DEZE FUCKING MANquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Harley Benton Custom Line CLA-28V RW [ afbeelding ]
En een HSS squier Strat
Jij?
Welke kleur hebben je muren voortaan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Minimalisme is niet aan mij besteed
Ik zal zeggen: richt samen een band op. Dan wil ik wel keyboard spelen ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DEZE FUCKING MAN
Harley Benton
Ik heb een Yamaha AES500
[ afbeelding ]
Een Squier Bullet HSS.
Een Harley Benton TE-53kr (micawber kopie, want kr = Keith Richards)
En een Harley Benton TE-20 HH SBK
[ afbeelding ]
Roze en groenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:57 schreef isax het volgende:
[..]
Welke kleur hebben je muren voortaan?
Met dat scherm?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nu nog een goede surround set en gamen!
Die hangen er nu al 2 maandenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nee die ballonnen kan echt niet hoor. veel te rommelig
Ik ben niet into Potter maar die uil ken ik welquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar Hedwig de uil is gewoon iconisch.
Zit er al in 2. Voor mij genoeg zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik zal zeggen: richt samen een band op. Dan wil ik wel keyboard spelen ofzo
is ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die hangen er nu al 2 maandenVind 't wel gezellig
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Met dat scherm?Heb daar vorig jaar op geprobeerd te gamen, potje Fortnite en Rocket League, die reactie tijd is
![]()
Gamen doe ik niet aan. Maar een x een paar goede bookshelf speakers met bluetooth voor ernaast is altijd goed
Zijn dat van die dingen die langzaam naar beneden zakken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die hangen er nu al 2 maandenVind 't wel gezellig
Nee ik ben vorig jaar eigenlijk al gestopt met gamen omdat 't mij toch niet meer zo trok als ik dacht. En ik ben wel hyped voor GTA VI, maar niet hyped genoeg om te zeggen "ik koop 'm op Steam" of zoquote:
Nee, ze lopen langzaam leeg. Dat welquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn dat van die dingen die langzaam naar beneden zakken?
Zitten inmiddels weer snaren op hoop ik? (die eerste)quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
DEZE FUCKING MAN
Harley Benton
Ik heb een Yamaha AES500
[ afbeelding ]
Een Squier Bullet HSS.
Een Harley Benton TE-53kr (micawber kopie, want kr = Keith Richards)
En een Harley Benton TE-20 HH SBK
[ afbeelding ]
Neemt hij je mee naar de hemel of wat?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:00 schreef isax het volgende:
Mijn vriend zei dat ik mijn auto niet kan meenemen naar waar ik waarschijnlijk met hem ga wonen.
Vind het veel erger dat mijn meubels achterblijven. Alles is zo mooi en apart.
Ik heb Xbox, Playstation en PCquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ik ben vorig jaar eigenlijk al gestopt met gamen omdat 't mij toch niet meer zo trok als ik dacht. En ik ben wel hyped voor GTA VI, maar niet hyped genoeg om te zeggen "ik koop 'm op Steam" of zoNu al een jaar niet meer gegamed en zelfs m'n Steam account weggegooid
Maar zeg nooit nooit
Die eerste is niet mijn foto (die van mij zit weggestopt in z'n koffer) echt een lekker gitaartje. 2 Humbuckers met coilsplitquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zitten inmiddels weer snaren op hoop ik? (die eerste)![]()
Oh ja ik heb ook Bullet HSS. Mooie collectie maat.
En waar game je 't meest op?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb Xbox, Playstation en PC
Je relatie opzeggen voor een paar spullen is ook weer zo sund, maar misschien kan je het overwegenquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:00 schreef isax het volgende:
Mijn vriend zei dat ik mijn auto niet kan meenemen naar waar ik waarschijnlijk met hem ga wonen.
Al een mooie serenade gemaakt voor deez of gene?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb echt maar 3 gitaren gehad in mijn leven. Vind het op zich wel best zo
Ik vind andersom veel gekker eigenlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je relatie opzeggen voor een paar spullen is ook weer zo sund, maar misschien kan je het overwegen
Ben er zeker tevreden mee, maar heb ook niet veel ervaring met andere gitaren eigenlijk. Dus ja doe het al mijn hele elektrische leven op dezelfde gitaar en ik vind hem prima! Strat klank inderdaad vrij onovertroffen. Beste all round sound.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:01 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die eerste is niet mijn foto (die van mij zit weggestopt in z'n koffer) echt een lekker gitaartje. 2 Humbuckers met coilsplit
Zo'n Bullet speelt goed afgesteld toch ook wel verdomde fijn he? (en hou gewoon van die Strat klanken)
Waarom niet?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:00 schreef isax het volgende:
Ik oprecht wel 20quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb echt maar 3 gitaren gehad in mijn leven. Vind het op zich wel best zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Had ik van te voren moeten bedenken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:02 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je relatie opzeggen voor een paar spullen is ook weer zo sund, maar misschien kan je het overwegen
Nicequote:Op donderdag 13 februari 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
PC, dan Xbox, dan Playstation.
Al krijgt de Xbox nu wel meer aandacht want Ninja Gaiden
uit ervaring kan ik melden dat dat geen 2 maand is voor die op de grond liggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn dat van die dingen die langzaam naar beneden zakken?
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik oprecht wel 20![]()
Toen ik net een half jaar speelde kocht ik een Brian May Guitars Red Special omdat ik dacht "DAN GA IK ECHT KLINKEN ALS HEM!!!1!!!111!1" maar natuurlijk eh.. NietSpijt van dat ik 'm heb weggedaan.
Maar goed, geldt ook voor m'n Epiphone Lucille en m'n Tokai Strat cloneEn m'n `74 Ibanez Les Paul
Geen verstand hiervan maar zijn het allemaal dezelfde gitaren of de een elektrisch en ander klassiek? Of iets met snaren dat anders is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan je games met mods spelen. Classic Doom bijvoorbeeldquote:
Je zou sommige dingen stiekem mee kunnen smokkelen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:05 schreef isax het volgende:
[..]
Had ik van te voren moeten bedenken.
Kijk dezequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb gewoon wat grote vakantiefoto's aan de muur hangen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:07 schreef isax het volgende:
[..]
Kost denk ik meer dan dat mijn inboedel waard is.
Absoluut zeker met een bucker zijn Strats onovertroffen. Alleen de Strat die ik wil (player II) is iets te duurquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben er zeker tevreden mee, maar heb ook niet veel ervaring met andere gitaren eigenlijk. Dus ja doe het al mijn hele elektrische leven op dezelfde gitaar en ik vind hem prima! Strat klank inderdaad vrij onovertroffen. Beste all round sound.
Heb je al eens akoestisch overwogen?
Denk niet dat mijn bank in mijn koffer past.quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:07 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je zou sommige dingen stiekem mee kunnen smokkelen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk deze![]()
Wales
[ afbeelding ]
IJsland
[ afbeelding ]
Spitsbergen
[ afbeelding ]
Groenland
[ afbeelding ]
Wales is wel prachtig zoquote:Op donderdag 13 februari 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk deze![]()
Wales
[ afbeelding ]
IJsland
[ afbeelding ]
Spitsbergen
[ afbeelding ]
Groenland
[ afbeelding ]
Steam account weggegooid?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ik ben vorig jaar eigenlijk al gestopt met gamen omdat 't mij toch niet meer zo trok als ik dacht. En ik ben wel hyped voor GTA VI, maar niet hyped genoeg om te zeggen "ik koop 'm op Steam" of zoNu al een jaar niet meer gegamed en zelfs m'n Steam account weggegooid
Maar zeg nooit nooit
Goed persen!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:08 schreef isax het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn bank in mijn koffer past.
Waarom hang je geen mooie foto's op?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk deze![]()
Wales
[ afbeelding ]
IJsland
[ afbeelding ]
Spitsbergen
[ afbeelding ]
Groenland
[ afbeelding ]
Maar die blijft groeien!quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Steam account weggegooid?![]()
Ik mag pas stoppen met gamen als ik geen backlog meer heb.
Nog fotos van Faeroer gemaakt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk deze![]()
Wales
[ afbeelding ]
IJsland
[ afbeelding ]
Spitsbergen
[ afbeelding ]
Groenland
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|