SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Dat voelde erg als een back up opdracht. En helaas kreeg je ook gelijk te zien hoe weinig de BN'ers van WIDM weten. 'Wij zijn niet in Kiev, vriend' niet kennen, kom op zeg.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan doen ze maar wat meer opdrachten in een waterpark of op het strand of in de nacht ofzo. Zoiets als die quiz van zaterdag is toch voor niemand boeiend?
Dat is het enige seizoen dat ik gekeken hebquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat voelde erg als een back up opdracht. En helaas kreeg je ook gelijk te zien hoe weinig de BN'ers van WIDM weten. 'Wij zijn niet in Kiev, vriend' niet kennen, kom op zeg.
En het was ook niet altijd tomatensoep, dus dat was ook altijd nog spannendquote:Op dinsdag 11 februari 2025 13:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat was toch fantastische televisie![]()
Ook al weet ik inmiddels dat je het zo hoort te spellen, toch vind ik San Remo logischerquote:
Dat is ook niet al te professioneel inderdaad. Al kan je de BN’ers nog verdedigen dat ze zijn ingehuurd omdat ze zo leuk in het spel passen (daar kan je ook over discussiëren) en niet op basis van hun kennis van de show. Claude gaat immers ook niet naar het ESF omdat hij er inhoudelijk alles van weet.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat voelde erg als een back up opdracht. En helaas kreeg je ook gelijk te zien hoe weinig de BN'ers van WIDM weten. 'Wij zijn niet in Kiev, vriend' niet kennen, kom op zeg.
In het Nederlands is het volgens mij wel San Remo. Maar goed, volgens de Taalunievolgendewikipediazolderkamerautisten is Eurovisiesongfestival ook één woord, dus dat zegt niet alles over wat mooi of goed leesbaar is.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook al weet ik inmiddels dat je het zo hoort te spellen, toch vind ik San Remo logischer
De meeste van ons spreken het ook uit als San Ree-mo. Terwijl het San Rem-o isquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:19 schreef H_T het volgende:
[..]
Ook al weet ik inmiddels dat je het zo hoort te spellen, toch vind ik San Remo logischer
Maar tegenwoordig hebben we het ook over Beijing vaak en niet meer over Peking, tenzij het over een smakelijk eendgerecht gaatquote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het Nederlands is het volgens mij wel San Remo. Maar goed, volgens de Taalunievolgendewikipediazolderkamerautisten is Eurovisiesongfestival ook één woord, dus dat zegt niet alles over wat mooi of goed leesbaar is.
Ik neem aan dat als je aan een programma meedoet je toch een beetje achtergrondkennis op doet. Van Claude mogen toch ook wel verwachten dat hij weet wie de laatste Nederlandse winnaar was.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat is ook niet al te professioneel inderdaad. Al kan je de BN’ers nog verdedigen dat ze zijn ingehuurd omdat ze zo leuk in het spel passen (daar kan je ook over discussiëren) en niet op basis van hun kennis van de show. Claude gaat immers ook niet naar het ESF omdat hij er inhoudelijk alles van weet.
Maar goed, als opdracht was het erg armoedig. En met terugwerkende kracht ook vrij pijnlijk dat ze de herinnering oprakelen aan die spectaculairste start ooit, in dit seizoen dat ze zogezegd gingen starten met iets wat ze nog nooit hadden gedaan, maar uiteindelijk een non-event bleek te zijn.
Met klemtoon op de o bedoel je? Dat klopt niet hoor, het is gewoon San Rèmo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De meeste van ons spreken het ook uit als San Ree-mo. Terwijl het San Rem-o is
Ik bedoel dat je uitspreekt als rem-o. Eerst rem en dan o. Nouja, dat geeft dus verwarring en spreken we het maar uit als San Reemo.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Met klemtoon op de o bedoel je? Dat klopt niet hoor, het is gewoon San Rèmo.
Jongens volgens mij gaat het echt niet zo goed meer met NQ hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:38 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik bedoel dat je uitspreekt als rem-o. Eerst rem en dan o. Nouja, dat geeft dus verwarring en spreken we het maar uit als San Reemo.
Joop Zoetemelk, 1980quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:21 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als je aan een programma meedoet je toch een beetje achtergrondkennis op doet. Van Claude mogen toch ook wel verwachten dat hij weet wie de laatste Nederlandse winnaar was.
Pas maar op. Straks gooi ik nog met rozentuinen.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Jongens volgens mij gaat het echt niet zo goed meer met NQ hoor
Oh. Ik dacht aan Henk Angenent, 1997.quote:
Krajicek, 1996quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan Henk Angenent, 1997.
Ach nee, beterschap voor jullie allemaal!quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:27 schreef Yesse het volgende:
Oh nee, in navolging op mij, mijn ouders en m'n zoontje lijkt het er nu op dat ook meneer Yesse aan de griep gaatEn nog niemand is (100%) beter dus dat wordt wat.
Beterschap! Het is een raar griepje. Ik had het drie weken terug, maar ben nog steeds snel vermoeid.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:27 schreef Yesse het volgende:
Oh nee, in navolging op mij, mijn ouders en m'n zoontje lijkt het er nu op dat ook meneer Yesse aan de griep gaatEn nog niemand is (100%) beter dus dat wordt wat.
Oh neequote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:27 schreef Yesse het volgende:
Lekker.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:55 schreef Arizona het volgende:
Zo, ik zit fris gedoucht onder mijn warmtedeken. Ik ga niks meer doen vanavond.
En ik kijk Say Yes To The Dress Bridesmaids, dus het is écht een topavond!quote:
Ben je er zo klaar voor Luctor?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht aan Henk Angenent, 1997.
Nee.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ben je er zo klaar voor Luctor?
Ik heb toch niet gezegd dat ik dit jaar zou kijken.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt al toegezegd dus je zal wel moeten. Maar zet door, het is het waard!
Goed bezig trolletjequote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik dit jaar zou kijken.
Ik heb net misschien mijn bed vast aangezet om voor te verwarmenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:55 schreef Arizona het volgende:
Zo, ik zit fris gedoucht onder mijn warmtedeken. Ik ga niks meer doen vanavond.
Hoho wat zullen we nou krijgen. Ga je nu opeens terugkrabbelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb toch niet gezegd dat ik dit jaar zou kijken.
quote:
Vooral omdat het kind in kwestie vooral nog steeds rent,springt en danst maar dan met koorts en een enorme loopneusquote:Op dinsdag 11 februari 2025 18:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh neeLijkt me zo rot als je allebei tegelijk met je kind ziek bent
Sterkte!
Er staat toch een keer. Niet specifiek deze keerquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoho wat zullen we nou krijgen. Ga je nu opeens terugkrabbelen?
[..]
ik wilde misschien wel twee nummers kijken straksquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:16 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je hebt al toegezegd dus je zal wel moeten. Maar zet door, het is het waard!
Youtube weet iets dat jij nog niet weetquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vooral omdat het kind in kwestie vooral nog steeds rent,springt en danst maar dan met koorts en een enorme loopneusgelukkig gaat het bij mij steeds beter
Ik kreeg net op YouTube een reclame voor de vrijmetselarijHoe kom ik nu weer in dat algoritme terecht
Ja maar jij bent ziek. Dan mag het.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik wilde misschien wel twee nummers kijken straks![]()
Wij hebben geen raiuno zag ik. Knaken Caiway.
Dus misschien dat ik het online nog probeer.
Nee meekijken zul je. Kom nou zo zijn we niet getrouwdquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat toch een keer. Niet specifiek deze keer
Ik heb blijkbaar wel Raiuno.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik wilde misschien wel twee nummers kijken straks![]()
Wij hebben geen raiuno zag ik. Knaken Caiway.
Dus misschien dat ik het online nog probeer.
Jij hebt toch ook Delta/caiway?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb blijkbaar wel Raiuno.
Ja, ik heb Delta. Maar op 524 heb ik Rai 1 HD.quote:
Ik heb de melding dat ik niet geabonneerd ben op die zender.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb Delta. Maar op 524 heb ik Rai 1 HD.
Volgens mij hebben wij ook geen extra pakket. ¯\_(ツ)_/¯quote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb de melding dat ik niet geabonneerd ben op die zender.
Iemand probeert je tegen te houdenquote:Op dinsdag 11 februari 2025 20:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wilde delta tv op mijn nieuwe telefoon instellen (inloggen), maar dat lukte niet. Kreeg de melding dat het wachtwoord fout was. Ik op mijn laptop kijken. "Ja, dat is toch het juiste wachtwoord". Nog eens proberen, lukte het weer niet. Toen op mijn laptop uitgelogd, en toen kwam ik er daar ook niet meer in.
Mijn vader gevraagd wat het wachtwoord was. Nou dat bleek dus gewoon het wachtwoord te zijn wat ik al had.
Maar daarmee lukte het nog steeds niet. En zojuist nog eens geprobeerd en toen lukte het opeens wel weer.
Oh top, goed voor het herstel ookquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Vooral omdat het kind in kwestie vooral nog steeds rent,springt en danst maar dan met koorts en een enorme loopneusgelukkig gaat het bij mij steeds beter
Ik kreeg net op YouTube een reclame voor de vrijmetselarijHoe kom ik nu weer in dat algoritme terecht
Geen San Remö?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 15:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Met klemtoon op de o bedoel je? Dat klopt niet hoor, het is gewoon San Rèmo.
Poging tot aanzetten van een relquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga het gewoon een keertje zeggen: Sanremo is best wel overrated. Andere voorrondes vind ik leuker.
Bij Ed Sheeràn fans kun je dat wel verwachten ja.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou me níks verbazen als NQ het zo uitspreekt.
Ze begonnen met het coveren van Nederlandse liedjes.quote:Op dinsdag 11 februari 2025 22:32 schreef BillDauterive het volgende:
Is het nu al afgelopen?slaap ze!
Ik krijg regelmatig reclames voor de Zweedse tak van Wijkopenautos. Geen idee waaromquote:Op dinsdag 11 februari 2025 19:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar mochten jullie wel echt vrij metselen of was het alsnog met opdrachten?quote:Op dinsdag 11 februari 2025 23:32 schreef H_T het volgende:
Ik ben een keer uit nieuwsgierigheid bij een open dag van de lokale vrijmetselaars geweest. Ik vond het vooral saai
Jovanotti deed een liedje van Guus Meeuwis.quote:
Ik heb geen mortel gezienquote:Op woensdag 12 februari 2025 10:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar mochten jullie wel echt vrij metselen of was het alsnog met opdrachten?
Ohquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb geen mortel gezienWel een kijkje in wat zij noemen 'de tempel' mogen nemen
Nee ze hadden het wel leuk aangekleed met banken aan weerszijden, een donkerblauw plafond en een hoop kaarsenquote:Op woensdag 12 februari 2025 11:24 schreef Strani het volgende:
[..]
OhEn hoe was dat? Gewoon een vrij kale ruimte zeker?
Ik geloof dat het nog een klein bescheiden hitje is geweest in Nederland. Maar dit is wel bijzonder. Allora!quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag leerde ik dat "onze" Toto in de top 2000 heeft gestaan@:nailqueen
Mexicanobakker in MUZ / Top 2000 Editie 2024 #260 De recensent houdt niet van blauw
Ja in de achterhoede van de allereerste editie. Ik vraag me af hoeveel stemmen die toen heeft gekregen, en of dat er meer dan 0 waren. Het stemmen ging toen immers nog per post op precies 2000 voorgeselecteerde platen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
Vandaag leerde ik dat "onze" Toto in de top 2000 heeft gestaan@:nailqueen
Mexicanobakker in MUZ / Top 2000 Editie 2024 #260 De recensent houdt niet van blauw
In de coverversie heeft het wel in de top 40 gestaan. Maar het origineel heeft het niet gehaaldquote:Op woensdag 12 februari 2025 13:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat het nog een klein bescheiden hitje is geweest in Nederland. Maar dit is wel bijzonder. Allora!
Ook verkouden , denk ik en daardoor niet fit.quote:Op woensdag 12 februari 2025 13:07 schreef NailQueen het volgende:
Jemig wat is Fok langzaam. Wat is er gisteren gebeurd?
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:18 schreef Troel het volgende:
Ik ga qua luxe een stapje vooruit: Ik mag me (zodra hij zijn rijbewijs opgehaald heeft) laten rijden door mijn oudste!
Ik vond het zeker in het begin doodeng om naast dochter te zitten terwijl zij reedquote:
Zelfs bij de eerste les reed mijn zoon denk ik al beter dan zijn vaderquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het zeker in het begin doodeng om naast dochter te zitten terwijl zij reed
Ik ben nog steeds extra alert als ik op de bijrijdersstoel zit
Mijn dochter rijdt ook gewoon goed, het is puur mijn eigen onzekerheidquote:Op woensdag 12 februari 2025 15:57 schreef Troel het volgende:
[..]
Zelfs bij de eerste les reed mijn zoon denk ik al beter dan zijn vaderIk denk dat ik het wel overleef.
Jij, denk ik? Of valt het mee bij jou?quote:
Hier ligt sneeuw, maar zo te zien is het opgehouden met sneeuwen.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jij, denk ik? Of valt het mee bij jou?
En van mijn familie in Noord-Oost-Friesland vermoed ik ook dat ze zijn ingesneeuwd![]()
Hier ligt geen vlokje, het is gewoon weer een grijze boel.
Leuk!quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hier ligt sneeuw, maar zo te zien is het opgehouden met sneeuwen.
Ik moest er vanochtend uit en ik ben zelfs als de dood voor de gladheid.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Leuk!
Ik vind sneeuw heel mooi, als je niet persé de deur uit hoeft. Voor een wandeling wel hoor, maar ik ben als de dood voor gladheid.
Maar je bent heelhuids thuisgekomenquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moest er vanochtend uit en ik ben zelfs als de dood voor de gladheid.
Hier eet ik hetzelfde als gisteren, zoals vaak op woensdag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar je bent heelhuids thuisgekomen
Wat gaan we eten vanavond? Hier staat kipgyros op het menu. Het voorgesneden verspakket van de AH. Lekker en simpel
me 2quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier eet ik hetzelfde als gisteren, zoals vaak op woensdag.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hier eet ik hetzelfde als gisteren, zoals vaak op woensdag.
Wat aten jullie gisteren dan?!?!?quote:
Nou, dat kan je wel raden toch? Hetzelfde als vandaag.quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Wat aten jullie gisteren dan?!?!?
Trap je wel eens op een rem die er niet is?quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn dochter rijdt ook gewoon goed, het is puur mijn eigen onzekerheidIk heb graag de controle
Weet ik nog nietquote:Op woensdag 12 februari 2025 16:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maar je bent heelhuids thuisgekomen
Wat gaan we eten vanavond? Hier staat kipgyros op het menu. Het voorgesneden verspakket van de AH. Lekker en simpel
quote:Op woensdag 12 februari 2025 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, dat kan je wel raden toch? Hetzelfde als vandaag.
Ja, die zag ik liggen! Naast mijn kipgyros-pakketquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIk zag online al wel dat AH nu ook Efteling-maaltijdpakketten heeft
Nee, dat gelukkig niet hoorquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Trap je wel eens op een rem die er niet is?
Deden wij ook toen dochter haar rijbewijs had gehaaldquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:52 schreef Troel het volgende:
Wij gaan vanavond uit eten om een feestje te vieren
Voor je eigen herstel ookquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:05 schreef Arizona het volgende:
Zit ik trouwens alweer in mijn huispak onder mijn warmtedeken?
Ik heb besloten morgen thuis te werken. Ondanks diverse afspraken die ik morgen heb staan, die moeten maar via Teams of verplaatst worden. Ik ben dusdanig zwaar verkouden nu, dat het voor iedereen beter is dat ik niet naar kantoor kom.
Dankje!quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Voor je eigen herstel ookBeterschap !!
Ja, allemaal improvisatie, toch?quote:Op woensdag 12 februari 2025 18:26 schreef egeltje1985 het volgende:
@:BillDauterive nieuw nummer van Maruja! Klinkt tof, mooie opbouw.
Lutscher Almquote:Op woensdag 12 februari 2025 17:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Deden wij ook toen dochter haar rijbewijs had gehaald, wij zijn toen naar Kami Sushi geweest
Nu ben ik wel nieuwsgierig, waar gaan jullie naartoe? Veel plezier in ieder geval
Meneer is niet ziek geworden gelukkig maar de rest van ons zijn nog steeds ziekquote:Op woensdag 12 februari 2025 18:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dankje!
Hoe gaat het bij jullie nu met de zieken?
Jij gaat het grote @Strani mystery onthullen?quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:48 schreef egeltje1985 het volgende:
@:Strani nog steeds zin in een biertje drinken ergens dit weekend? Weet nog niet of het gaat lukken, maar ik ben iig behoorlijk in de buurt.
Misschien. Of gewoon allemaal random mensen aanspreken, of ze van Eurovisie houden. En FOK. En dan word ik opgepakt waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij gaat het grote @:strani mystery onthullen?
Dan komt ze erachter dat het een 56 jarige vrouw met kort pittig kapsel uit Oss is. Dat hebben meerderen van ons tijdens Corona wel ervarenquote:Op woensdag 12 februari 2025 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jij gaat het grote @:strani mystery onthullen?
Oh ja zeker!quote:Op woensdag 12 februari 2025 21:48 schreef egeltje1985 het volgende:
@:Strani nog steeds zin in een biertje drinken ergens dit weekend? Weet nog niet of het gaat lukken, maar ik ben iig behoorlijk in de buurt.
'Do you like to fok?' Lijkt mij vrij listig om te roepen ja.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien. Of gewoon allemaal random mensen aanspreken, of ze van Eurovisie houden. En FOK. En dan word ik opgepakt waarschijnlijk.
Haha ja precies.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Do you like to fok?' Lijkt mij vrij listig om te roepen ja.
Aii, Oss. Messentrekkers. Allemaal.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan komt ze erachter dat het een 56 jarige vrouw met kort pittig kapsel uit Oss is. Dat hebben meerderen van ons tijdens Corona wel ervaren
In dit geval is het een slechte grappen trekker.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Aii, Oss. Messentrekkers. Allemaal.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:34 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien. Of gewoon allemaal random mensen aanspreken, of ze van Eurovisie houden. En FOK. En dan word ik opgepakt waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan komt ze erachter dat het een 56 jarige vrouw met kort pittig kapsel uit Oss is. Dat hebben meerderen van ons tijdens Corona wel ervaren
Ik moet mn man ook nog even overhalen. Al heeft ie inmiddels wel gezien dat de meeste mensen van FOK wel oké zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval is het een slechte grappen trekker.
De meestequote:Op woensdag 12 februari 2025 22:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik moet mn man ook nog even overhalen. Al heeft ie inmiddels wel gezien dat de meeste mensen van FOK wel oké zijn.
Alle grappen terzijde moet er weinig voor nodig zijn om hem ook @Strani te laten ontmoeten. In het echt nog een leuker mens dan op FOK!quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik moet mn man ook nog even overhalen. Al heeft ie inmiddels wel gezien dat de meeste mensen van FOK wel oké zijn.
quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alle grappen terzijde moet er weinig voor nodig zijn om hem ook @:Strani te laten ontmoeten. In het echt nog een leuker mens dan op FOK!
Hij is inmiddels vaste lid van het EIC clubjequote:Op woensdag 12 februari 2025 22:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, pas maar op als ik je tegenkom...quote:Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha ja, alleen heeft ie nu met EIC een vrijgezellenfeest, waarbij ze niet naar EIC gaan, heel raar.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hij is inmiddels vaste lid van het EIC clubje
Ah, vandaar dat @ijs_beer het wilde platbrandenquote:Op woensdag 12 februari 2025 22:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2025 14:59 schreef NailQueen het volgende:
Tip van NailQueen: De lidl is ons goed gezint want het is Italiaanse week bij Lidl. Ze verkopen daar ook Aperol spritz en Prosecco in 1 verpakking. Dus ren naar de lidl als je geheel in stijl deze week Italiaans wil eten
Mijn pakketje is netjes op het pakketpunt afgeleverd. Dat ga ik straks ophalen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef Strani het volgende:
Een pakketjesleed-post in de KSCWe zijn ook nergens veilig!
Ik kom zelf oorspronkelijk uit Wijchen, ook zo'n tuigdorp.quote:Op woensdag 12 februari 2025 23:25 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, pas maar op als ik je tegenkom...
quote:Op donderdag 13 februari 2025 13:21 schreef Strani het volgende:
Een pakketjesleed-post in de KSCWe zijn ook nergens veilig!
Kijk @Strani hier weer een die onderdeel is van het probleemquote:Op donderdag 13 februari 2025 13:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn pakketje is netjes op het pakketpunt afgeleverd. Dat ga ik straks ophalen.
Trump juich laven zullen dat zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2025 10:42 schreef NailQueen het volgende:
Wie zegt dat de Denen geen humor hebben?
'Måke Califørnia Great Ægain': 200.000 Denen willen Californië kopen
Ik heb sowieso het idee dat spijkerbroeken dunner zijn/minder lang meegaan. En nu voel ik me heel oud. 'vroeger...'quote:Op donderdag 13 februari 2025 15:40 schreef H_T het volgende:
Ik had een paar weken terug een broek besteld, die is nu alweer stukDus mogelijk wordt dat terugsturen en dan weer een nieuwe ontvangen. Gelukkig gaat dat normaal gesproken goed
Ik heb niet het idee dat het in de afgelopen paar jaar veel erger is gewordenquote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat spijkerbroeken dunner zijn/minder lang meegaan. En nu voel ik me heel oud. 'vroeger...'
Dat past goed bij de rest van het verhaalquote:Op donderdag 13 februari 2025 18:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Update: fiets is niet gejat. Stond er gewoon, ander gangpad waarschijnlijk.
Ik heb m zelf gevonden, even op t station gekeken. En een foto gemaakt. Ik hoop dat ie m zelf nu ook kan vinden.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Dat past goed bij de rest van het verhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2025 19:21 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb m zelf gevonden, even op t station gekeken. En een foto gemaakt. Ik hoop dat ie m zelf nu ook kan vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Subtiel zoekplaatje!Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Tegenwoordig zit in veel spijkerbroeken stretch. Heel comfortabel, maar ik heb het idee dat dat ervoor zorgt dat ze sneller slijten.quote:Op donderdag 13 februari 2025 17:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik heb sowieso het idee dat spijkerbroeken dunner zijn/minder lang meegaan. En nu voel ik me heel oud. 'vroeger...'
Ojee, reed die “vriend” veel te hard?quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:50 schreef AgnesGru het volgende:
Is er iemand hier die recentelijk geflitst is en een boete heeft ontvangen? #ikvraagditvooreenvriend
Ja, redelijk recent, op de snelweg. Je kunt best snel op cjib de boete vinden, de foto, en daar ook betalen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 18:50 schreef AgnesGru het volgende:
Is er iemand hier die recentelijk geflitst is en een boete heeft ontvangen? #ikvraagditvooreenvriend
Heb de foto gezien, maar staan ook andere documenten bij zoals een akte van beëdiging. Vroeg me af of dat normaal is, of een foutje.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, redelijk recent, op de snelweg. Je kunt best snel op cjib de boete vinden, de foto, en daar ook betalen.
Vier kilometer na correctie, dus valt mee.quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:17 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ojee, reed die “vriend” veel te hard?
Een akte van beëdiging?? Je reed te hard en moet nu meteen aan het werk bij CJIB?quote:Op donderdag 13 februari 2025 20:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb de foto gezien, maar staan ook andere documenten bij zoals een akte van beëdiging. Vroeg me af of dat normaal is, of een foutje.
Je ziet dat Ajax sinds de opening van de Arena gewoon gewend is geraakt aan een slecht veld.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:31 schreef Redefine het volgende:
Mooi dat Ajax heeft gewonnen. En ook eindelijk weer eens een goede wedstrijd.
Een een matige sfeer.quote:Op donderdag 13 februari 2025 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Je ziet dat Ajax sinds de opening van de Arena gewoon gewend is geraakt aan een slecht veld.
Beterschap!quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga naar bed. Niet fit, dus hopelijk morgen beter.
Niet persé fan, maar ze hebben wel een paar mooie nummers. Hoezoquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Zijn er hier fans van Duran Duran?
Ze treden nu op bij Sanremo maar het is akelijk stil in het topic. Ik trok een conclusiequote:Op donderdag 13 februari 2025 22:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap!
[..]
Niet persé fan, maar ze hebben wel een paar mooie nummers. Hoezo
Oooo hahahaquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze treden nu op bij Sanremo maar het is akelijk stil in het topic
Een dag San Remo meegemaakt, gelijk niet meer lekker.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:45 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ze treden nu op bij Sanremo maar het is akelijk stil in het topic. Ik trok een conclusie
Wel gevaarlijk om het ESF land te noemen. Voor je het weet wil Trump het overnemen.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:18 schreef Momo het volgende:
Nogmaals de komende 3 dagen in ESF land
[success]
Vrijdag 14 februari
[F] Polen [topic link] Konkursu Piosenki Eurowizji 20:45 - 22:30
[H] Italië [topic link] Sanremo avond 4 20:40 - 01:30
[H] Duitsland [topic link] Chefsache ESC 2025 heat 1 20:15 - 22:55
Zaterdag 15 februari
[F] Estland [topic link] Eesti Laul 2025 18:15 - 21:50
[F] Noorwegen [topic link] Melodi Grand Prix 2025 19:50 - 21:50
[F] Litouwen [topic link] Eurovizija.LT 20:30 - 23:00
[F] Italië [topic link] Sanremo Finale avond 20:40 - 01:30
[H] Zweden [topic link] Melodifestivalen heat 3 20:00-21:30
[H] IJsland [topic link] Semi 1 20:45 - 22:15
[H] Duitsland [topic link] Chefsache ESC 2025 heat 2 20:15 - 22:55
Zondag 16 februari
[F] Armenië [topic link] Depi Evratesil finale 16:00-19:00
[/success]
Dan noem ik het wel Serving Kant land, dat zal wel te woke zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wel gevaarlijk om het ESF land te noemen. Voor je het weet wil Trump het overnemen.
Daar heb je eigenlijk sowieso wel een punt. Het is ESF is natuurlijk veel te woke voor Donnie.quote:Op donderdag 13 februari 2025 23:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan noem ik het wel Serving Kant land, dat zal wel te woke zijn.
Heel veel plezier en doe @Strani de groetjes!quote:Op vrijdag 14 februari 2025 06:06 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ben op t vliegveld. Op naar de zon!
Ben je alweer wat opgeknapt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Goede reis egel.
En fijne Valentijnsdag allemaal
Nog steeds verkouden. Maar ik kan wel een beetje ademen.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je alweer wat opgeknapt?
Ook namens mij een fijne Valetijnsdag, mocht je erom geven. “Doen” jullie er nog iets aan?
Ik neem NM mee uit eten, maar dat is ook alleen maar omdat het op vrijdag valt.Hij weet nog niet waar naartoe, dat is een verrassing. Verder ook niet heel spektaculair ofzo, we gaan gewoon naar een gezellig eetcafe.
Je moet er ook niet tegen vechten he. Sanremo hoort nu gewoon bij je leven. Accepteer het nou maar. Dan wordt het alleen maar beter.quote:Op donderdag 13 februari 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dag San Remo meegemaakt, gelijk niet meer lekker.
Ik ben te single voor Valentijnsdag dus neequote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ben je alweer wat opgeknapt?
Ook namens mij een fijne Valetijnsdag, mocht je erom geven. “Doen” jullie er nog iets aan?
Ik neem NM mee uit eten, maar dat is ook alleen maar omdat het op vrijdag valt.Hij weet nog niet waar naartoe, dat is een verrassing. Verder ook niet heel spektaculair ofzo, we gaan gewoon naar een gezellig eetcafe.
Vergeet niet om te vragen wanneer de chorizo erin moet of iets anders om de Spanjaarden te beledigenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:09 schreef egeltje1985 het volgende:
We zijn onderweg naar onze Paella-maak-workshop. Lekker toeristisch.
Ik ben wel benieuwd of ze je ook gaan vertellen dat men in Alicante geen paella maakt (want dat is Valencia) maar 'arroz'quote:Op vrijdag 14 februari 2025 10:09 schreef egeltje1985 het volgende:
We zijn onderweg naar onze Paella-maak-workshop. Lekker toeristisch.
Ik heb vandaag mn hartjespyjama aangetrokkenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 07:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mn hartjespyjama aangetrokken![]()
![]()
Verder dus nog ziek op de bank, maar we hadden al besloten er verder niet zoveel aan te doen
Hele restaurant overmorgen verkoudenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Beterschap![]()
Ik draag nu een trui met hartjes op de mouwen![]()
Maar die doe ik vanavond niet aan![]()
Ik ben ook nog niet helemaal fit, maar het ergste van de verkoudheid lijkt geweest, uit eten gaat wel lukken!
Geen geheime liefde die je een kaartje stuurt?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben te single voor Valentijnsdag dus nee
Ik heb er één naar haar gestuurd maar de Nederlandse post is zo onbetrouwbaar hèquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen geheime liefde die je een kaartje stuurt?
Ik denk dat de besmettelijkheid wel grotendeels over isquote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Hele restaurant overmorgen verkouden
Ik zie er sowieso genoeg overal komen met snotneuzen en volle hoestquote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik denk dat de besmettelijkheid wel grotendeels over isIk nies geen 60x per dag meer zoals eerder deze week
![]()
I
Heb je de bijsluiter van neusspray wel eens gelezen?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 12:00 schreef Strani het volgende:
Ik las overigens dat volgens onderzoek neusspray ook preventief zou kunnen werken als je het gebruikt nadat je contact hebt gehad met een verkouden iemand.
Dus ik gebruik het nu als ik een avond heel sociaal heb gedaan met veel mensen, want de kans dat er eentje verkouden is, is altijd wel heel groot
Nee joh waarom zou je zoiets doenquote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je de bijsluiter van neusspray wel eens gelezen?
Yes, dat hebben we inderdaad al geleerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 11:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of ze je ook gaan vertellen dat men in Alicante geen paella maakt (want dat is Valencia) maar 'arroz'De gemiddelde alicantino zal dat zeker doen!
Nicequote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Yes, dat hebben we inderdaad al geleerd.
Je mag het 30 dagen aaneengesloten gebruiken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee joh waarom zou je zoiets doenIgnorance is bliss.
(Nee ik weet dat je het niet langer dan drie dagen op rij zou moeten gebruiken, bijvoorbeeld)
quote:Op vrijdag 14 februari 2025 13:59 schreef egeltje1985 het volgende:
We worden ook gefilmd voor lokale tv trouwens. Of nou ja, de gids vooral, maar we staan er ook op.
Nou best wel want dat is de regionale zender voor de hele Valenciaanse regioquote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:08 schreef egeltje1985 het volgende:
@:Strani lokale zender a punt. Dus we worden beroemd.
De paus heeft San Remo ook nog maar net overleefdquote:Op donderdag 13 februari 2025 22:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een dag San Remo meegemaakt, gelijk niet meer lekker.
Als zelf de paus niet veilig is.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 16:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De paus heeft San Remo ook nog maar net overleefd
Het hele gevoel van een nieuwe telefoon zonder de kosten van een nieuwe telefoon.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
Ik heb een nieuw hoesje voor m'n telefoon van ruim 3 jaar oud en opeens voelt het alsof ik een hele nieuwe telefoon heb. Ligt heel anders in de hand opeens.
Precies! Minder dan 5 euro! En ik hoefde helemaal niks over te zetten en zoquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het hele gevoel van een nieuwe telefoon zonder de kosten van een nieuwe telefoon.
Ideaalquote:Op vrijdag 14 februari 2025 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies! Minder dan 5 euro! En ik hoefde helemaal niks over te zetten en zo
Heb je egeltje al gezien op Corazon de Valencia?quote:Op vrijdag 14 februari 2025 14:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou best wel want dat is de regionale zender voor de hele Valenciaanse regio
Nee, @egeltje1985 welk programma was het eigenlijk voor? Dan kan ik het terugkijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je egeltje al gezien op Corazon de Valencia?
Dank je wel!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:06 schreef Momo het volgende:
Hallo iedereen, vergeet niet. Estland begint al om 18:15
Je hebt nog 17 uur om je huis te vinden voor Estlandquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dank je wel!![]()
(ik ben dan nog niet thuis, maar vind het wel top dat je elke keer een reminder stuurt!)
Die heb ik op dit moment gevonden en als ik morgen wakker word, ook, maar daarna niet meer, hehe. Ergens tussen 20.00 uur en 20.30 ben ik thuis, net op tijd voor Noorwegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Je hebt nog 17 uur om je huis te vinden voor Estland
Ik vind van wel, Noorwegen helaas teleurstellend.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die heb ik op dit moment gevonden en als ik morgen wakker word, ook, maar daarna niet meer, hehe. Ergens tussen 20.00 uur en 20.30 ben ik thuis, net op tijd voor Noorwegen.
Heeft Estland een beetje leuke liedjes?
En iedereen hier, ook @:luctor.et.emergo en @:georgeM, moet toch wel naar de finale van San Remo kijken.
Ja, dat was de laatste jaren al zo. Dan zit ik daar alleen met Sableheart en zit de rest bij de andere nationale finalesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind van wel, Noorwegen helaas teleurstellend.
Het programma weet ik niet. Maar ze zeiden dat het over een week of twee op tv zou zijn. En dat we tegen die tijd een berichtje krijgen met een link naar het programma.quote:Op vrijdag 14 februari 2025 22:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, @:egeltje1985 welk programma was het eigenlijk voor? Dan kan ik het terugkijken.
Er werden al pogingen gedaan hoe jij en @Fred_B naar discord konden komenquote:
Wat is discord?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er werden al pogingen gedaan hoe jij en @:Fred_B naar discord konden komen
Discord is iets voor jonge mensen. Maar daar is een backup kanaal voor het geval FOK! niet meer werkt.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat is discord?![]()
En wie is @:Fred_B?
Ah ja, dat gebruik ik normaal nooit. Maar via Twitter of Whatsapp ben ik wel te vinden indien nodig.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 18:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er werden al pogingen gedaan hoe jij en @:Fred_B naar discord konden komen
Sableheart is er vanavond helemaal niet bij.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was de laatste jaren al zo. Dan zit ik daar alleen met Sableheart en zit de rest bij de andere nationale finales
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:14 schreef zorro28 het volgende:
Net op tijd terug dat ik mijn widm prono nog kan invullen.
Soort chatbox, maar dan met meer functiesquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat is discord?![]()
Interessant hoe ik hier omschreven word.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Soort chatbox, maar dan met meer functies
Ja eigenlijk heet het FredBoxquote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Interessant hoe ik hier omschreven word.
Ben je al lid van ons kanaal?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:13 schreef Troel het volgende:
Ah ja, discord. Ik dacht al aan irc...
Heb je al een account gemaakt op Discord?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 19:02 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wat is discord?![]()
Nee, ik ken het niet en ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Heb je al een account gemaakt op Discord?
Dan ben je ons nooit meer kwijt!
Je werd gemist tijdens de blackout van FOK!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:27 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Nee, ik ken het niet en ben er nog nooit geweest
De laatste jaren was Noorwegen best sterk. Maar dit jaar is het beschamend slecht.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 01:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat was de laatste jaren al zo. Dan zit ik daar alleen met Sableheart en zit de rest bij de andere nationale finales
Na de Super bowl vorige week blijven @Strani en ik nog wel even wakker hoor!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De laatste jaren was Noorwegen best sterk. Maar dit jaar is het beschamend slecht.
Ik stel trouwens voor dat we na Sanremo een afterparty houden!
We gunnen je even een moment samen met @Straniquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Was erg gezellig op de esf-meet! Ik vond wel de opkomst wat matig, waar was iedereen?
Typisch hè, als het verder dan 5km buiten de grachtengordel is laat iedereen het weer afwetenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Was erg gezellig op de esf-meet! Ik vond wel de opkomst wat matig, waar was iedereen?
Ah bedankt. Had ik mn man beter ook even kunnen wegsturen, die had het de hele tijd over voetbal, tss.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:29 schreef usagi414 het volgende:
[..]
We gunnen je even een moment samen met @:Strani
quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah bedankt. Had ik mn man beter ook even kunnen wegsturen, die had het de hele tijd over voetbal, tss.
Haha geen beginnen aan.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]Met mannen moet je ook gewoon heel duidelijk zijn!
Zeker gelukt! Lekkere tapas bij de biertjes. En inderdaad wat overdreven harde muziek tijdens de rust.quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef Strani het volgende:
Ik heb in elk geval geprobeerd @:egeltje1985 en man een typisch Spaanse ervaring mee te geven door een verstopt barretje met luid voetbal op de TV (en nog véél luidere muziek op de speakers tijdens de rust) te zoeken.
Als je over Barcelona begint wil iedereen je wel wegsturenquote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah bedankt. Had ik mn man beter ook even kunnen wegsturen, die had het de hele tijd over voetbal, tss.
M'n oren suizen nog na!quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Zeker gelukt! Lekkere tapas bij de biertjes. En inderdaad wat overdreven harde muziek tijdens de rust.
Vaag hè? Ik dacht eerst dat het een foutje was, maar blijkbaar is het dus normaalquote:Op donderdag 13 februari 2025 21:14 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Een akte van beëdiging?? Je reed te hard en moet nu meteen aan het werk bij CJIB?
Edit: ik heb even ingelogd en je kunt inderdaad een hele zooi aan beëdigingen enzo zien. Om te checken dat iemand wel echt bij de politie werkt ofzo? Maar dan anoniem? Geen idee wat je daar aan hebt.![]()
Waar is het linkje voor de afterparty?quote:Op zaterdag 15 februari 2025 20:37 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De laatste jaren was Noorwegen best sterk. Maar dit jaar is het beschamend slecht.
Ik stel trouwens voor dat we na Sanremo een afterparty houden!
Eerst even afwachten of Olly naar esf gaatquote:Op zondag 16 februari 2025 02:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Waar is het linkje voor de afterparty?
En wanneer maakt hij dat bekend dan?quote:Op zondag 16 februari 2025 02:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eerst even afwachten of Olly naar esf gaat
quote:
Ik ben trots op jequote:Op zaterdag 15 februari 2025 23:43 schreef Strani het volgende:
Ik heb net voor het eerst in een paar jaar weer eens een 'political compass' test gedaan en ik waar ik voorheen redelijk dicht tegen het centrum aan zat, ben ik weer linkser geworden![]()
Economic Left/Right: -5.63
Social Libertarian/Authoritarian: -4.67
Dus ongeveer in het midden van het left-libertarian hoekje. En dit gevoel had ik al een tijdje, toch wel als gevolg van de globale politiek en de steeds groter wordende invloed van grote bedrijven.
quote:Op zondag 16 februari 2025 11:28 schreef Strani het volgende:
Net een nieuwe test gedaan. Op de schaal van @:Meke ben ik blijkbaar alsnog extreem rechts
Yes dat was 'mquote:Op zondag 16 februari 2025 11:29 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
https://www.politicalcompass.org/test
Had je deze gedaan?
Ja en het beeld verschuift misschien ook? Hoewel ze die test als het goed is wel steeds hetzelfde houden.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:30 schreef Strani het volgende:
Nee maar serieus vind ik het wel bijzonder dat ik van links naar centrum weer meer naar links ben getrokken. Maar dat is ook wat de huidige extremistische wereld veroorzaakt. Ik gok dat steeds meer 'redelijke' mensen weer verder naar links trekken en daarin ook steeds militanter zullen worden.
Ik weet alleen niet of dat beeld helemaal terecht is? Of dat het meer populistisch rechts is dat alles links van zichzelf meteen als links bestempelt.quote:Op zondag 16 februari 2025 11:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja en het beeld verschuift misschien ook? Hoewel ze die test als het goed is wel steeds hetzelfde houden.
Bijv D66 in NL wordt ook steeds vaker als links gezien
Juist jaquote:Op zondag 16 februari 2025 11:37 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ken mensen die zeggen dat D66 extreem links is, maar ook mensen die zeggen dat D66 extreem rechts is. Dat klinkt wel een beetje als een centrumpartij dus
Welcome to the dark sidequote:Op zondag 16 februari 2025 16:14 schreef Arizona het volgende:
Deze test kan niet goed zijn want zelfs ik kom in het kwadrant linksonder uit
Wel dichter naar het midden dan jullie, maar toch![]()
Economic Left/Right: -3.13
Social Libertarian/Authoritarian: -2.87
Alleen fortune cookies en website cookies.quote:
Wel paaseitjes met Bossche bol smaak en stroopwafel smaakquote:
Ik heb vandaag weer een Nuts gehadquote:Op zondag 16 februari 2025 18:20 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wel paaseitjes met Bossche bol smaak en stroopwafel smaak
quote:Op zondag 16 februari 2025 18:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer een Nuts gehad
Wees blij dat de terugreis niet net so lang duurde als de heenreis.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:48 schreef H_T het volgende:
Vanavond LotR 3 gekeken. Dat einde is echt veel te lang. Als de ring vernietigd is heb je nog een half uur te gaan
Volgens de film komen ze 13 maanden na het vertrek weer terugquote:Op zondag 16 februari 2025 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wees blij dat de terugreis niet net so lang duurde als de heenreis.
Mwah dat is natuurlijk ook wel op een bepaalde manier geknipt he. En bepaalde landen selecteren.quote:Op zondag 16 februari 2025 22:53 schreef RipCity het volgende:
Jezus zie net bij Beau pas voor t eerst alle andere
Deelnemers maar kolere wat een slecht niveau tot nu toe zeg. Valse rotzooi en Ierland enzo met liedje dat 20
Jaar geleden nog niet eens zou scoren op lokale braderie.
Ja true. Zal morgen eens alle inzendingen tot nu toe langs lopen op YouTube. Ben benieuwd. Zag er nog geen echte knaller bij zitten.quote:Op zondag 16 februari 2025 23:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Mwah dat is natuurlijk ook wel op een bepaalde manier geknipt he. En bepaalde landen selecteren.
Zou zeggen dat het niet een heel denderend jaar is tot nu toe, we zijn ongeveer op de helft. Wel een aantal subtoppers maar nog niet die top inzendingen die normaal voor de winst gaan.
Ze staan ook in onze sticky met linkjes naar topics en informatiequote:Op zondag 16 februari 2025 23:13 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja true. Zal morgen eens alle inzendingen tot nu toe langs lopen op YouTube. Ben benieuwd. Zag er nog geen echte knaller bij zitten.
quote:Op zondag 16 februari 2025 22:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens de film komen ze 13 maanden na het vertrek weer terug
Het is nog wel gruwelijk koud.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:43 schreef Meridiaan het volgende:
Goedemorgen.
Dat je wakker wordt en het al behoorlijk licht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |