Ja, en?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Privé met mijn vrouw, ouders of zus. Dokter, tandarts.
Op werk heb ik ook andere taken dan lesgeven he. Is slechts 1 van mijn 4 taken.
Mijn lesgevende taak is niet waarom ze me bellen, maar voor roosters.quote:
oh zo, dat ligt er denk ik volledig aan wat je gewend bent en hebt afgesproken? Wij bellen zelden via telefoon maar doen alles via teams aangezien bij ons iedereen toch al achter een laptop werkt.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn lesgevende taak is niet waarom ze me bellen, maar voor roosters.
Ik ben de enige op locatie die met het programma kan werken, dus dan lijkt het me niet raar dat men dan belt als het haast heeft.
Kan je wakker bellenquote:Op donderdag 13 februari 2025 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zo bier in de trein, daar heb ik opzich wel zin in. Als ik daarna niet meteen in slaap val.
Thee zettenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb zo bier in de trein, daar heb ik opzich wel zin in.
Ik kom er nu aan.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:10 schreef Nizno het volgende:
meteen even de boerenkool en aardappels in de crockpot gedaan
primoquote:
quote:
quote:
quote:
wat lekker, mooi tijdstip. Ook al klaar met werken?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik ben al thuisGisteren bier in de trein gehad
pics? blijft het liggen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg helemaal kerst vibes zoveel sneeuw valt er.
Gewoon thuiswerken hequote:Op donderdag 13 februari 2025 15:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
waarom zo eng
[..]bijna hetzelfde
[..]
wat lekker, mooi tijdstip. Ook al klaar met werken?
Teeeeering. Insane.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:13 schreef kwiwi het volgende:
Lees net dat er hier weer iemand 115'000 euro boete moet betalen voor bumperkleven. Die boetes gebaseerd op inkomen zijn niet mals.
Dure hoer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had laatst tandarts rekening van 189 euro voor 1 gaatje gegvuld. Lol. Moker fuckedup.
het stond er letterlijkquote:
Vorig jaar ook voor 't eerst in 10! Jaar weer naar de mondhygieniste geweest. (heb mezelf behoorlijk verwaarloosd... oeps)quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had laatst tandarts rekening van 189 euro voor 1 gaatje. Lol. Moker fuckedup.
Ze willen steeds meer via teams gaan doen. Alles moet naar teams en via teams.quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh zo, dat ligt er denk ik volledig aan wat je gewend bent en hebt afgesproken? Wij bellen zelden via telefoon maar doen alles via teams aangezien bij ons iedereen toch al achter een laptop werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |