zeer voorspelbaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, en ook dat het voorspelbaar was voor buitenstaanders?Dat is hier wel het geval. Deze vriendin was zelf vol overtuiging dat ze nog langggg niet zou gaan samenwonen, ik en andere vriendinnen '
![]()
![]()
![]()
'
Foto’s van de dominante Griekse.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Maat je van me zie ik veel vaker sinds hij getrouwd is met een dominante Griekse, gewoon leuke eclectische mensen om je heen verzamelen.
ik wilde geen aanname doenquote:
Vertelquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foto’s van de dominante Griekse.
Heb ik mijn avontuur wel eens verteld tijdens een vakantie in Griekenland met een Griekse schone?
Hehehequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
zeer voorspelbaar.
maar van harte gegund hoor. En moet zeggen dat sinds ik niet meer bij mn ouders woonde het contact toch al minder werd dus nu nog iets minder
verstandigquote:
ach en wie weet verrast ze je en blijft ze wel goed in contacten onderhoudenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe
En idemmaar ga haar ook wel echt missen
[..]
verstandig
Op verkansie als jonge vrijgezelle Los was mijn oog gevallen op een aantrekkelijke Griekse, die werkte ergens in de horeca. Na een paar avonden geflirt wat drankjes en gesprekjes en wat zoenen, zei ze ga je mee naar mijn huis. Ik dacht Yes.quote:
Hier alleen een huisdierquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
huis kopen met vriend is 'andere levensfase'.. eerst minder afspreken want lullig voor vriend.. dan komt er een huisdier.. een kind... etc
De dag erna dat huis in de fik gestoken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op verkansie als jonge vrijgezelle Los was mijn oog gevallen op een aantrekkelijke Griekse, die werkte ergens in de horeca. Na een paar avonden geflirt wat drankjes en gesprekjes en wat zoenen, zei ze ga je mee naar mijn huis. Ik dacht Yes.
Komen we daar heel laat ‘s nachts aan, schreeuwt ze naar boven en komen haar pa en broers eraan.
Die begonnen met borrels en overhoringen. Na een uur was ik zo dronken en moe en ben met een taxi terug gegaan.
haha nee, nouja zeg nooit nooit maar de kans is heeeeeeeeeeel klein. En als het wel hetzelfde blijft dan zou ik me afvragen of ze gelukkig is in de relatie, omdat het zo niet haar zou zijnquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach en wie weet verrast ze je en blijft ze wel goed in contacten onderhouden
Ja nou, blijkbaar is dat daar traditie ofzo, heel katholiek, na dat gedoe mocht ik dan mee naar bed, maar had al geen zin meer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dag erna dat huis in de fik gestoken?
wat voor huisdierquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier alleen een huisdier
hier geen huisdier, geen vent, geen kind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier alleen een huisdier
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier geen huisdier, geen vent, geen kind.
ook geen vriendin trouwensquote:
2 Franse hangoren laterquote:
Dat die broers en haar pa op stoelen naast het bed met handengeklap het tempo aangeven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nou, blijkbaar is dat daar traditie ofzo, heel katholiek, na dat gedoe mocht ik dan mee naar bed, maar had al geen zin meer.
heb twee tuinen. naja achter is alleen aardbeienplantjes in bakken... voor is struikenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Hier dieren en een tuin. Ja die laatste telt ook mee.
zullen we samen in een huisje gaan wonen om samen oud te worden als we eenzaam wordenquote:
Alleen doen als je het echt echt echt echt echt wil.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
Heb geen wens voor kinderen maar het idee dat het straks niet meer kan is ook wel weer gek
Ja die vibe hing er een beetje. Naja laat maar weer!quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die broers en haar pa op stoelen naast het bed met handengeklap het tempo aangeven.
een konijn?!?!?!!?!?!quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
2 Franse hangoren later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |