Ja bij mij ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De geigerteller roept wel altijd direct vragen op.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel een echte paradijsvogel.
Nouuuquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat vind ik dan geeoon praktisch. Nee sta er niet van te kijken iig
Ik ken iemand met een menselijke schedel op de bar in zijn huis.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De geigerteller roept wel altijd direct vragen op.
Veren met allerlei soorten grijstinten zekerquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel een echte paradijsvogel.
Waarom niet? Interessant stukje techniek.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ja bij mij ook.
Waarom heb je zo'n stralingsdetector in huis
Wat chaotisch.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:38 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit nog steeds mijn beste keuze.. facebook weggeefhoekachtige pagina. volgens mij een tros bananen ofzo dat diegene er wel voor wilde hebben.
zitten ook nog 4 laden onder maar die konden wegens mn opruimwoede van de bijkeuken nu niet op de foto met de troepjes er voor.
Maar die glaslatjes zijn zo ontzettend makkelijk om van alles tussen te drukken! Ideaal.
Heerlijk.quote:
Maar doe je er ook wat mee of meer voor de sier?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom niet? Interessant stukje techniek.
doe maar!quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen enkele witte muur. Alles is roze of groen. Sterker nog elke kamer is roze en groen.
Meten na de seks.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar doe je er ook wat mee of meer voor de sier?
Voor de leuk. Beetje hetzelfde idee als een oude typmachine in een kast hebben staan, grappig om naar te kijken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:41 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Maar doe je er ook wat mee of meer voor de sier?
Zolang je maar weet waar alles staat maakt t niet krek. Enkel om imposant te doenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen die in huis hebben ingericht alsof ze in een showroom wonen
Dat is fucking tof!quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een enorme porseleinen uil in huis, zomaar.
Dat je baas zegt, "hoi joepie de poepie maar laat maar, je mag de komende 40 jaar wel lekker griepen"quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:42 schreef Karzai het volgende:
zo even lekker uitgerust, ga morgen maar weer werken
Deze man weetquote:
Tsja. Kan op zich mooi zijn toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
@bitterbalquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is fucking tof!
Ik kreeg gisteren dit:
[ afbeelding ]
Ook wel leuk!
Je bent nooit van de zolder van je ouders weggekomen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. Kan op zich mooi zijn toch?
Weet je mij boeit inrichting nou echt geen ene moer.
Maar heb ook nooit iets in hoeven richten. Nog nooit van mijn leven verhuisd.
Je bent zeker ook een spijkbroek tshirt persoon? En dat je daarvan precies 7 setjes van hebt liggen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. Kan op zich mooi zijn toch?
Weet je mij boeit inrichting nou echt geen ene moer.
Maar heb ook nooit iets in hoeven richten. Nog nooit van mijn leven verhuisd.
Oh werk je ook bij de Kringloop?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:43 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is fucking tof!
Ik kreeg gisteren dit:
[ afbeelding ]
Ook wel leuk!
Inderdaad!quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent nooit van de zolder van je ouders weggekomen?
Wat is er nou weer mis met een spijkerbroek en t-shirt? Ook dat kan je gewoon personaliseren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent zeker ook een spijkbroek tshirt persoon? En dat je daarvan precies 7 setjes van hebt liggen?
Ik draag wel vaak hetzelfde type trui inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent zeker ook een spijkbroek tshirt persoon? En dat je daarvan precies 7 setjes van hebt liggen?
Mijn huis IS de kringloopquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh werk je ook bij de Kringloop?
die krijgen wij nog regelmatig binnen bij de kringloopquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voor de leuk. Beetje hetzelfde idee als een oude typmachine in een kast hebben staan, grappig om naar te kijken.
Hij schijnt het wel daadwerkelijk te doen, dus wie weet komt 'ie ooit van pas.
Typmachines of geigertellers?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
die krijgen wij nog regelmatig binnen bij de kringloop
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje persoonlijkheid in je interieur en kleding hoor.
Ja eens. Alles heeft een inrichting.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, zelfs m'n oude zolderkamer had iets van inrichting, dus eh.
Typmachine of geigermeter?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
die krijgen wij nog regelmatig binnen bij de kringloop
Die sad beige kinderkamersquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Die sad beige trend is btw ook om te huilen
dan verkoop ik mijn appartement en stuur ik hem een foto vanaf barbados met een mooie meid en een cocktail in mijn handquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je baas zegt, "hoi joepie de poepie maar laat maar, je mag de komende 40 jaar wel lekker griepen"
Zal wel een diepere lading achter zitten ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Die sad beige trend is btw ook om te huilen
Worden ze hard van.quote:
1 keer een geigerteller gezien, typmachines wel vrij vaakquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Typmachines of geigertellers?
Of Antigua en Barbuda die heeft 365 strandjes dus elke dag van t jaar een anderequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
dan verkoop ik mijn appartement en stuur ik hem een foto vanaf barbados met een mooie meid en een cocktail in mijn hand
dat was idd de vergelijk die ik zocht... museum stond idd raar maar kon even geen betere vergelijk vinden. Dank jequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:41 schreef ieniminimuis het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |