quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is goed, hoef er niet perse wat voor terug.
We weten allemaal dat vieze ooms hier niet om carenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat jij dit wilde. Kon mij nog net beheersen om je een vieze-oom-DM te sturen.
Krijg bijna een identiteitscrisis hier.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:05 schreef Crack_ het volgende:
We weten allemaal dat vieze ooms hier niet om caren
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg bijna een identiteitscrisis hier.
Hoezo RIP?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, OHNEE. Een van mn besties heeft een huis gekocht met der vriend.
RIP.
Waarom RIP? Is toch leuk voor ze?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:09 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee, OHNEE. Een van mn besties heeft een huis gekocht met der vriend.
RIP.
SNAP DAT DAN!quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom RIP? Is toch leuk voor ze?
Dat is overdreven hoorquote:
hartstikke leuk voor zequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Waarom RIP? Is toch leuk voor ze?
Ik snap je gevoel wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is overdreven hoormaar haar kennende zullen onze afspraken er wel heel anders uit gaan zien, en logisch maar niet altijd even leuk
[..]
hartstikke leuk voor ze
RIPquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
huis kopen met vriend is 'andere levensfase'.. eerst minder afspreken want lullig voor vriend.. dan komt er een huisdier.. een kind... etc
zoals krek idd al zeiquote:
Hoeft niet persé RIP te zijn. Vrienden van mij hebben een huisje, zijn getrouwd, hebben een kind. Maar zie ze elke 2-3 weken. Ja er gaat wat plannen aan voor af, maar het is niet heel anders dan voorheen perse.quote:
Hier gaat ook snel een kind komen denk ik jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:18 schreef Nizno het volgende:
huis kopen met vriend is 'andere levensfase'.. eerst minder afspreken want lullig voor vriend.. dan komt er een huisdier.. een kind... etc
was bij buurmeisje van mn ouders ook zo... ging huisje aan de andere kant van mn ouders huren van dr oom. na 2 maand woonde vriend er ook al soort van volledig (niet op papier maar verder wel)... nog geen jaar later woonde hij er voltijd en was er een kindquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier gaat ook snel een kind komen denk ik ja
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee de wereld draait niet om mij, in tegendeelMaar het valt op dat ze er ook hier opeens als de kippen bij is nu ik hier post
Laten we dit maar niet gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
22538 en prinses op de erwt lasagnaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, het sneeuwde toch nog een beetje. Nou ja, erwtensoep met worst strakkies![]()
8062 stappies alvast
Hehehe, en ook dat het voorspelbaar was voor buitenstaanders?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
was bij buurmeisje van mn ouders ook zo... ging huisje aan de andere kant van mn ouders huren van dr oom. na 2 maand woonde vriend er ook al soort van volledig (niet op papier maar verder wel)... nog geen jaar later woonde hij er voltijd en was er een kind
goed bezig!quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
22538 en prinses op de erwt lasagna
Dat is wel een boel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
22538 en prinses op de erwt lasagna
lasagne met 1 erwtje onderin?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed bezig!
en wat is prinses op de erwt lasagne?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |