Normaal zijn ze wit of grijsquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ja super bizar dat ik een gele tuintafel heb.
Dan is bellen heel handig inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, voor de rest dus. Ik zit zelf over het algemeen op kantoor, maar wel prettig als de onderweg-collega's een vast punt hebben.
En dan klanten uiteraard, daar ook veel die eigenlijk altijd onderweg zijn.
Oh nou ik vind er niks geks aan. Ding is net zo oud als dat ik ben ongeveer, stond eerst ook altijd in onze tuin. Maar het doet zijn ding voor die paar keer dat ik eraan zit per jaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Normaal zijn ze wit of grijsDus ja ik vind dat wel "super bizar"
en waar denk je dat ik woonquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het heeft gister alleen in t noorden gesneeuwd toch?
Bedoel je niet veganistisch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:26 schreef Grotetijd het volgende:
Die vegetarische kaasschnitzels zijn niet eens verkeerdNieuw product unlocked
waarom moet ik hier om lachenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Wow ja super bizar dat ik een gele tuintafel heb.
Normaal.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:25 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Normaal zijn ze wit of grijsDus ja ik vind dat wel "super bizar"
Ja ik snap echt niet hoe dat bizar is maar ja kan aan mij liggen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom moet ik hier om lachen
ja omdat ik moe ben, in mijn hoofd is mijn reactie 'WOOOOOOW WTFFFFFFFFFF HOE KAN DITTTTTTTTTT NOG NOOIT GEZIEN WATJOOOOOOOOOO ONGELOFELIIIIIIIIIIIIJKFFFFFFF'
beetje zoals dat kindje dat blij doet met vuurwerk
Nee er staat echt vegetarischquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:27 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Bedoel je niet veganistisch?
ja ik zal maar niet vertellen dat ik een groene heb en een zwartequote:
ik zou meedoen aan tussen kunst en kitsch, dan kun je erachter komenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik snap echt niet hoe dat bizar is maar ja kan aan mij liggen.
Ik heb niet eens een tuintafel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zal maar niet vertellen dat ik een groene heb en een zwarte
Ik ook.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit vind ik een behoorlijke belediging?
ik heb niet eens een tuinquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een tuintafel.
Wel een tuin.
WHATquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zal maar niet vertellen dat ik een groene heb en een zwarte
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WHAT
THE
FUCKKKKKKKKKKKKKKKK
ik ben dat plaatje met dat meisje en haar telefoon kwijt
Kwam wel ooit bij zo'n dure tuinmeuk winkel weg dus wie weet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou meedoen aan tussen kunst en kitsch, dan kun je erachter komen
ik heb ook een voortuin met 3 vlinderstruiken en een kronkelhazelaar.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een tuintafel.
Wel een tuin.
Vertel eerst maar eens wat jij onder normaal definieert.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
In welke weg vind jij jezelf niet normaal?
Een kinderhand is inderdaad gauw gevuld!quote:
Kan ik niet beoordelen. Ieder heeft zo zn eigen norm. Dus het gemiddelde van alle normen denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vertel eerst maar eens wat jij onder normaal definieert.
Dat is precies die jaquote:
Netjes, van je PMD.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb ook een voortuin met 3 vlinderstruiken en een kronkelhazelaar.
ow en 3 PMDzakken op de rand van de tuin want die waren gisteren niet opgehaald en ik vond het makkelijker dat ze dan op de hoek van mijn tuin lagen dan zo in de weg op de stoep die natuurlijk niet heel makkelijker beloopbaar is ondanks dat ik als enige van het rijtje wel mijn stoepje schoon heb gemaakt...
Zou echt grappig zijn als iemand zich zou aanmelden met zo'n tafelquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Kwam wel ooit bij zo'n dure tuinmeuk winkel weg dus wie weet.
Heb jij iets in huis staan waar wij allemaal van zouden staan kijken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:32 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat is precies die ja
OH MIJN GOOODDDDD WAT DEHEEELLLLLLLL WHAT THE FUUCCKKK
Dat gaat dus al niet dan he.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:32 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Kan ik niet beoordelen. Ieder heeft zo zn eigen norm. Dus het gemiddelde van alle normen denk ik
dont we allquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heb jij iets in huis staan waar wij allemaal van zouden staan kijken?
Nee, mijn huis is vrij standaardquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Er zit helaas wel wat weer in dus ik ben bang dat het niks waard is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou echt grappig zijn als iemand zich zou aanmelden met zo'n tafel
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat gaat dus al niet dan he.
Whehehe, dat je na iemand met een historisch theelepeltje aan komt zetten met je tuintafel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou echt grappig zijn als iemand zich zou aanmelden met zo'n tafel
Ik voel me een beetje verscheurd zo.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]jij bent het gemiddelde van alle normen
damn
Dat vind ik dan geeoon praktisch. Nee sta er niet van te kijken iigquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee, mijn huis is vrij standaard![]()
Hooguit dat ik een eettafel als bureau gebruikEn dat zo'n zelfde eettafel (heb 3 dezelfde, zijn goede hoogte als computerbureau, en gebruikte er 2 aan elkaar) buiten staat op 't balkon voor als 't lekker weer is en mensen daar een biertje willen doen
Hoe zit dat bij jou eigenlijk?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:36 schreef UitStraling het volgende:
Mensen worden niet graag meer normaal meer genoemd, allemaal unieke sneeuwvlokjes, laat me niet lachen, de meeste mensen zijn gewoon grijze dakduiven en hebben dat niet eens zelf door.
De geigerteller roept wel altijd direct vragen op.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:33 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik ben wel een echte paradijsvogel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe zit dat bij jou eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |