Netjes hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cold-turkey gestopt met suiker. Gezonder gaan eten. Meer gaan bewegen. Na een jaar van 2 naar 1 tablet gegaan. Daarna na nog een jaar medicijn-af. Kleine 13 kilo afgevallen ook. Nu leef ik meer 'normaal' en hoef ik ipv 2x maar 1x per jaar op controle.
Blauwe kaas mayo klinkt als een koortsdroomquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo zoete aardappel met blauwe kaas mayo
Ik leef voor blauwe kaasquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Blauwe kaas mayo klinkt als een koortsdroom
Knap hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Cold-turkey gestopt met suiker. Gezonder gaan eten. Meer gaan bewegen. Na een jaar van 2 naar 1 tablet gegaan. Daarna na nog een jaar medicijn-af. Kleine 13 kilo afgevallen ook. Nu leef ik meer 'normaal' en hoef ik ipv 2x maar 1x per jaar op controle.
Dit klinkt echt smerig sorry.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb zo zoete aardappel met blauwe kaas mayo
dat lijkt me zo intens zielig om te zienquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee idd niet. En de overgebleven nijn was een beetje de kluts kwijt
Trueeeeeeee en trueeequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gevoelens/emoties zijn zelden rationeel
Maar hoe je ermee omgaat is dat wel. En door alleen al te herkennen dat je emoties niet rationeel zijn ben je al heel ver
Ik leef al mijn hele leven als een pauper. Ook nu ik een kind heb.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt, zeg maar dag tegen luxe.
het is geen wedstrijd he, er zijn mensen die kinderen heel leuk vinden. Dat mag en kan toch?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Een groot duur en luxe huis moet je ook schoonmaken, netjes houden en onderhouden.
Kinderen moet je ook voeden, opvoeden en vermaken.
En dan moet je doordeweeks heel hard werken in een stomme baan om het allemaal te kunnen betalen en in het weekend ben je alleen maar bezig met kinderen en huishouden.
Geweldig leven.
Dat mag, ik vind kinderen ook best leuk en had ze ook graag gewild. Het leven heeft andere plannenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is geen wedstrijd he, er zijn mensen die kinderen heel leuk vinden. Dat mag en kan toch?
Omdat ik anders misschien wel aan de injecties moest. En dat mijn leven een stuk korter zou worden. Dus ik nam meteen drastische maatregelen en die hebben geholpen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Netjes hoor.
Wat gaf de doorslag?
Ik ook. Hou van blauwe kaas. Maar Mayo is dan weer niet mijn favo, dus die combi?quote:
1 is aangeboren, 2 krijg je 'op latere leeftijd'. Dus de kans is heel groot dat het 2 is.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:59 schreef isax het volgende:
[..]
Knap hoor.
Hier is er waarschijnlijk spraken van type 1, de heer des huizes had zichzelf een overdosis aan suiker gegeven. (We hopen dat het toch 2 is)
Was het ook. Zijn maatje wegquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat lijkt me zo intens zielig om te zien
[..]
Trueeeeeeee en trueee
Ruimte geven aan gevoelens en mezelf daar soms in troosten helpt hier vaak. Die gevoelens zijn er toch dus beter even laten zien
Vind het belangrijker dat je geen gehoor geeft aan je gevoelens waarvan je weet dat die niet op rationaliteit zijn berust
Ik geniet niet van andermans kinderenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het me trouwens moeilijk voor te stellen dat mensen kinderen niet leuk vinden.
Kind zijn was toch ook leuk? Ik geniet volop van mijn kleine meid.
Zou zo nummer 2 en 3 willen.
En het is ook wat essnhills zegt denk ik, even het idee dat zij precies heeft wat ze wil en ik niet. En dat slaat nergens opquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
jaloers zijn is ergens wel te begrijpen. ondanks dat je het zelf niet zou willen is het toch wel dat zij het dan maar zo even kan..
Dat kan. Ik zie er zelf de meerwaarde niet van in.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vind het me trouwens moeilijk voor te stellen dat mensen kinderen niet leuk vinden.
Gelukkig dat het kwartje is gevallen. En dat het je ook gelukt is. Suiker is echt volksvijand nummer 1.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Omdat ik anders misschien wel aan de injecties moest. En dat mijn leven een stuk korter zou worden. Dus ik nam meteen drastische maatregelen en die hebben geholpen.
ik heb geen hekel aan kinderen maar moet er nu echt niet meer aan denken.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
oh, dat is wel jammer. Of vind je het oke?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat mag, ik vind kinderen ook best leuk en had ze ook graag gewild. Het leven heeft andere plannen
Ik ben bewust kinderloosquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, dat is wel jammer. Of vind je het oke?
of op een foto van sneeuw iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |