Wat is er nou weer mis met een spijkerbroek en t-shirt? Ook dat kan je gewoon personaliseren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent zeker ook een spijkbroek tshirt persoon? En dat je daarvan precies 7 setjes van hebt liggen?
Ik draag wel vaak hetzelfde type trui inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent zeker ook een spijkbroek tshirt persoon? En dat je daarvan precies 7 setjes van hebt liggen?
Mijn huis IS de kringloopquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh werk je ook bij de Kringloop?
die krijgen wij nog regelmatig binnen bij de kringloopquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de leuk. Beetje hetzelfde idee als een oude typmachine in een kast hebben staan, grappig om naar te kijken.
Hij schijnt het wel daadwerkelijk te doen, dus wie weet komt 'ie ooit van pas.
Typmachines of geigertellers?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
die krijgen wij nog regelmatig binnen bij de kringloop
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje persoonlijkheid in je interieur en kleding hoor.
Ja eens. Alles heeft een inrichting.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, zelfs m'n oude zolderkamer had iets van inrichting, dus eh.
Typmachine of geigermeter?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
die krijgen wij nog regelmatig binnen bij de kringloop
Die sad beige kinderkamersquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Die sad beige trend is btw ook om te huilen
dan verkoop ik mijn appartement en stuur ik hem een foto vanaf barbados met een mooie meid en een cocktail in mijn handquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je baas zegt, "hoi joepie de poepie maar laat maar, je mag de komende 40 jaar wel lekker griepen"
Zal wel een diepere lading achter zitten ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Die sad beige trend is btw ook om te huilen
Worden ze hard van.quote:
1 keer een geigerteller gezien, typmachines wel vrij vaakquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Typmachines of geigertellers?
Of Antigua en Barbuda die heeft 365 strandjes dus elke dag van t jaar een anderequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan verkoop ik mijn appartement en stuur ik hem een foto vanaf barbados met een mooie meid en een cocktail in mijn hand
dat was idd de vergelijk die ik zocht... museum stond idd raar maar kon even geen betere vergelijk vinden. Dank jequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die in huis hebben ingericht alsof ze in een showroom wonen
Gitaaarreeennquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja eens. Alles heeft een inrichting.
Hier allemaal vrij functioneel.
Bed
Bureau
Simstoel.
Gitaren
Boekenkast
Kledingkast
Ja mensen zonder persoonlijkheid die denken een "prikkelarm" interieur nodig te hebben en door hun gebrek aan alles maar een trend volgen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:47 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zal wel een diepere lading achter zitten ofzo
Museum kan ook, gewoon hele oude inrichting.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was idd de vergelijk die ik zocht... museum stond idd raar maar kon even geen betere vergelijk vinden. Dank je
Waarom wachten?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan verkoop ik mijn appartement en stuur ik hem een foto vanaf barbados met een mooie meid en een cocktail in mijn hand
nieuwe spullen zijn zo klinisch en zonder karakterquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:48 schreef UitStraling het volgende:
Tweedehands spullen ruiken altijd zo naar huismijt en bejaarden.
Mijne ook, verhuisde de meubels ook elke x maanden om weer eens een beetje een andere kamer te hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, zelfs m'n oude zolderkamer had iets van inrichting, dus eh.
ik zeg altijd maar zo: als het verder dan een meter naast mn tv scherm is, dan boeit het me niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja mensen zonder persoonlijkheid die denken een "prikkelarm" interieur nodig te hebben en door hun gebrek aan alles maar een trend volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |