was die foto van jou van eerder vandaag bij jou thuisquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb twee tuinen. naja achter is alleen aardbeienplantjes in bakken... voor is struiken
Ja, wel 2quote:
Heel graag of niet, zo reageren wij normale mannen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die vibe hing er een beetje. Naja laat maar weer!
Ik wil het echt echt echt echt echt nietquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen doen als je het echt echt echt echt echt wil.
heb het wel eens met een vriend er over gehad om een twee onder 1 kap zo in te delen dat er een tussendeur in kan zodat we niet steeds voor 1 hoefden te koken en we ook prima samen kunnen zijn maar ook de deur gewoon op slot en eigen cocoonquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zullen we samen in een huisje gaan wonen om samen oud te worden als we eenzaam worden
Dat lijkt me oprecht best chill
Oke niet samen in één huis
Pics? Hoe heten ze?quote:
ja das mijn uitzicht...quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was die foto van jou van eerder vandaag bij jou thuis
verstandigquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Speciaal morgen vrij genomen om alle Valentijnspost aan te kunnen nemen
"Ja maar je krijgt er zoveel voor terug!"quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil het echt echt echt echt echt nietnooit gewild ook maar dan komt heel af en toe die gedachte 'MAAR STEL IK WIL HET WEL' in me op. Dat is een schijngedachte hoor
Ja, zo'n idee inderdaad. Lijkt me echt heel leuk. Liefst met nog meer mensen want 1 op 1 lijkt me best intiem worden. Maar dat je gezelschap kan op zoeken wanneer je daar zin in hebt lijkt me fantastisch.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb het wel eens met een vriend er over gehad om een twee onder 1 kap zo in te delen dat er een tussendeur in kan zodat we niet steeds voor 1 hoefden te koken en we ook prima samen kunnen zijn maar ook de deur gewoon op slot en eigen cocoon
We hebben ze nog niet. Worden konijnen voor buiten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics? Hoe heten ze?
Of heb je ze nog niet?
Zijn ze lief? Zitten ze binnen of buiten?
ja maar 2 onder 1 kap is dat bij te doen... anders moet je echt flink gaan verbouwen in woningen om een gezamelijke situatie te maken met af te sluiten losse situaties dat ook nog huis isquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, zo'n idee inderdaad. Lijkt me echt heel leuk. Liefst met nog meer mensen want 1 op 1 lijkt me best intiem worden. Maar dat je gezelschap kan op zoeken wanneer je daar zin in hebt lijkt me fantastisch.
Jaaa, ik vond dat een super groente fotoquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja das mijn uitzicht...
die struiken kon je zien op de foto
Zo denk ik er ook over, maar ik merk dat mijn zus echt echt echt geniet van die kinderen. Dat is heel fijn. En fijn voor mijn mama want dan wordt ze nog omaquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Ja maar je krijgt er zoveel voor terug!"
"Ja, kopzorgen, slapeloze nachten en een lege bankrekening!"
groente?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, ik vond dat een super groente fotooke wit vooral maar je snapt hem
[..]
Zo denk ik er ook over, maar ik merk dat mijn zus echt echt echt geniet van die kinderen. Dat is heel fijn. En fijn voor mijn mama want dan wordt ze nog oma
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We hebben ze nog niet. Worden konijnen voor buiten.
Stig en Biex
True true.. Paar huisjes dicht bij elkaar zou ook priem zijn. Alsnog bijna niet te realiseren..quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar 2 onder 1 kap is dat bij te doen... anders moet je echt flink gaan verbouwen in woningen om een gezamelijke situatie te maken met af te sluiten losse situaties dat ook nog huis is
konijntjes blijven zoooo leuk. Die neusjesquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
groente?
euh
dan zou de prei wel erg hoog staanmaar denk dat je de tuinen van de buren en overburen er bij in gedachten hebt
Nee, ik denk uit de opvang.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan jullie ze halen als jonkie?
[..]
True true.. Paar huisjes dicht bij elkaar zou ook priem zijn. Alsnog bijna niet te realiseren..
[..]
konijntjes blijven zoooo leuk. Die neusjes![]()
Ik heb gezegd dat ze alleen s middags mogen komen. Ik moet goed uitgerust zijn om alle post te ontvangenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Speciaal morgen vrij genomen om alle Valentijnspost aan te kunnen nemen
Wat wil jij dan ook een luxe huis en twee kinderen, zonder verdere zorgen?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:46 schreef Crack_ het volgende:
Weet je wat ook zo stom isik weet nog niet welk huis die vriendin heeft gekocht maar ik denk dat het een overdreven luxe huis gaat zijn want haar vriend is 10+ jaar ouder en heeft een onwijs goede baan.
Dat is allemaal prima en haar leven zou absoluut niet de mijne zijn, maar dan voel ik me toch even jaloers![]()
. Hoe kun je jaloers zijn op dingen waarvan je al weet dat het echt nergens op slaat om daar jaloers op te zijn?
Het menselijk brein is onnodig ingewikkeld
Jij verwacht zakken vol?quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ze alleen s middags mogen komen. Ik moet goed uitgerust zijn om alle post te ontvangen
Uit de opvang is het beste natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, ik denk uit de opvang.
Mijn zus had er twee maar eentje is gaan hemelen
Haar kinderen ontroostbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |