Ze hadden er al ervaring mee zeg maar. Eerst de poes en toen overgrootoma. Konijn was wel het grootste gedeelte in hun leven geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Uit de opvang is het beste natuurlijk![]()
![]()
laat het ons weten als je ze hebt gehaald aub
Ahhh ja dat is zielig. Maar ergens denk ik goede manier om kennis te maken met de dood?of zeg ik nu echt iets raars
Uiteraardquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij verwacht zakken vol?
ik hoef geen luxe (is relatief, jaja) en kinderen al helemaal nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wat wil jij dan ook een luxe huis en twee kinderen, zonder verdere zorgen?
Ben je wellicht jaloers omdat je het idee hebt dat zij verder is in haar droomleven dan jij in de jouwe?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ook zo stom isik weet nog niet welk huis die vriendin heeft gekocht maar ik denk dat het een overdreven luxe huis gaat zijn want haar vriend is 10+ jaar ouder en heeft een onwijs goede baan.
Dat is allemaal prima en haar leven zou absoluut niet de mijne zijn, maar dan voel ik me toch even jaloers![]()
. Hoe kun je jaloers zijn op dingen waarvan je al weet dat het echt nergens op slaat om daar jaloers op te zijn?
Het menselijk brein is onnodig ingewikkeld
Als je kinderen hebt, zeg maar dag tegen luxe.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoef geen luxe (is relatief, jaja) en kinderen al helemaal niet
trouwenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik hoef geen luxe (is relatief, jaja) en kinderen al helemaal niet
Ik ben diabeet-af, zogezegd.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef isax het volgende:
Over een maand ben ik diabeet voeding deskundige.
Dan heb je een opleiding afgerond?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef isax het volgende:
oh, ahhhhhhhquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze hadden er al ervaring mee zeg maar. Eerst de poes en toen overgrootoma. Konijn was wel het grootste gedeelte in hun leven geweest.
tranformeer je dan?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:50 schreef isax het volgende:
Ja misschien welquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je wellicht jaloers omdat je het idee hebt dat zij verder is in haar droomleven dan jij in de jouwe?
Voor sommige mensen voelt dat als luxequote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt, zeg maar dag tegen luxe.
alleen als er lekker eten isquote:
Het ergste was dat ik het konijntje vond, want ze waren een weekend weg. Dat was wel sneuquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ahhhhhhh
[..]
tranformeer je dan?
Hopelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ahhhhhhh
[..]
tranformeer je dan?
oh dat is echt helemaal kut. En ook gewoon kut dat je dan niet kunt nagenieten van het weekendje wegquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het ergste was dat ik het konijntje vond, want ze waren een weekend weg. Dat was wel sneu
Ieder zijn meug. Ik maak me eerder druk over een nieuw motorpak dan de cijfers die mijn theoretische kind zou halen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja misschien welOf dat je denkt 'woooow jij hebt echt alles goed op een rijtje' oid. Maar ik wéét rationeel dat dat helemaal niet zo is en dat het ook niet valt te vergelijken
en dat vind ik zo raar/stom maar ook zo bijzonder, dat je dan toch die gevoelens hebt terwijl je rationeel weet dat het niet klopt.
[..]
Voor sommige mensen voelt dat als luxe
[..]
alleen als er lekker eten is
Hoe heb je dat geflikt?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben diabeet-af, zogezegd.
hehehe, dat zou wel geniaal zijn. Maar gefeliquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef isax het volgende:
[..]
Hopelijk.
Met ingebouwde carb calculator. Ik wil het kunnen ruiken.
Nee idd niet. En de overgebleven nijn was een beetje de kluts kwijtquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh dat is echt helemaal kut. En ook gewoon kut dat je dan niet kunt nagenieten van het weekendje weg![]()
Gevoelens/emoties zijn zelden rationeelquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja misschien welOf dat je denkt 'woooow jij hebt echt alles goed op een rijtje' oid. Maar ik wéét rationeel dat dat helemaal niet zo is en dat het ook niet valt te vergelijken
en dat vind ik zo raar/stom maar ook zo bijzonder, dat je dan toch die gevoelens hebt terwijl je rationeel weet dat het niet klopt.
[..]
Voor sommige mensen voelt dat als luxe
[..]
alleen als er lekker eten is
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ieder zijn meug. Ik maak me eerder druk over een nieuw motorpak dan de cijfers die mijn theoretische kind zou halen.
Cold-turkey gestopt met suiker. Gezonder gaan eten. Meer gaan bewegen. Na een jaar van 2 naar 1 tablet gegaan. Daarna na nog een jaar medicijn-af. Kleine 13 kilo afgevallen ook. Nu leef ik meer 'normaal' en hoef ik ipv 2x maar 1x per jaar op controle.quote:
jaloers zijn is ergens wel te begrijpen. ondanks dat je het zelf niet zou willen is het toch wel dat zij het dan maar zo even kan..quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ook zo stom isik weet nog niet welk huis die vriendin heeft gekocht maar ik denk dat het een overdreven luxe huis gaat zijn want haar vriend is 10+ jaar ouder en heeft een onwijs goede baan.
Dat is allemaal prima en haar leven zou absoluut niet de mijne zijn, maar dan voel ik me toch even jaloers![]()
. Hoe kun je jaloers zijn op dingen waarvan je al weet dat het echt nergens op slaat om daar jaloers op te zijn?
Het menselijk brein is onnodig ingewikkeld
Precies.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
mag allemaal
het is allemaal even relevant, of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |