Gitaaarreeennquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja eens. Alles heeft een inrichting.
Hier allemaal vrij functioneel.
Bed
Bureau
Simstoel.
Gitaren
Boekenkast
Kledingkast
Ja mensen zonder persoonlijkheid die denken een "prikkelarm" interieur nodig te hebben en door hun gebrek aan alles maar een trend volgen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zal wel een diepere lading achter zitten ofzo
Museum kan ook, gewoon hele oude inrichting.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was idd de vergelijk die ik zocht... museum stond idd raar maar kon even geen betere vergelijk vinden. Dank je
Waarom wachten?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan verkoop ik mijn appartement en stuur ik hem een foto vanaf barbados met een mooie meid en een cocktail in mijn hand
nieuwe spullen zijn zo klinisch en zonder karakterquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Tweedehands spullen ruiken altijd zo naar huismijt en bejaarden.
Mijne ook, verhuisde de meubels ook elke x maanden om weer eens een beetje een andere kamer te hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, zelfs m'n oude zolderkamer had iets van inrichting, dus eh.
ik zeg altijd maar zo: als het verder dan een meter naast mn tv scherm is, dan boeit het me niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja mensen zonder persoonlijkheid die denken een "prikkelarm" interieur nodig te hebben en door hun gebrek aan alles maar een trend volgen.
Ligt er toch helemaal aan wat je kooptquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
nieuwe spullen zijn zo klinisch en zonder karakter
Ieniminimalismequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Minimalisme is niet aan mij besteed
Oeh.quote:
Meeste mannen hebben ook genoeg aan een tv en een bankquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zeg altijd maar zo: als het verder dan een meter naast mn tv scherm is, dan boeit het me niet.
ik heb wel eens foto's zien langskomen jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Minimalisme is niet aan mij besteed
denk dat ik het geld er na twee jaar doorheen gesjee3sd heb, en ik vind dit verder wel leuk werkquote:
Kword al moe van het ideequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne ook, verhuisde de meubels ook elke x maanden om weer eens een beetje een andere kamer te hebben
Harley Benton Custom Line CLA-28V RWquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
GitaaarreeennWat heb je staan?
wij zijn simpele wezensquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meeste mannen hebben ook genoeg aan een tv en een bank
t ging mij om kaal.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Museum kan ook, gewoon hele oude inrichting.
De LEGO variant niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig. Heb je wel eens gezien toch?
Hoe ouder ik word, hoe minder troep ik koop. Gelukkig ook maarquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind gewoon alles leukAlle troepjes
Zou het zelf ook zo doen puur om het gewoon op te kunnen hangen en of r erbij past nou ja who caresquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
t ging mij om kaal.
Ik vind het heerlijk om papiertjes zo op te hangen tussen de glaslatjes. Zie ik ze snel en er zitten een paar foto's bij voor de leuk
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De LEGO variant niet.
Ik vind het ook wel een béétje jammer dat de meubels die we nu hebben wat groot zijn, maakt het lastig om te schuiven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijne ook, verhuisde de meubels ook elke x maanden om weer eens een beetje een andere kamer te hebben
Je draagt geen schoenen op het werk?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zucht. Ik heb zin in nog een kopje thee, maar dan moet ik schoenen aan doen, opstaan, naar de automaat lopen aan het einde van de gang en weer terug lopen.
Die is wel leuk jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
(Staat inmiddels wel op een andere plek)
Als ik lang aan mijn bureau zit heb ik fijne huissokken aan zodat ik ook in kleermaker etc kan zittenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je draagt geen schoenen op het werk?
Werksloffen een optie?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zucht. Ik heb zin in nog een kopje thee, maar dan moet ik schoenen aan doen, opstaan, naar de automaat lopen aan het einde van de gang en weer terug lopen.
dan laat je je schoenen uit en wandel je er heen en weer terugquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Beter een enkel waardevol schitterend zeldzaam persoonlijk ding in huis dan 100 troepjes van de Action.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word, hoe minder troep ik koop. Gelukkig ook maar
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meeste mannen hebben ook genoeg aan een tv en een bank
quote:
Ik moet een stukje vloer kruizen waar potentieel eventueel chemicalien kunnen liggen. Dus nee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan laat je je schoenen uit en wandel je er heen en weer terug
In combinatie met de kat nu zullen mensen misschien denken dat ik uilen heel leuk vind maar eigenlijk is dat helemaal niet zo.quote:
Nu nog een goede surround set en gamen!quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ietsjes meer spullenMaar niet meer dan nodig.
Staat nog wel wat door elkaar. En wil sowieso nog wat aan de muur hebben en wat spulletjes verplaatsen. Maar best tevreden
Hemaquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter een enkel waardevol schitterend zeldzaam persoonlijk ding in huis dan 100 troepjes van de Action.
helaasquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ik moet een stukje vloer kruizen waar potentieel eventueel chemicalien kunnen liggen. Dus nee.
Je bericht wordt geliked door alle schoonmaak - en opruimgoeroesquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter een enkel waardevol schitterend zeldzaam persoonlijk ding in huis dan 100 troepjes van de Action.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
[..]
In combinatie met de kat nu zullen mensen misschien denken dat ik uilen heel leuk vind maar eigenlijk is dat helemaal niet zo.
Ja, je werkgebied schoot me later te binnen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[..]
Ik moet een stukje vloer kruizen waar potentieel eventueel chemicalien kunnen liggen. Dus nee.
ja nee die ballonnen kan echt niet hoor. veel te rommeligquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ietsjes meer spullenMaar niet meer dan nodig.
Staat nog wel wat door elkaar. En wil sowieso nog wat aan de muur hebben en wat spulletjes verplaatsen. Maar best tevreden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |