppelen aan hoe zij het kind zijn zelf hebben beleefd. Hoor vaker dingen die gaan over wat kinderen toevoegen aan het leven blabla en wat volwassenen te bieden hebben aan kinderen, dat soort zakenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn altijd uitzonderingen.
Dan is de uitdaging om met een verklaring te komen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit wel klopt eigenlijk, genoeg voorbeelden van dingen waarvan je denkt 'dit slaat evolutionair nergens op'
Heb overigens geen idee maar wel altijd interessante gedachtegang
Hmmquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is de uitdaging om met een verklaring te komen.
Zoals vogels die zelf geen kinderen krijgen, maar wel broers en zussen helpen met het opvoeden van hun kinderen.
De neefjes en nichtjes hebben toch een procent of 12,5 met hun overeen. Dus evolutionair gezien kan het.
Maar goed, is al weer een jaar of 20 geleden dat ik actief met Evolutie biologie bezig was. Geen idee wat de nieuwste gedachten zijn.
van de eftelingquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed bezig!
en wat is prinses op de erwt lasagne?
ah oke... ik snapquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
van de efteling
verspakket bij de appie
nee de vormenpasta zijn altijd snot achtigquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke... ik snap
Heb destijds die hamsterpasta gehad...
was geen aanrader
verspakketten zijn idd prima. Heb laatst ook funghi gehaald. meteen inspiratie hoe ik het ook zelf goedkoper kan maken dan met een pakketquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee de vormenpasta zijn altijd snot achtig
maar de verspakketen zijn wel goed
en met de efteling thema's krijg je vliegende fakir tapijt (pizza) en wit met rode stippen tomatensoep enzo
en de kinderen eten opeens groenten want het is van de efteling
geen gouden erwt thodus geen gratis vakantie voor ons
Ja en etenquote:
100 prijzen van de efteling inc weekendje wegquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
verspakketten zijn idd prima. Heb laatst ook funghi gehaald. meteen inspiratie hoe ik het ook zelf goedkoper kan maken dan met een pakket
owwwww dat zijn die erwten. kans op vakantie
Gecondoleerd!quote:
Veel plezierquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Okeeee, mijn lichaam vindt het ook maar spannend allemaal
You got this.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
komp allemaal goeiquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Het went nooit he, zo'n uitvaart?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en eten
Friet en snacks uit de airfryerdt
Neequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het went nooit he, zo'n uitvaart?
Ja en er zullen er natuurlijk nog wel meerdere gaan volgen. Mijn ooms en tantes zijn ook allemaal de zeventig of zelfs de 80 al gepasseerdquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het went nooit he, zo'n uitvaart?
Ja dan gaat het ineens rapquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en er zullen er natuurlijk nog wel meerdere gaan volgen. Mijn ooms en tantes zijn ook allemaal de zeventig of zelfs de 80 al gepasseerd
Ja. Ik hoop het niet voor je en dat ze gewoon de 100 gaat halenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan gaat het ineens rap
Hier zal oma wel de volgende zijn. Die is 91 en wordt nu echt wel oud
Dat zie ik haar ook nog wel doen, eigenwijze damequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop het niet voor je en dat ze gewoon de 100 gaat halen
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:44 schreef isax het volgende:
[..]
You got this.
Goed door blijven ademen.
quote:
quote:
Het zijn van die dingen waar je je een tijdje op voorbereid. En als het puntje dan bij het paaltje komt, is het nog steeds te veel.quote:
Dan heb je dat niet van vreemden duquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zie ik haar ook nog wel doen, eigenwijze dame
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn van die dingen waar je je een tijdje op voorbereid. En als het puntje dan bij het paaltje komt, is het nog steeds te veel.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan heb je dat niet van vreemden du
Dalijk ben jij een van de senioren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en er zullen er natuurlijk nog wel meerdere gaan volgen. Mijn ooms en tantes zijn ook allemaal de zeventig of zelfs de 80 al gepasseerd
Ja, het ene voelt erger dan het andere. Een opa of oma voelt onvermijdelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al zijn de 'details' wel relevant daarvoor vind ik
Het afscheid van mijn opa (net geen 85) was zwaar maar vooral ook erg mooi. En het was goed zo.
Het afscheid van mijn tante (65 jaar pas) was veeel pijnlijker. Omdat het veel te vroeg was.
Ja. ik word (althans dat hoop ik) volgende maand 44. Gelukkig ben ik van mijn neven en nichten de op een na jongste. Van vaders kant dan. Van moederskant ben ik de jongste, maar daarmee heb ik helemaal geen contact mee en mijn vader ook niet..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk ben jij een van de senioren.
Op 1,49 zitten we intussen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gemiddelde toch? of 2.4... weet t niet meer
owwwwwquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op 1,49 zitten we intussen.
Is ook wel lastig, dealen met 0,3 kind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
mede daarom juist
ik moet er niet aan denken om een vent en 2.3 kinderen om me heen te hebben.
Hadden ze de boodschap in Afrika en Zuid-Azië ook maar begrepen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwww
naja das ook wel goed voor de wereldpopulatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |