Die fase breekt nu langzamerhand aan in huize Haags.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
jak dan had ik nu een tiener die me het bloed onder mn nagels vandaan haalt
Niet?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik geniet niet van andermans kinderen
Ik gun je het van hartequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Die fase breekt nu langzamerhand aan in huize Haags.
Dat sowieso. Ik snoep een heel stuk minder nu. En meer bewegen is ook erg fijn. Wandelen is zo gek nog niet.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig dat het kwartje is gevallen. En dat het je ook gelukt is. Suiker is echt volksvijand nummer 1.
Nee, omdat jij dat wel leuk vindt. Maar de vraag 'kun je je niet voorstellen dat mensen anders zijn dan jij' kun jij je best ook voorstellenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het me trouwens moeilijk voor te stellen dat mensen kinderen niet leuk vinden.
Kind zijn was toch ook leuk? Ik geniet volop van mijn kleine meid.
Zou zo nummer 2 en 3 willen.
Je kan het ontwikkelen tot je 40ste.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
1 is aangeboren, 2 krijg je 'op latere leeftijd'. Dus de kans is heel groot dat het 2 is.
[..]
Was het ook. Zijn maatje weg
bij een hond of kat is dat cute... kinderen moeten vooral gewoon normaal rustig zijn in mijn nabijheidquote:
Ik vind mijn neefje en nichtje ook erg leuk, maar als ze weer weg zijn denk ik: wat een rust.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niet?
Dochtertje van een vriend van mij is echt een schatje. Echt een lollig koddig kindje.
Vorige week had ze de zoomies. Rende ze de kamer door met d'r knuffel in d'r hand "brbrbrbr" geluiden maken met d'r lippen
Ja dat is weer wat anders.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik vind mijn neefje en nichtje ook erg leuk, maar als ze weer weg zijn denk ik: wat een rust.
Heeft hij veel dorst, moet hij veel plassen en heeft hij droge lippen? Dat waren bij mij de indicatoren dat het zover was.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef isax het volgende:
[..]
Je kan het ontwikkelen tot je 40ste.
Hij past niet in het profiel van type 2 en de symptomen kan je eigenlijk ook niet krijgen.
Oprecht. Ik gun je van harte een tiener en daarna puber waarvan je tegen de tijd dat het een twintiger is en het huis uit is .... gelukkig hebben we het overleefdquote:
oke, maar las net ook dat je ze graag had gewild, of verkeerd gelezen. Maar vandaar de vraagquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
of op een foto van sneeuw idd
Mocht je een fatsoenlijke tweekapper weten te vinden ergens dan roep je maar
Brabantquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, maar las net ook dat je ze graag had gewild, of verkeerd gelezen. Maar vandaar de vraag
[..]brabant
bij jou heb je toch nog genoeg huizen over
Ik moet er nog even niet aan denken eigenlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Oprecht. Ik gun je van harte een tiener en daarna puber waarvan je tegen de tijd dat het een twintiger is en het huis uit is .... gelukkig hebben we het overleefd
ja in het aardbevingsgebied staan genoeg betaalbarequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, maar las net ook dat je ze graag had gewild, of verkeerd gelezen. Maar vandaar de vraag
[..]brabant
Ja? Je kan toch graag kinderen hebben gewild maar ze bewust niet genomen hebben?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]brabant
maar 'hij heeft veel suiker gegeten' is geen oorzaak voor DM1?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef isax het volgende:
[..]
Je kan het ontwikkelen tot je 40ste.
Hij past niet in het profiel van type 2 en de symptomen kan je eigenlijk ook niet krijgen.
Ik snap dat mensen anders zijn. Ik snap alleen niet dat zoiets elementairs, iets dat zo ingebakken zou moeten zijn evolutionair gezien, er bij zoveel mensen niet is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, omdat jij dat wel leuk vindt. Maar de vraag 'kun je je niet voorstellen dat mensen anders zijn dan jij' kun jij je best ook voorstellen![]()
Ja? Maar mijn vraag 'ben je daar oke mee' is niet zo raar tochquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja? Je kan toch graag kinderen hebben gewild maar ze bewust niet genomen hebben?
Hij ontwikkelde heel snel ketoacidosequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heeft hij veel dorst, moet hij veel plassen en heeft hij droge lippen? Dat waren bij mij de indicatoren dat het zover was.
Ik ben er oke mee, anders had ik wel meer moeite genomen om toch kinderen te krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja? Maar waarom zou mijn vraag 'ben je daar oke mee' toch ook gewoon beantwoordbaar?
mede daarom juistquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
elementairs, iets dat zo ingebakken zou moeten zijn evolutionair gezien
Wie zegt dat kind zijn voor iedereen leuk was?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het me trouwens moeilijk voor te stellen dat mensen kinderen niet leuk vinden.
Kind zijn was toch ook leuk? Ik geniet volop van mijn kleine meid.
Zou zo nummer 2 en 3 willen.
Nee maar was beetje een speed run. Hij at nooit fruit en opeens was hij geobsedeerd met fruit.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar 'hij heeft veel suiker gegeten' is geen oorzaak voor DM1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |