Heel de familie lamgeslagen om berichten die verborgen moesten blijven.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:42 schreef Grotetijd het volgende:
Tijd terug de oude telefoon van m'n opa meegenomen. Kijken of 'ie 't nog deed. Kwam allemaal oude tekstberichten en z'n voicemail tegen.
Weet ik ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Geen idee of je nu sarcastisch bent maar.
dus zoals ik zeg.... nieuwe eigenaar maar mopperenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ben heel koppig
Oh, ja dat is wel begrijpelijk. Mensen van mijn werk bellen me voornamelijk omdat ze wat nodig hebben/wat willen, heeft verder niet zoveel met mij persoonlijk te makenquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ omdat als mensen me bellen, ze me willen spreken.
Meestal is dat voor mij voldoende om op te nemen.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:43 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Heel de familie lamgeslagen om berichten die verborgen moesten blijven.
johquote:Op donderdag 13 februari 2025 14:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ben heel koppig
Nou zeg.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan neem ik gewoon op met ja hallo, en hoor ik dat jij het bent en zeg ik ja doei
Oh ging het om werk?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja dat is wel begrijpelijk. Mensen van mijn werk bellen me voornamelijk omdat ze wat nodig hebben/wat willen, heeft verder niet zoveel met mij persoonlijk te maken
Niet dan?quote:
Privé bel ik zelden, of met mn mama. Dus bij mij gaat het dan al snel over bellen icm werk, kan bij jou anders zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh ging het om werk?
Dan belt men me geregeld omdat iets nu geregeld moet worden. En als ze appen of teamsen ik het pas na een uur ofzo lees.
Daarom geef ik telefoon opnemen wel prio, genoeg mensen die onderweg zijn en toch even wat informatie moeten hebben, dan moet je wel.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Privé bel ik zelden, of met mn mama. Dus bij mij gaat het dan al snel over bellen icm werk, kan bij jou anders zijn natuurlijk.
Grappig wel hoe de werktelefoon bij jullie zo anders wordt gebruikt dan bij ons. Wij werken allemaal achter een laptop, ook als je lesgeeft doe je dat via je laptop. Dus dat is bij ons snelste manier van communiceren. En ook snelste manier om te zien of iemand uberhaupt beschikbaar is om te teamsen/chatten
Als je hulp nodig hebt onderweg is een telefoon wel handig. Maar het 'onderweg zijn' is onderdeel van jouw/jullie werk neem ik aan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom geef ik telefoon opnemen wel prio, genoeg mensen die onderweg zijn en toch even wat informatie moeten hebben, dan moet je wel.
Privé met mijn vrouw, ouders of zus. Dokter, tandarts.quote:Op donderdag 13 februari 2025 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Privé bel ik zelden, of met mn mama. Dus bij mij gaat het dan al snel over bellen icm werk, kan bij jou anders zijn natuurlijk.
Grappig wel hoe de werktelefoon bij jullie zo anders wordt gebruikt dan bij ons. Wij werken allemaal achter een laptop, ook als je lesgeeft doe je dat via je laptop. Dus dat is bij ons snelste manier van communiceren. En ook snelste manier om te zien of iemand uberhaupt beschikbaar is om te teamsen/chatten
Hier is 't grijsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |