You got this.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Okeeee, mijn lichaam vindt het ook maar spannend allemaal
komp allemaal goeiquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:40 schreef Crack_ het volgende:
Het went nooit he, zo'n uitvaart?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en eten
Friet en snacks uit de airfryerdt
Neequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het went nooit he, zo'n uitvaart?
Ja en er zullen er natuurlijk nog wel meerdere gaan volgen. Mijn ooms en tantes zijn ook allemaal de zeventig of zelfs de 80 al gepasseerdquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het went nooit he, zo'n uitvaart?
Ja dan gaat het ineens rapquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en er zullen er natuurlijk nog wel meerdere gaan volgen. Mijn ooms en tantes zijn ook allemaal de zeventig of zelfs de 80 al gepasseerd
Ja. Ik hoop het niet voor je en dat ze gewoon de 100 gaat halenquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan gaat het ineens rap
Hier zal oma wel de volgende zijn. Die is 91 en wordt nu echt wel oud
Dat zie ik haar ook nog wel doen, eigenwijze damequote:Op donderdag 13 februari 2025 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Ik hoop het niet voor je en dat ze gewoon de 100 gaat halen
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:44 schreef isax het volgende:
[..]
You got this.
Goed door blijven ademen.
quote:
quote:
Het zijn van die dingen waar je je een tijdje op voorbereid. En als het puntje dan bij het paaltje komt, is het nog steeds te veel.quote:
Dan heb je dat niet van vreemden duquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zie ik haar ook nog wel doen, eigenwijze dame
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zijn van die dingen waar je je een tijdje op voorbereid. En als het puntje dan bij het paaltje komt, is het nog steeds te veel.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan heb je dat niet van vreemden du
Dalijk ben jij een van de senioren.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en er zullen er natuurlijk nog wel meerdere gaan volgen. Mijn ooms en tantes zijn ook allemaal de zeventig of zelfs de 80 al gepasseerd
Ja, het ene voelt erger dan het andere. Een opa of oma voelt onvermijdelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Al zijn de 'details' wel relevant daarvoor vind ik
Het afscheid van mijn opa (net geen 85) was zwaar maar vooral ook erg mooi. En het was goed zo.
Het afscheid van mijn tante (65 jaar pas) was veeel pijnlijker. Omdat het veel te vroeg was.
Ja. ik word (althans dat hoop ik) volgende maand 44. Gelukkig ben ik van mijn neven en nichten de op een na jongste. Van vaders kant dan. Van moederskant ben ik de jongste, maar daarmee heb ik helemaal geen contact mee en mijn vader ook niet..quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dalijk ben jij een van de senioren.
Op 1,49 zitten we intussen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
het gemiddelde toch? of 2.4... weet t niet meer
owwwwwquote:Op donderdag 13 februari 2025 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op 1,49 zitten we intussen.
Is ook wel lastig, dealen met 0,3 kind.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
mede daarom juist
ik moet er niet aan denken om een vent en 2.3 kinderen om me heen te hebben.
Hadden ze de boodschap in Afrika en Zuid-Azië ook maar begrepen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwww
naja das ook wel goed voor de wereldpopulatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |