quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze willen steeds meer via teams gaan doen. Alles moet naar teams en via teams.
Vreselijk programma.
jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]weet je wat letterlijk betekent?
Sowquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
T ZZ
is letterlijk
maar goed hier... een paar plaatjes van de sneeuw als goedmakertje dat je je hersentjes moest gebruiken
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Lekker kleurtje op die tuintafelquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je ziet op camera altijd moeilijk hoe hard sneeuwt of regent maar het blijft liggen zo te zien:
[ link | afbeelding ]
Het is sneeuw op een gele tuintafel?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Lekker kleurtje op die tuintafel
Prachtig verhaal! Tussentijds nog een keer geweest inmiddels?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vorig jaar ook voor 't eerst in 10! Jaar weer naar de mondhygieniste geweest. (heb mezelf behoorlijk verwaarloosd... oeps)
Conclusie, 1 gaatje. Hoe? Er zat een verstandskies overdwars waardoor ik daar niet goed kon schoonmaken + dat mijn tandsteen zorgde voor een laagje waardoor er op de overige tanden geen gaatjes konden vormen omdat ik 't verder wel goed schoonhield
Dus die kies laten trekken. Alleen jammer dat de kies daarnaast dat gaatje had en na 3 dagen een ontzettende infectie werd omdat er opeens van alles bij kon komen, en die pijn werd dusdanig heftig dat we om half 11 in de avond naar een spoedtandarts zijn geredenKreeg toen nog de keuze "we kunnen je kies redden door een wortelkanaal te doen, of we trekken 'm" nou duidelijk, trek maar.
Kreeg die vent me niet goed verdoofd. Uiteindelijk moest' ie vol in m'n zenuw spuiten... DamnHoor ik 'm "oh eh... Dit word lastig" roepen meermaals en rotzooien met tangetjes en dat soort fratsen. Zegt 'ie "je moet even terug naar de kaakchirurg want er zit nog een stukje wortel.." 3 dagen later voel ik iets in m'n mond vallen. Is dat dat stuk wortel
Was ook een dure grap. Volledige eigen risico er doorheen door mondhygieniste, spoedtandarts en kaakchirurg
Ik zeg toch ook dat het hier net nog helemaal sneeuwvrij was ongeveer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
gisteren tijdens de grote sneeuwbui was het wel mooier
Het heeft gister alleen in t noorden gesneeuwd toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
Naja, voor de rest dus. Ik zit zelf over het algemeen op kantoor, maar wel prettig als de onderweg-collega's een vast punt hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt onderweg is een telefoon wel handig. Maar het 'onderweg zijn' is onderdeel van jouw/jullie werk neem ik aan?
Ziet er lekker winters uit! Prachtig.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
Wij hebben hier ook al een paar dagen sneeuw alleen vandaag was het even weggesmolten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:23 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Het heeft gister alleen in t noorden gesneeuwd toch?
Ja een GELE tuintafelquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is sneeuw op een gele tuintafel?
Waaaaaaaaaatquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja
T ZZ
is letterlijk
maar goed hier... een paar plaatjes van de sneeuw als goedmakertje dat je je hersentjes moest gebruiken
in vergelijk met mijn eigen foto's die ik hier een paar minuten geleden heb geplaatst voor @Crack_quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat het hier net nog helemaal sneeuwvrij was ongeveer.
Jep, niks te meldenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Prachtig verhaal! Tussentijds nog een keer geweest inmiddels?
Dat is waar maar dit is best wat inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja je ziet op camera altijd moeilijk hoe hard het sneeuwt of regent maar het blijft liggen zo te zien:
[ link | afbeelding ]
Een kind is gauw tevreequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De assistente kwam in ieder geval wel met haar been tegen mijn hoofd aan.
Geen totale verspilling geweest dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |