Ga je gewoon uit of naar een concert?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:39 schreef Crack_ het volgende:
Oh, beetje minder zin. Een van mn vriendjes komt vanavond niet.
combinatie vanquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:40 schreef isax het volgende:
[..]
Ga je gewoon uit of naar een concert?
Lange vriendschap + relatie = herinneringen. En dan krijg je dat.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:39 schreef isax het volgende:
[..]
Ik dacht dat je over haar heen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want omdat ik nu een anekdote pak ben ik dat niet? Is goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
tering gast, ja de wereld draait om jou
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lange vriendschap + relatie = herinneringen. En dan krijg je dat.Je bent niet zo belangrijk als je denkt dat je bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee de wereld draait niet om mij, in tegendeelquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tering gast, ja de wereld draait om jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee de wereld draait niet om mij, in tegendeelMaar het valt op dat ze er ook hier opeens als de kippen bij is nu ik hier post
hou op met je slachtofferrol, isax post hier eerder en vaker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee de wereld draait niet om mij, in tegendeelMaar het valt op dat ze er ook hier opeens als de kippen bij is nu ik hier post
Ga ergens anders janken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga ergens anders zuigen.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Ach ja, een advocaat moet wat hč!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf@:Ama
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Het zijn kleinere bandjes in competitie, dit is halve finale. Ik ken de bands niet, op één na. Maar meestal is de sfeer bij dit soort dingen altijd heel aangenaamquote:
Wat is uitgaan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:29 schreef Crack_ het volgende:
Wat is jullie pré-uitgaansmuziek om in de stemming te komen?
Discotheekje pakken.quote:
kan je ook en keer wat positiefs inbrengen oud zuur mannetjequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:42 schreef UitStraling het volgende:
Soms snap je waarom er homofilie bestaat.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:36 schreef CherryLips het volgende:
Dafuq.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf@:Ama
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Echt he. UItgaan? Gewoon lekker met wat maten op de bank hangen, muziekje aan, drankje erbijquote:
Nee, hij straalt dit uit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je ook en keer wat positiefs inbrengen oud zuur mannetje
Goede vraagquote:
Je moet je niet onder laten pissen door halfjes joh.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
kan je ook en keer wat positiefs inbrengen oud zuur mannetje
Dat klinkt gezellig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het zijn kleinere bandjes in competitie, dit is halve finale. Ik ken de bands niet, op één na. Maar meestal is de sfeer bij dit soort dingen altijd heel aangenaamen is in haarlem, vind dat ook echt een leuke stad
Meestal iets in dezelfde vibe als waar ik heen ga.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goede vraag![]()
Maar in dit geval bedoel ik denk ik; beetje leuke muziek om in de stemming te komen om gezellig te doen met andere mensen?
I see what you did there.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, hij straalt dit uit.
ik waardeer de hele samenleving, dat jij er nou voor kiest om 60 uur per week te werken en mensen af te zeiken op internet niet mijn probleemquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je moet je niet onder laten pissen door halfjes joh.
Boks.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik waardeer de hele samenleving, dat jij er nou voor kiest om 60 uur per week te werken en mensen af te zeiken op internet ie niet mijn probleem
Wie is de grote broer, Amsterdam?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef isax het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig.
Haarlem is zeker een leuke stad, misschien wel leuker dan zijn grote broer.
Ook vanavond? Ook Haarlem?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meestal iets in dezelfde vibe als waar ik heen ga.
Nuance aangebracht.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik waardeer de hele samenleving, dat jij er nou voor kiest om 60 uur per week te werken en mensen af te zeiken op internet niet mijn probleem
Ja. Amsterdam is meteen zo groot, Haarlem voelt intiemer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie is de grote broer, Amsterdam?
[..]
Ook vanavond? Ook Haarlem?
GAAN WE NAAR HETZELFDE?!!?!?1?!!?1?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 'jij bent een vieze oom11!!11!!!!!!'
Dit is nog een vrij genuanceerde omschrijving.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
inb4 'jij bent een vieze oom11!!11!!!!!!'
Amsterdam is veel groter en zooooooo veel drukkerquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:52 schreef isax het volgende:
[..]
Ja. Amsterdam is meteen zo groot, Haarlem voelt intiemer.
Amsterdam? Beter?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Amsterdam is veel groter en zooooooo veel drukkeral hoorde ik wel dat het beter is geworden?
Ik denk dat er een verlangen onderligtquote:
Denk niet dat dat nog gaatquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Amsterdam is veel groter en zooooooo veel drukkeral hoorde ik wel dat het beter is geworden?
Ja, hoorde dat die werkzaamheden rondom het station etc waren opgehoudenquote:
Neen, vanavond ga ik nergens meer heen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wie is de grote broer, Amsterdam?
[..]
Ook vanavond? Ook Haarlem?
GAAN WE NAAR HETZELFDE?!!?!?1?!!?1?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ew, Snickers.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor al jullie voorgaande berichten:
You're not you when you're hungry
Daar ben ik wel klein beetje jaloers op hoorquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, vanavond ga ik nergens meer heen.
You're not you when you're ongesteldquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Voor al jullie voorgaande berichten:
You're not you when you're hungry
Is goed, hoef er niet perse wat voor terug.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik wil hem wel hebben?mag jij mijn... kopje koffie
Ik dacht ff dat jij dit wilde. Kon mij nog net beheersen om je een vieze-oom-DM te sturen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat er een verlangen onderligt
Ben je een vieze oom, please ben een vieze oom, ik heb altijd al een vieze oom gewild
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |